جاباما
۹۵۴۸۸۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فال روزانه ۰۸/ ۱۱/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۸/ ۱۱/ ۱۳۹۸

فال روزانه 98/11/08

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی که با تولدتان شروع می‌شود را جدی بگیرید چرا که در این سال وسوسه‌های زیادی به سراغ شما می‌آید و باید بیشتر از همیشه ثابت‌قدم باشید و تسلیم وسوسه‌های فریبنده نشوید. در این سال رویکردی واقع‌گرایانه به زندگی‌ داشته باشید و به جای گوش فرادادن به حرف دیگران، تا می‌توانید خودتان باشید و مسیرتان را از دیگران جدا کنید. در بهمن ماه که با تولدتان شروع کرده‌اید، فکر و خیال‌هایی به ذهن شما می‌رسد، این رؤیاها را از ذهن خود بیرون کنید و به دنبال دردسر نگردید. اسفند ماهی که در پیش‌رو دارید، ماه شلوغ و پرکاری برای شما است و انرژی خود را برای این ماه کنار بگذارید و مواظب سلامتی‌تان باشید. شهریور ماه سال آینده زمان استراحت و فراغت شما فرا می‌رسد، در این ماه تا می‌توانید استراحت و تفریح کنید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید در مهرماه سال آینده فرصتی برای عاشقی پیدا خواهید کرد، این فرصت را به فال نیک بگیرید و عشقی گرم و جان‌سوز را تجربه کنید. تلاش‌هایی که در ماه‌های سال تولدتان انجام داده‌اید در دی ماه سال آینده به بار خواهد نشست و در این ماه مزد زحمات خود را خواهید گرفت. سالی که با تولدتان شروع کرده‌اید را به گونه‌ای به پایان برسانید که خاطره‌های خوش این سال برای همیشه در ذهن شما ماندگار شود.

فال روزانه ۰۸/ ۱۱/ ۱۳۹۸

روز خوبی را شروع کرده‌اید و امروز به اندازه کافی فرصت برای استراحت و تفریح پیدا خواهید کرد، از چنین روزهایی نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. امروز یکی از اعضای خانواده راهی برای افزایش درآمد پیش‌پای شما قرار می‌دهد، این موقعیت را مغتنم بدانید و گره‌ای از گره‌های مالی خود را باز کنید. امروز بعداز‌ظهر قرار است با دوستان قدیمی بیرون بروید و خوش‌بگذرانید، در این دورهمی یادی از خاطره‌های خوش گذشته بکنید. سفری در پیش دارید و قرار است همسر یا عشق‌زندگی‌تان را در این سفر همراه خود ببرید، این سفر با به فال نیک بگیرید و سفری عاشقانه و خاطره‌انگیز را رقم بزنید. انسان پرتلاشی هستید اما دستاورد چندانی در زندگی‌ نداشته‌اید، دلیل عدم موفقیت خود را در نبود تمرکز در کارها جستجو کنید و از امروز تصمیم بگیرید با تمرکز بیشتر، پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری بالا بروید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۱/ ۱۳۹۸

امروز به مشکلی برمی‌خورید و از آنجایی که به تنهایی از عهده حل این مشکل بر نمی‌آیید، از دوستان و آشنایان خود کمک بگیرید و مطمئن باشید که این مشکل زودتر از چیزی که فکرش را بکنید برطرف خواهد شد. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان شک دارید و احساس می‌کنید که کارهای مشکوکی انجام می‌دهد، این رویکرد را کنار بگذارید و به جای سرک کشیدن در کارهای ایشان، در اولین فرصت با وی گفتگو کنید و از او درخواست کنید که واقعیت را به شما بگوید. انسان‌ حسابگری هستید و حسابی هوای دخل‌و‌خرج زندگی‌تان را دارید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید که در آینده‌ای نزدیک، این روحیه شما را از مخمصه‌ای سخت، نجات خواهد داد.

فال روزانه ۰۸/ ۱۱/ ۱۳۹۸

روز شلوغی را شروع کرده‌اید و کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، در نتیجه اجازه ندهید شلوغی کارها و مشکلات روزمره زندگی شما را از پا در بیاورد و مواظب سلامتی‌تان باشید. پدر یا مادر یا یکی از بستگان نزدیک شما در بستر بیماری گرفتار شده است و امروز باید وقت بیشتری را به پرستاری از ایشان اختصاص دهید. انسان سخت‌کوش و تلاشگری هستید و لحظه‌ای از کار و تلاش دست بر نمی‌دارید، امروز اعضای خانواده به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های‌تان را می‌دانند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان حسابی دلتنگ شما است و از آنجایی که مدتی است به وی محبت نکرده‌اید، دلخور و افسرده شده و حال‌‌وروز خوبی ندارد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و امروز هدیه‌ای برای عشق‌زندگی‌تان بخرید و به ایشان ثابت کنید که همیشه به فکر وی هستید. انسان خسیسی هستید و این روحیه ادامه زندگی را برای اطرافیان دشوار کرده است، از امروز تصمیم بگیرید که ولخرجی را کنار بگذارید و زندگی دست‌ودلبازانه را در پیش بگیرید. امروز قرار است معامله یا قرارداد مهمی را انجام دهید، این قرارداد را با خیال راحت امضا کنید و مطمئن باشید که روز خوبی برای عقد قرارداد و معامله انتخاب کرده‌اید. امروز یکی از اعضای خانواده به کمک شما نیاز دارد، اما از آنجایی که روز شلوغی دارید، قادر به کمک به وی نخواهید بود، در اولین فرصت از این فرد عذرخواهی کنید و به ایشان قول بدهید که حتماً به وی کمک خواهید کرد.

فال روزانه ۰۸/ ۱۱/ ۱۳۹۸

انسان یک‌دنده و لجبازی هستید و مرغ شما یک پا دارد، این روحیه باعث شده تا اطرافیان علاقه‌ای به بودن در کنار شما نداشته باشند و شما را با مشکلات تنها بگذارند، ادامه این شرایط اصلاً به نفع شما نیست و بهتر است از همین امروز لجبازی را کنار بگذارید و احترام بیشتری برای نظرات دیگران قائل شوید. با فردی دشمنی دارید و به ایشان محل نمی‌گذارید، اما ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست و بهتر است که دشمنی با این فرد را کنار بگذارید و با ایشان از در دوستی و صفا وارد شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان کار نادرستی انجام داده و حسابی شما را ناراحت کرده‌ است، اما بهتر است به جای دلخوری، این کار نادرست عشق‌زندگی‌تان را به روی وی نیاورید و به ایشان ثابت کنید که بخشش از بزرگان است. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع نکرده‌اید و اگر مواظب پول‌ یا دارایی خود نباشید، احتمال ضرر مالی یا سرقت اموال شما وجود دارد.

فال روزانه ۰۸/ ۱۱/ ۱۳۹۸

فشار کاری زیادی را تحمل می‌کنید و این وضعیت شما را به انسانی زودرنج تبدیل کرده که با کوچکترین ناراحتی از کوره در می‌روید. در اولین فرصت کمی به خودتان استراحت بدهید و اگر دنبال دردسر نمی‌گردید، از امروز بیشتر بر اعصاب‌تان مسلط باشید. وضعیت مالی خوبی ندارید اما کاری برای بهبود این وضعیت انجام نمی‌دهید و ادامه این وضعیت شما را به ورشکستگی پیش خواهد برد، در نتیجه از امروز آستین بالا بزنید و فکری برای افزایش درآمد بردارید، برای این کار با دوستان و آشنایان مشورت کنید و به ایده‌های بکر آنها جامه عمل بپوشانید. کار ناپسندی انجام داده‌اید و خبر انجام این کار امروز به دست همسر یا عشق‌زندگی‌تان خواهد رسید، در نتیجه در اولین فرصت از عشق‌زندگی‌تان عذرخواهی کنید و به ایشان قول بدهید که در آینده چنین خطایی را مرتکب نخواهید شد. اهمیتی به زمان نمی‌دهید و لحظه‌های باارزش زندگی شما مانند برق و باد سپری می‌شود، این وضعیت جلوی موفقیت شما را گرفته و بهتر است از امروز مدیریت زمان را فرا بگیرید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است.

فال روزانه ۰۸/ ۱۱/ ۱۳۹۸

عزم خود را برای انجام کاری مهم جزم کرده‌اید، اما به لحاظ مالی شرایط اجرای این کار را ندارید و این کار مهم تاکنون بی‌نتیجه باقی‌مانده است. امروز فرصت خوبی است که ایده خود را برای اینکار با دوستان و آشنایان درمیان بگذارید و مطمئن باشید پول لازم برای اجرای این ایده فراهم خواهد شد. انسان خودداری هستید و بار مشکلات را تنهایی به دوش می‌کشید، قبل از اینکه این روحیه شما را از پا در بیاورد، مشکلاتی که در زندگی با آن روبرو هستید را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و بار سنگین این مشکلات را به تنهایی به دوش نکشید. امروز یکی از دوستان قدیمی که خاطره‌های خوش زیادی با هم داشته‌اید به شما زنگ می‌زند و این خاطره‌های خوش را دوباره در ذهن شما زنده می‌کند. انسان پرتلاشی هستید و از آنجایی که بیشتر وقت خود را به کار اختصاص داده‌اید، همسر یا عشق‌زندگی‌تان نسبت به این رفتار شما مشکوک و نگران شده است. در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل کم‌توجهی‌های خود به ایشان را برای او توضیح دهید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۱/ ۱۳۹۸

امروز با فردی دنیادیده ملاقات می‌کنید و گفتگوی صمیمی میان شما و این فرد برقرار خواهد شد، این گفتگو را به فال نیک بگیرید و برای حل مشکلات خود از این فرد دنیادیده راهنمایی بگیرید. انسان کاردان و حسابگری هستید و قدر پول را به‌خوبی می‌دانید، این روحیه را ادامه دهید و از امروز پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. روز شلوغی را شروع نکرده‌اید و سرتان خلوت است، این فرصت را غنیمت بدانید و با انجام کارهای مذهبی یا مدیتیشن و مراقبه، فکر و جسم خود را آماده روزهای شلوغ آینده کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز برنامه خاصی برای شما ترتیب داده و به شما ثابت خواهد کرد که بیشتر از همیشه دوست‌تان دارد.

فال روزانه ۰۸/ ۱۱/ ۱۳۹۸

اهل مراجعه به پزشک نیستید و با خوددرمانی فکری به حال بیماری‌های‌تان بر می‌دارید، دست بر قضا امروز گرفتار بستر بیماری شده‌اید و می‌خواهید طبق معمول خوددرمانی کنید، اما به جای مصرف بی‌رویه دارو، سری به پزشک خانوادگی‌تان بزنید و داروهای تجویزی ایشان را مصرف نمایید. برنامه‌ای برای آینده خود ندارید و زندگی را بدون نقشه و برنامه به پیش می‌برید، این رویکرد شما را از همقطاران‌تان عقب نگه داشته است و پیشرفتی در زندگی ندارید. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم فرصت فراغت امروز را به فال نیک بگیرید و برنامه‌ای کاربردی برای آینده خود ترسیم نمایید. امروز قرار است معامله‌ای انجام دهید، اما روز خوبی را برای کارهای مالی شروع نکرده‌اید و این معامله‌ را به روزهای آینده موکول کنید. انسان رازنگه‌داری نیستید و سفره دل‌تان را پیش هرکسی باز می‌کنید، قبل از اینکه این وضعیت شما را به فردی غیرقابل‌اطمینان تبدیل کند، رازداری پیشه کنید و هر حرفی را به هر کسی نزنید. امروز از صبح که از خواب بلندشده‌اید، دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این احساس را به فال نیک بگیرید و شب‌و‌روزی عاشقانه را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه کنید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۱/ ۱۳۹۸

قضاوت‌های بی‌موردی درخصوص اطرافیان دارید و این روحیه شما را به فردی بی‌ملاحظه تبدیل کرده است که در کار دیگران سرک می‌کشد، اجازه ندهید اطرافیان شما را با چنین صفت‌هایی بشناسند و در اولین فرصت قضاوت‌های بی‌جا را کنار بگذارید و به گونه‌ای زندگی کنید که سرتان به کار خودتان باشد. روز خوبی را به لحاظ مالی شروع نکرده‌اید و اگر شش‌دانگ حواس‌تان به حساب‌های بانکی و جیب‌تان نباشد، ضرر هنگفتی را متحمل خواهید شد. مسافرتی در پیش دارید و این مسافرت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش‌ بگذرانید. از حمایت دوستان و آشنایان برخوردار هستید و اطرافیان لحظه‌ای شما را در مشکلات تنها نمی‌گذارند، از این وضعیت بهترین بهره‌برداری را انجام دهید و برای حل مشکلات از اطرفیان کمک بگیرید. مدتی است که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان فاصله افتاده است و رابطه‌تان رو به سردی گذاشته، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۱/ ۱۳۹۸

امروز احتمال دارد سهل‌انگاری در محل کار یا منزل انجام دهید و ضرر هنگفتی را بابت این سهل‌انگاری متحمل شوید، در نتیجه تا می‌توانید مواظب کارهای خود باشید و جلوی سهل‌انگاری را بگیرید. یکی از دوستان یا آشنایان هدیه‌ای غیرمنتظره برای شما گرفته است و با این هدیه قصد دارد به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است،‌ این رفتار را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت، لطف این دوست را جبران نمایید. انسان پرتلاشی هستید و زحمت‌ زیادی در زندگی کشیده‌اید، اما این تلاش‌ها تاکنون بی‌نتیجه مانده و دستاورد چندانی ندارید، غم به دل خود راه ندهید چرا که این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و در آینده‌ای نزدیک، مزد تلاش‌های خود را خواهید گرفت. علاقه‌ای به تنهایی و خلوت دارید و امروز شرایطی فراهم می‌شود تا درور از هیاهوی مردم، دمی با خودتان خلوت کنید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۱/ ۱۳۹۸

امروز دوستان یا آشنایان، شما را به فردی معرفی می‌کنند و هم صحبتی این فرد تأثیر زیادی در طرز فکر شما خواهد داشت، در نتیجه گفته‌های ایشان را آویزه گوش کنید و در زندگی به کار ببندید. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید، پول خوبی به جیب خواهید زد. انسان خوش‌مشرب و شوخ‌طبعی هستید و این روحیه امروز گره‌ای از کار شما باز خواهد کرد. به فکر پیشرفت کار و تجارت خود هستید، اما راه درست را تشخیص نمی‌دهید، فراموش نکنید که آگاهی و تخصص کلید موفقیت است و با فراگیری مهارت‌های جدید، درهای تازه‌ای از موفقیت را به روی خود باز کنید.

فال روزانه ۰۸/ ۱۱/ ۱۳۹۸

انسان زودرنجی هستید و پس از رویارویی با مشکلات کوچک و پیش‌پاافتاده، میدان را خالی می‌کنید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز تصمیم بگیرید که به این راحتی میدان را خالی نکنید و برای دستیابی به موفقیت با تمام توان تلاش کنید. سبک زندگی پرخرج و اسراف‌گرایانه‌ای دارید و قبل از اینکه این رویکرد شما را به مشکلات مالی بیاندازد، از امروز ولخرجی را کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید. رابطه خوبی با اهل منزل ندارید و دائم با اعضای خانواده مشاجره می‌کنید، این رویکرد شما را به فردی عصبی و بدخلق در میان اهل منزل تبدیل کرده است، در نتیجه از امروز بداخلاقی و ناراحتی را کنار بگذارید و به اعضای خانواده ثابت نمایید که به غیر از خوبی آنها، چیز دیگری نمی‌خواهید. امروز در محل کار یا منزل با مشکل تازه و جدیدی روبرو می‌شوید، برای این مشکل نیازی نیست از کسی کمک بگیرید و با هوش و ذکاوت سرشاری که دارید، راه‌حلی برای این مشکل پیدا کنید. امروز ممکن است همسر یا عشق‌زندگی‌تان از رفتار یا گفتار شما ناراحت شود، در نتیجه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند.

فال روزانه ۰۸/ ۱۱/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج