۹۵۴۸۵۸
۴۴ نظر
۵۰۰۸
۴۴ نظر
۵۰۰۸
پ

طعنه انصاری‌فرد به تراکتور: تیمی بسازید که جلوی قهرمانی ما را بگیرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تصاویر موجود نشان می‌دهد که یک بازیکن به هنگام تعویض چه فحاشی و لفظ زننده‌ای به سمت تماشاگران ما بکار می‌برد و امیدوار هستیم برخورد لازم صورت گیرد.

خبرورزشی: محمدحسن انصاری‌فرد درباره حواشی دیدار با تراکتور اظهار کرد: ما مستنداتی را تهیه کردیم که آن را ارائه خواهیم کرد. سنگ‌پرانی‌ها از سوی هواداران تیم تراکتور آغاز شد. حتی طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مشوقین ما اقدام به تهیه گل برای تقدیم به تماشاگران تیم تراکتور کردند، اما درپی شعار‌ها علیه آن‌ها این امر سرانجامی نداشت و در ادامه نیز شاهد سنگ‌پراکنی‌ها بودیم.

او با بیان اینکه متاسفم که این دیدار مصدومانی داشت، ابراز کرد: به طور کلی شروع کننده بسیاری از اتفاقات هواداران تیم حریف بودند و هواداران پرسپولیس هم در معدود مواردی واکنش نشان دادند که البته باید مراقب باشند و تحت حاشیه‌ رقبا قرار نگیرند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: متاسفانه در خانه حریف طی این سال‌ها شاهد انواع شعار‌ها و اتفاقات بوده‌ایم و در تهران هم همین طور. بنده هیج شعاری علیه هیچ تیمی را تایید نمی‌کنم، اما برخی مدیران هم به جای نادیده گرفتن اقدامات تماشاگران خود تلاش نکنند با اتهام‌زنی به پرسپولیس مانع از تکرار موفقیت‌های آن شوند، بلکه تصمیمات درست‌تر بگیرند و تیم قوی‌تری داشته باشند که بتواند مانع از قهرمانی سرخ‌ها شود. آیا ما بعد از باخت در بازی رفت به رغم کلکسیون اتفاقات و ناهنجاری‌ها بلوا درست کردیم یا فرافکنی کردیم؟

انصاری‌فرد یادآور شد: روی سکو‌ها اتفاقات دیگری هم از سوی هواداران حریف رخ داد که ترجیح می‌دهم بیان نکنم. بدتر از آن را هم در بازی رفت شاهد بودیم. این مسائل باید جمع و جور شود و شاهد تکرار آن نباشیم و تصمیماتی نیز باید در این خصوص اتخاذ شود، نه اینکه نسبت به برخی مسائل چشم‌پوشی شود و تخلفات برخی تیم‌ها در سطحی باشد که رسانه‌ها هم از طرح آن‌ها چشم‌پوشی کنند.

او درباره داوری مسابقه گفت: نمی‌خواستم وارد این حرف‌ها شوم، اما حال که مرتب مصاحبه می‌کنند و بیانیه می‌دهند، باید بگویم داور می‌توانست خانزاده را در صحنه‌ای که به بیرانوند لگد می‌زند، اخراج کند؛ کارشناسان هم می‌گویند این اقدام سه، چهار جلسه محرومیت دارد؛ طبق بررسی یک بازیکن دیگر تیم تراکتور که در دقیقه ۴۵ کارت زرد گرفت، در حالی که پیش از آن با تکل از پشت روی ترابی مانع حمله خطرناک پرسپولیس شد و در آن صحنه هم می‌بایست اخطار دیگری دریافت می‌کرد. همچنین ما مستنداتی داریم که برخی بازیکنان کارت زرد دریافت کرده تراکتور دست به اعتراض‌ها و اقداماتی زده‌اند که بدون تردید داور می‌توانست به آن‌ها کارت زرد نشان دهد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: تصاویر موجود نشان می‌دهد که یک بازیکن به هنگام تعویض چه فحاشی و لفظ زننده‌ای به سمت تماشاگران ما بکار می‌برد و امیدوار هستیم برخورد لازم صورت گیرد، نه اینکه فقط بیرانوند بعد از بازیِ رفت محروم شود.

انصاری‌فرد تصریح کرد: اخطاری که بیرانوند به بهانه اتلاف وقت دریافت کرد هم کاملا بی‌مورد بود چراکه بازیکن تراکتور در حال تعویض بود و اقدام دروازه‌بان پرسپولیس به هیچ عنوان نمی‌توانست اتلاف وقت تلقی شود. ما درخواست رسمی داریم این اخطار طبق قوانین پاک شود. همچنین کارت‌های زردی که به سید جلال حسینی و مهدی ترابی داده شد، به زعم اغلب اعضای تیم و به خصوص اعضای کادر فنی سختگیرانه بود و داور می‌توانست به آن‌ها کارت ندهد.

او ادامه داد: در مجموع بهتر است مسئولان تیم تراکتور بگویند که نسبت به چه چیزی اعتراض دارند. درباره محرومیت شجاع خلیل‌زاده هم باید بگویم مسئولان کمیته انضباطی تاکید داشتند او بخاطر اعتراض‌هایش باید محروم شود، اما مورد مشخصی به جز اعتراض به داوری بیان نشد. خلیل زاده بعد از دربی هم ۲ جلسه محروم شد که مستحق آن نبود؛ چرا برداشت کمیته انضباطی از یک عکس طبق پاسخ خود داور به کمیته استیناف، اشتباه بود و علاوه بر از دست دادن ۲ بازی، محرومیت تعلیقی هم در پرنده خلیل‌زاده باقی ماند که البته قبلا درخواست حذف آن را داده بودیم و کمیته استیناف هم این مسئله را پذیرفته بود؛ چراکه حکم تعلیق شدن یک جلسه از محرومیت این بازیکن ۳ ساعت قبل از بازی اعلام شد و خلیل‌زاده عملا بازی دوم را هم از دست داده بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ابراز کرد: ما نسبت به کم لطفی‌ها در حق پرسپولیس معترض هستیم و در خصوص این بازی هم باید بگویم که تمام مستندات را به کمیته انضباطی ارائه می‌کنیم. قبلا هم گفته‌ام پرسپولیس طبق مستندات متضرر و حریفان بهره‌مند شده‌اند، اما شاهد اتهام‌زنی‌های واهی برخی تیم‌ها بعد از هر ناکامی هستیم و خوب می‌دانیم برخی تلاش دارند با سنگین کردن جو مانع از تکرار موفقیت‌های پرسپولیس در مسیر قهرمانی شوند. ما جلوی این اتهام زنی‌ها و هجمه‌ها می‌ایستیم و اجازه نمی‌دهیم بخواهند با فرافکنی فضا را علیه تیم و رقابت عادلانه سنگین کنند. برخی باید بدانند جامعه فوتبال خوب می‌داند روی تخلفات سنگین بازیکنان و تماشاگران کدام تیم‌ها سرپوش گذاشته شده و چگونه پرسپولیس متضرر شده است.

انصاری‌فرد اظهار کرد: واضح و مشخص است که پرسپولیس در بازی مقابل تراکتور از اشتباهات داوری متضرر شد و شروع کننده اتفاقات روی سکو‌ها نیز تماشاگران حریف بودند. من امیدوارم با فرافکنی‌ها برخورد شود و پرسپولیس از شرایط عادلانه برای رقابت در قهرمانی بهره‌مند و قاطعانه با سیاه‌نمایی‌ها و اتهام‌زنی‌ها برخورد شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زینالی محمدرضا

      من شخصا شما رو انسان
      باشرفی می دانستم

      حالا می بینم
      تو هم خیلی پستی
      اگر کسی توهین کند از هر طرف اونم پست هست چه طرفداران شما باشد چه طرفداران هر تیمی

      اما راهی که طرفداران شما شروع کرده اند
      وخودت هم تایید می کنید
      یقینا بذر نفاقی هست که دود ان بیش از همه به چشم خودتون خواهد رفت
      شب دراز هست
      قلندر بیدار

      پاسخ ها

      • پرویز

        اولا پست خودتی دوما دوربین ها همه چیز را به تصویر کشیده اتد سوما تراکتور و کلا تیم های شهرستانی از سپاهان بگیر و بیا پایین عقده خود بزرگ بینی دارند و حسادت عحیبی نسبت به تیم های پایتخت نشین دارند چهارما پرسپولیس علیرغم تمام مشکلات و سنگ اندازیهای کمیته انضباطی و وزارت ورزش یک تیم کاملا مردمی است و صدر درصد قهرمان خواهد شد تمام دیگه حرف نباشد

      • بدون نام

        هوووووچیگر بهترین واژست

    • بدون نام

      اولا تیم خوب ساختن زبان بر هستش و تراکتور تازه یک فصل و نیم هستش که کلا مالکیتش تغیبر کرده و از این به بعد رویه جدیدی رو دنبال میکنه که کار یک فصل یا دو فصل نیست درثانی سایر تیمهای بزرگ غیر پایتخت ابزار رسانه ایی و تاثیرگذار در پشت پرده مافیای دوتیم مرکز رو هرگز ندارن و اینو خود عوامل این دوباشگاه هم دقیقا میدونن!

    • بدون نام

      مافیای کثیف فوتبال و سیاسی کلا پشت پرده این دو تیم مرکز هستن و باتوجه به ابزار رسانه ایی حامی تیمهای وزارت ورزش تیشه به ریشه فوتبال سایر استانها میزنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزدل داری عجله میکنی تیم سوگولی وزارت فقط یک تیمه اونم پیروزی عزیزدلم تیم هوووووچیگراااا تیم اقای وزیر

    • بدون نام

      اقای انصاری فر هر جوری تیم ای را درست کنند وزیر و دستگا ه های ورزشی با شما هستن نمیشی

    • بدون نام

      کارشناس داوری خوش سبیل

    • بدون نام

      بگو تیمی بسازید که جلوی فحاشی بازیکنان و تماشاچیان ما و به نفع گرفتن داورها برای ما را بگیرد

      پاسخ ها

      • ارتش سرخ

        آخه توشرف داری اگه شرف داشتی حرف حقومیزدی بازی که صحنه مشکوک نداشت فقط کارت دادن بوداونم فقط به بازیکنای پرسپولیس

      • ارتش سرخ

        نه باباتوبجورسوختی تیمای دیگه بخاطراین جلوپرسپولیس حاشیه درست میکنن چون میدونن توزمین نمیتونن کاری کنن

      • ارتش سرخ

        نه باباتوبجورسوختی تیمای دیگه بخاطراین جلوپرسپولیس حاشیه درست میکنن چون میدونن توزمین نمیتونن کاری کنن

      • ارتش سرخ

        نه باباتوبجورسوختی تیمای دیگه بخاطراین جلوپرسپولیس حاشیه درست میکنن چون میدونن توزمین نمیتونن کاری کنن

    • بدون نام

      من نمیدونم چرا بیشتر تیمهای لیگ برتری فقط با پرسپولیس کنتاک دارن ، نه اینکه سوگولی وزیر ورزش هستند و باید تمامی بازیها رو براشون در بیارن ، بابا تورو به خدا لیگ رو تعطیل کنید و سر سال که شد تماشاگرانشان را دعوت کنید یه جام بهشون بدین و خلاص ، ولا نه این همه بودجه خرج میشه نه این همه فحاشی به این تیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون ما همیشه قهرمانیم بقیه برا گرم کردن ورزش میکن

      • بدون نام

        دمت گرم اقا انصاری فرد

    • دومان

      قدرت به چه قیمتی؟مقام به قیمتی؟ انصاریفر شرمم میاد که بگم همشهری و هم محله ای منی فرافکنی تا چه حد؟دروغگویی تو روز روشن تا چه حد؟ خودفروشی تا چه حد ؟ خجالت هم خوب چیزیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا عادتشونه هووووچیگری چندسال اینجورین ...اینا فکرمیکنن لیگ ازسه سال پیش که قهرمان جعلی شدن شروع شده !!!

    • علی

      نیازی نیست تیمی بسازن وزیر هست که مانع قهرمانی تیمهای دیگه شه برو از داوران تشکر کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این حرفا چرت پرته دلتو خوش نکن واقعه بین باش پرسپولیس پنج ساله حرف اولو میزنه ثبات داره وسال به سال هم قویترمیشه شما هم بهتره بجای این مزخرفات تلاش کنید شاید تیمتون تا چند سال اینده حرفی برای گفتن داشته باشه

    • سوراختور

      درحسرت یک قهرمانی !!!سوراختور

    • بدون نام

      چرا اکثر بازیهای تراکتور با درگیری همراه میشه

    • بدون نام

      وقتی سوت رو بخرین از وزیر و داور کمیته و.....بارسلون هم بازنده...شما هم طرفداری جذب کنید که آدمیزاد باشه مدارس نکنه....اگه سانسور کنی لایق همه چی هستی

    • هوادار

      تو که تا دیروز میگفتی نمی خوان ما قهرمان بشیم
      لابد الان میخوان که بلبل شدی !!!
      واقعا جای تاسف برای امثال شما که با نابودی تیم حریف میخواین نتیجه بگیرید ...
      ننگ به چنین قهرمانی

    • بدون نام

      حاج حسن بی خیال،،ما تو زمین پاس میدیم و میبریم بذار اونام بیرون زمین پارس کنن

    • بدون نام

      ما که نمی تونیم جلو وزیر فدارسیون یا داوران و بگیربم به قران به دین به پیغمبر تیم پرسپولیس بیشتر به لطف داوران قهرمان میشن نه ب خاطر فوتبالی

    • بدون نام

      مرتیکه دیوان تادیروز می گفتی. نمیزرن ماه قهرمان بشیم مثل زن
      گریه می کردی

    • بدون نام

      با تیمت نناز...
      استقلال وتراکتورو تیمهای دزگه باید باچندنف مبارزه کنن؟؟
      داور...
      فدراسیون..
      سلطانی فر...
      ووووو
      تو اگه تنها تیمت به خودش اتکا میکرد العان ته جدول بودین بیچارهاااا

    • بدون نام

      چقدر تو پر رو هستی؟واقعا بی چشم و رویی انصاریفر

    • بدون نام

      مردک ،بارسلونا هم بیاد تو لیگ ایران ظرف چند ماه بازیکنانشو وزیر حونتون میفروشه

    • sadeg

      درسته باید تیمی متشکل از رسانه هاا گرفته تا وزیر محترم بسازیم

    • شرگلا گودرزی

      مدیر یک تیم دولتی نباید حرفی بزند که جنجال ب پاکند

    • بدون نام

      آقای انصاری فرد با کت دیگران داماد نشو.. هزینه از دولت. بیتالمال که حق کل مردم ایران و سایر تیمهای صرف شما میشه آنوقت پز هم میدی

    • بدون نام

      تیم نه باید کاری کنیم ما دردانه باشیم مثل شما

    • رامین

      تراکتور به استقلال باخت تو تبریز هیچ مسئله ایجاد نشد مشکل از برد و باخت نیست یه بار میبره یه بار میبازه مشکل مسائل خارج از زمین به نفع شماست... اصلا این بازی مشکل تراکتوره قبول بازی سپاهان با یه کشته چی؟ بازی فولاد چی؟

    • بدون نام

      واقعا خجالت هم خوب چیزی هست که انصاری فر نمی کشه مثلا تو تیم داری بس چرا پولش را نمیدی آمدی یه عده را با وسوسه جمع کردی که چی با جعل اسناد دزدی اختلاس نمیشه قهرمانی گرفت شماها حتی به معلم بیچاره رحم نکردی رفتی بنامش وام گرفتی وندادی لااقل خجالت بکش حرف نزن

    • بدون نام

      واقعا خجالت هم خوب چیزی هست که انصاری فر نمی کشه مثلا تو تیم داری بس چرا پولش را نمیدی آمدی یه عده را با وسوسه جمع کردی که چی با جعل اسناد دزدی اختلاس نمیشه قهرمانی گرفت شماها حتی به معلم بیچاره رحم نکردی رفتی بنامش وام گرفتی وندادی لااقل خجالت بکش حرف نزن

    • بدون نام

      خجالت نمیکشی حرف میزنی اگر پول داری پول بازیکنان را بده نه شعار با دزدی اختلاس جعل اسناد نمیشه قهرمانی کرفت

    • بدون نام

      خجالت نمیکشی حرف میزنی اگر پول داری چرا پول بازیکنان ات را نمیدی

    • بدون نام

      وقتی مدیر یک تبم برای خودشیرینی کل کل مبکنه از ذخیل زاده چه انتظاری دارید

    • بدون نام

      نمیشه.مافیا باشماست .نمیشه چنین تیمی رو تو این بی عدالتی ساخت.شما قهرمان شو.یه روز خوب میاد..

    • بدون نام

      تا سلطانی فر رو داریم سلطان بلامنازع ایران مائیم وهمه تیمهای ول معطلن بردی جمع کنید بزار باد بیاد بابا!استقلال وتراکتور وسپاهاهن الکی وقت خودشون و می گیرند

    • محمد علمی

      تا امثال این مدیران بی سواد و بی فرهنگ از رفتار امثال خلیل زاده و هواداره بی ادب دفاع میکنن و تقصیر رو گردن دیگران میندازند باعث اشاعه نامردی و بی فرهنگی میشوند . امیدوارم هرکی در هر جایگاهی شرافتمندانه و باوجدان اتفاقات رو نگاه و اظهار نظر کنه ..

    • بدون نام

      کار از تیم گذشته
      باید یه دولت درست کنن تا جلو قهرمانی شما رو بگیرن
      وگر نه با این وضعیت که از رییس جمهور گرفته تا وزیر و فدراسیون و کمیته انضباطی و ..... حمایتتون میکنن پرسپولیس حالا حالا ها قهرمانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج