جاباما
۹۵۴۸۳۴
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

امداد رسانی هلال احمر به زلزله‌زدگان شیراز

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس از برپایی چادر در کمپ های این جمعیت در مسجد امیرالمونین (ع)و خطیری بخش خانه زنیان خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس از برپایی چادر در کمپ های این جمعیت در مسجد امیرالمونین (ع)و خطیری بخش خانه زنیان خبر داد.

حسین درویشی دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: جمعیت فارس با برپایی کمپ‌های اسکان اضطراری در بخش خانه زنیان و توزیع اقلام زیستی شامل پتو، موکت، والور و بسته‌های غذایی ۲۴ ساعته در این کمپ‌ها آماده خدمت رسانی به حادثه دیدگان درگیر زلزله امروز است.

درویشی افزود: جمعیت هلال احمر استان فارس آمادگی دارد به ۵۰۰ حادثه دیده متأثر از زلزله امروز ارائه خدمت کند.

وی در ادامه بیان کرد: هم اکنون ۱۰۰ نیروی امدادی متخصص در قالب تیم‌های ارزیاب، اسکان اضطراری و فرماندهی عملیات درمنطقه جهت ارائه خدمات امدادی مستقر هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: سه روستا در بخش خانه زنیان و شهر خانه زنیان نسبت به سایر مناطق بیشترین خسارت را دیده اند

رحیم آزادی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: پس از زلزله با قید فوریت نیروهای امدادی و اورژانس به منطقه اعزام و خدمت رسانی به مردم آغاز شده است.

مدیرکل بحران استانداری فارس افزود: تمامی روستاهای منطقه خانه زنیان مورد ارزیابی قرار گرفت و هیچ گونه تلفات جانی در پی نداشت و تنها سه روستای جلال آباد، همت آباد و اشکفت بیشترین خسارت‌ها شامل آنان شده است.

وی در خصوص اسکان افراد نیز بیان کرد: افرادی در این زلزله دچار آسیب شده‌اند در مساجد و برخی از سالن‌های ورزشی اسکان داده شده و خدمات به این افراد ارائه می‌شود.

او افزود: اورژانس در منطقه مستقر شده و امنیت در منطقه خانه زنیان کاملاً برقرار است و هلال احمر نیز بسته‌های غذایی و چادر مسافرتی در منطقه عرضه کرده است.

آزادی خاطرنشان کرد: دو مصدوم به شیراز انتقال یافته و خدمات درمانی به این افراد در بیمارستان‌های شیراز ارائه شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج