۹۵۴۸۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیشنهاد چند تیم به بازیکنان پرسپولیس

محمد پنجعلی می‌گوید واسطه‌هایی که خود را به چند تیم منتسب می‌دانند برای فصل بعد به بازیکنان پرسپولیس پیشنهاد دادند.

ایسنا: محمد پنجعلی می‌گوید واسطه‌هایی که خود را به چند تیم منتسب می‌دانند برای فصل بعد به بازیکنان پرسپولیس پیشنهاد دادند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره‌ی آخرین شرایط این تیم اظهار کرد: همه چیز برای سفر به ساری آماده است. بلیت‌های بازیکنان تهیه شده و ما از شنبه عازم این سفر هستیم. جمعه‌ی هفته آینده به تهران بر می‌گردیم و ۲۶ اسفند به سمت ارمنستان می‌رویم. بیست و نهم در تهران هستیم و پس از استراحت در روز اول فروردین تمرین‌های خود را از سر می‌گیریم و روز پنج شنبه به سمت گیلان می‌رویم.

او درباره‌ی مشکل ممنوع‌الخروجی بازیکنان پرسپولیس گفت: پروین در ۳ - ۴ روز گذشته در رابطه با این مشکل با تاج در سازمان لیگ جلسه گذاشت، من به طور دقیق نمی‌دانم که چند نفر ممنوع‌الخروج هستند اما امسال بیشتر مشکلات روی همین بحث مالیات‌ها بوده است. متاسفانه مشکلات زیادی وجود دارد و پروین با ریش سفیدی در حال رفع مشکلات است.

پنجعلی درباره‌ی این موضوع که قرارداد اکثر بازیکنان پرسپولیس در انتهای فصل به پایان می‌رسد، گفت: ما واقعا در این فصل شرمنده بازیکنان شدیم. آنها مرتب تمرین می‌کنند. خیلی از بازیکنان مطالباتشان را نگرفتند. از ابتدای فصل چندان مشکلی وجود نداشت اما بعد از این که این وضعیت به وجود آمد همه چیز به هم ریخت. بازیکنان ما هم با صبوری تمرین می‌کنند. متاسفانه دراین میان اتفاقاتی افتاده که بیشتر ما را ناراحت می‌کند.

او ادامه داد: برخی واسطه‌ها که خود را به تیم‌های مختلف منتسب می‌کنند به بازیکنان ما زنگ می‌زنند. این به هیچ وجه کار قشنگی نیست. زمانی که لیگ تمام نشده نباید برای فصل بعد با بازیکنان صحبت شود. این کارها شیطنت است. هرچند که بازیکنان ما تحت تاثیر این مسائل قرار نگیرند و حواسشان کاملا جمع است. خودشان هم می‌دانند که جایی بهتر و محبوب‌تر از پرسپولیس نیست. هر چند مشکلات مالی وجود دارد اما این مسائل رفع می‌شود.

سرپرست پرسپولیس درباره‌ی حکم کمیته انضباطی برای مهدی رحمتی و این که این باشگاه اعتراضی به این حکم دارد یا خیر؟ گفت: ما دنبال این نیستیم که با چنین حرکاتی بخواهیم کاری انجام دهیم چرا که به هیچ وجه اخلاقی و زیبا نیست اما ما در ارتباط با محرومیت بازیکنان خودمان حرف زیاد داریم. شما خودتان محرومیت صادقیان و بنگر را با حرکت بعضی بازیکنان مقایسه کنید و ببینید تصمیم کمیته انضباطی منصفانه بوده یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج