جاباما
۹۵۴۸۹۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

تاتنهام - بیل جدی شد؛ بازگشت به عقب یا احیا؟

ستاره ولزی که این‌روزها آنچنان محبوبیتی در مادرید ندارد، شاید با بازگشتش به لیگ برتر انگلیس بتواند با تاتنهام احیا شود.

خبرورزشی: باشگاه تاتنهام قصد دارد مذاکراتش برای به خدمت گرفتن گرت بیل را شروع کند و به زودی پیشنهاد رسمی‌اش را به باشگاه رئال‌مادرید ارسال خواهد کرد. این معامله بار‌ها در رسانه‌ها مطرح شد و در نهایت هم گرت بیل در سانتیاگو برنابئو ماند. اما آیا این انتقال در صورت وقوع به سود ستاره ولزی خواهد بود یا او را به عقب برمی‌گرداند؟

اختلاف حل نشدنی

گرت بیل الان بیش از ۷ سال است که در رئال‌مادرید حضور دارد. او گل‌های حساسی برای کهکشانی‌ها زده که برای همیشه ماندگار شده‌اند، مثل گل‌هایش در فینال لیگ قهرمانان اروپای ۲۰۱۸ برابر لیورپول، به‌خصوص آن گل قیچی برگردان تماشایی. بیل در مادرید زیاد مصدوم شده، اما سهم کمی در موفقیت‌های تیم در سالیان گذشته نداشته. با این وجود هرچقدر که ستاره ولزی تلاش کرده در دل هواداران جا باز نکرده است. زمانی می‌گفتند او در سایه کریستیانو رونالدو قرار گرفته، اما با جدایی کریس مشخص شد داستان چیز دیگری است.

برخی اوقات هم درست در زمانی که همه‌چیز آرام پیش می‌رفت خودِ بیل با رفتارش کاری کرد که هواداران را ناراحت و عصبانی کند، مثل چندی پیش که روی پرچم تیم ملی ولز پس از صعود به یورو ۲۰۲۰ اولویت سومش را رئال‌مادرید نوشته بود. سوژه‌ای که سریع جمع شد، ولی دیگر راهی برای ماندن بیل باقی نگذاشت. اختلاف هواداران رئال‌مادرید و بیل عمیق‌تر از آن چیزی شده که فکرش را بکنید و او هرچه تلاش کند هم نمی‌تواند داستان را عوض کند. به نظر می‌رسد بهتر باشد دیگر قید بازی کردن در مادرید را بزند، چرا که هر کاری قرار بود اینجا انجام بدهد را انجام داده و چیزی هم درست نشده است.

تاتنهام و مورینیو

گزینه‌های متعددی پیش روی گرت بیل قرار گرفته بود، اما او اصلاً اعتنایی نکرد تا این فصل هم در تیم زین‌الدین زیدان بازی کند. در ابتدای فصل رابطه‌اش با زیزو خوب شده بود و بازی هم می‌کرد، تا اینکه به یک‌باره مصدوم شد. حالا دوباره پس از چند ماه برگشته و زیدان می‌تواند از او استفاده کند، اما مشخصاً مهره کلیدی تیمش بیل نیست. گرت بیل تا چند وقت پیش فکر می‌کرد بازگشت به تاتنهام معقول نیست. شاید پروژه تاتنهام و عدم موفقیت‌های همیشگی تیم تحت هدایت پوچتینو در کسب جام دور از شأنِ بیل بود.

اما حالا خبری از پوچتینو نیست و روی نیمکت تاتنهام ژوزه مورینیو نشسته، کسی که وقتی در منچستریونایتد بود هم او را می‌خواست. مورینیو می‌تواند در دوران حرفه‌ای گرت بیل نقش کلیدی را ایفا کند. از طرفی هنوز هم روز‌های خوب بیل با پیراهن اسپرز را به یاد داریم. بار‌ها کارشناسان گفته‌اند که بهترین تصمیم برای بیل می‌تواند بازگشت به لیگ برتر باشد. هیچ باشگاهی هم به اندازه تاتنهام او را نمی‌خواهد. اگرچه تأمین حقوق بالای بیل برای این باشگاه دشوار است، اما شاید او را راضی کنند تا دوباره پیراهن سفید تیم شمال لندنی را برتن کند. معامله‌ای که می‌تواند برای طرفین پرسود باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیا استقلاااال فتل فقط تو رو میخاااد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج