۹۵۴۹۳۴
۴۶ نظر
۵۰۰۱
۴۶ نظر
۵۰۰۱
پ

زنوزی: برای پرسپولیس داوران خاص می‌گذارند

مالک باشگاه تراکتور با انتقاد از اتفاقاتی که در دیدار این تیم با پرسپولیس رخ داده است گفت: برای این فوتبال متاسفم که عدالت در آن رعایت نمی‌شود و برای تیم حریف داوران خاص می گذارند.

خبرگزاری مهر: دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و با برتری ۲ بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید. این دیدار حواشی و اتفاقات تلخی داشت که هر دو تیم نسبت به عملکرد داور اعتراض داشتند.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور با اشاره به اتفاقاتی که در این دیدار رخ داده است گفت: در مورد بازی فقط می‌توانم بگویم شرم آور بود. بازی هر چیزی داشت به جز فوتبال که دلیل اصلی آن به فدراسیون بر می‌گردد و داوری که انتخاب کرده بودند و اینکه اتفاقاتی افتاد که برای هر انسانی شرم آور بود. نمی‌دانم چه بگویم. فیلم‌هایی از اتفاقات بازی منتشر شده که برای من یک سوال از مسئولین ورزش کشور به وجود می‌آورد.

وی ادامه داد: وقتی قرار است در تبریز یک بازی برگزار شود، مخصوصاً با این دردانه‌ها نظارت شدیدی حتی یک الی دو هفته قبل بازی در تبریز دیده می‌شود، پس چرا این نظارت در تهران و استادیوم آزادی وجود ندارد؟ چرا نمی‌بینند هواداران این تیم‌ها چه شعارهای قومیتی، چه فحش‌هایی به بازیکنان، قومیت‌ها و مسئولین می‌دهند؟ فحش‌هایی که مستحق خودشان است و نثار خودشان باید بکنند.

زنوزی در پاسخ به این پرسش که چه کسی باید به این مسائل و مشکلات رسیدگی کند؟ گفت: همان کسانی که در تبریز به این مسائل نظارت می‌کنند. در نیم فصل اول دو بازی با این تیم‌ها در تبریز برگزار کردیم، هم با پرسپولیس هم با استقلال. در بازی با استقلال با وجود باخت ۴ بر ۲ هواداران شعار عیبی یوخ داده و تیم خود را تشویق کردند. اگر در تبریز اتفاق خاصی می‌افتاد می‌توانستیم بگوییم اتفاقات ورزشگاه آزادی در تلافی اتفاقات تبریز در آزادی رخ داده. همیشه گفته ام این اتفاقات از استادیوم آزادی شروع می‌شود.

مالک باشگاه تراکتور ادامه داد: دژاگه، شجاعی و حاج صفی کاپیتان‌های تیم ملی چه گناهی داشتند که فحش خوردند؟ این بازیکنان جز خدمت به تیم ملی کار دیگری برای فوتبال این کشور کرده اند؟ چرا خدمات این بازیکنان از ذهن این هواداران که نمی‌دانم بخشی از هواداران بودند یا همه هواداران پاک شده؟ واقعاً برای این فوتبال و خودم متاسف شدم.

محمدرضا زنوزی با اشاره به حضور هواداران تراکتور در ورزشگاه آزادی گفت: از همه هواداران تقدیر و تشکر می‌کنم. بزرگی کردند و من شرمنده آن‌ها هستم. مشکلاتی بوجود آمده من متاسف شدم. از همین تریبون استفاده کرده و به وزیر ورزش و سرپرست فدراسیون فوتبال می‌گویم به کجا می‌رویم؟ شکایت‌مان را به فیفا ببریم؟

وی در مورد انتظار هواداران از باشگاه برای پیگیری این اتفاقات گفت: حتماً این اتفاق خواهد افتاد. اگر تا بازی روز جمعه در مورد این اتفاقات ترتیب اثری داده نشود و اقداماتی شروع نشود اقدام خواهم کرد. فوتبال بالاتر از حیثیت ما نیست.

زنوزی خطاب به مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: سه قهرمانی پرسپولیس برای شما کافی نبود؟ چقدر باید بازی‌ها را برای پرسپولیس در بیاورند؟ بروند مرا محروم کنند ولی تا کی؟ بازی این تیم مقابل نساجی را ببینید که در چه زمانی به گل رسیده اند؟ بروید ببینید کدام داورهای خاص را برای بازی‌های این تیم انتخاب می‌کنند. چرا باید اینها کاری کنند تا داورهای ما از این تیم‌ها و هواداران این تیم‌ها بترسند. وقتی شماره شخصی داور را در رسانه‌های این باشگاه منتشر می‌کنند و هواداران این تیم مطالبی را که مستحق خودشان است را به داوران نسب می‌دهند، داور حق دارد بترسد. به کجا می‌رویم اقای وزیر ورزش؟ بر علیه من نیز مصاحبه یا شکایت کنند مشکلی ندارم. ما در آذربایجان شخصیت‌های بزرگی مثل شهید باکری و ستارخان داشته ایم ولی هواداران این تیم‌ها حتی به مقدسات نیز توهین می‌کنند.

وی در مورد اینکه دوای درد این فوتبال با چنین شرایطی چیست گفت: تا وقتی یک سری از عوامل این تیم‌ها باعث می‌شوند سرمربی تیم ملی برود و فوتبال ما مستقل نشود مشکل پابرجا خواهد بود. ما راضی هستیم که بصورت علنی اعلام کنند که جایگاه اول و دوم لیگ را به دردانه‌ها اختصاص داده اند و ما برای جایگاه سومی بجنگیم. شرم آور است. منتظریم ببینیم با وجود اتفاقات بازی آیا فدراسیون، کمیته انضباطی و کمیته اخلاق باز هم تراکتور را محکوم خواهند کرد؟

محمدرضا زنوزی ادامه داد: از آقای ممبینی در خصوص بازی پرسیدم که چرا در بازی آن اتفاقات افتاد؟ ایشان به من گفتند مگر در بازی با پرسپولیس اتفاقی افتاده و مشکلی بود؟ بنده هم گفتم ببخشید اتفاقی نیفتاده و ما اشتباه کردیم. هیچ مشکلی نبود. داور اشتباه کرد که به بازیکنان تراکتور کارت قرمز نشان نداد. داور اشتباه کرد که به بازیکنان پرسپولیس کارت نشان داد. من تماس گرفتم که این اشتباه داوری را یادآور بشوم. چه می‌توانم بگویم وقتی رئیس کمیته داوران از وضعیت بازی خبر ندارد؟ یا خبر دارد و به من اینگونه می‌گوید. داور مثل لودر از روی ما رد شد.

مالک باشگاه تراکتور ادامه داد: اعتراض اصلی ما سر داوری نیست، ما بیشتر به هواداران پرسپولیس معترض هستیم بابت فیلم‌های توهین آمیزی که منتشر کرده اند. آیا کمیته اخلاق باز هم تراکتور را محروم خواهد کرد؟ دو روز از بازی گذشته شما هنوز نمی‌دانید چه اتفاقی در بازی افتاده؟ بروید ببینید در بازی‌هایی که این داور برای تراکتور قضاوت کرده چه اتفاقاتی افتاده؟ همیشه علیه تراکتور قضاوت کرده است.

زنوزی خاطرنشان کرد: البته قانون فیفا می‌گوید اگر هواداران یک تیم شعارهای قومیتی سر دادند داور باید بازی را تعطیل کند. چرا ایشان بازی را تعطیل نکرد؟ چرا باعث بوجود آمدن این مشکلات شد؟ چرا اجازه داد به هواداران پرسپولیس که به بازیکنان و هواداران ما فحش دهند؟ تا کی باید صبر کنیم؟ از فحش دادن به مادر شهید گرفته تا منتشر کردن فیلم‌های آنچنانی. چه زمانی می‌خواهند این تیم دردانه را محروم کنند؟ چرا باید بقیه تیم‌ها تاوان این تیم را بدهند؟ اقای وزیر کجا هستی؟ بیا و به حواشی این فوتبال برس.

محمدرضا زنوزی در پایان گفت: از کمیته انضباطی این سوال را دارم. آقای خانزاده چرا محروم شده؟ آقای شجاع خلیل زاده مثل لودر از روی خانزاده رد شده و خانزاده را دیده اند؟ چرا بقیه را نمی بیند؟ از ناظرین محترم هم گلایه دارم. چرا مشکلات را یکطرفه می‌نویسند؟ چرا واقعیت‌ها را نمی‌نویسند؟ من با آقای ممبینی در مورد بازی صحبت می‌کنم و ایشان می‌گوید ناظر به من گزارش نکرده است. مگر می‌شود آنجا شعار و فحش بدهند و ناظر نشود. این شدنی نیست.
تا زمانی که نفوذ این دردانه‌ها خنثی نشود، این فوتبال مریض بهبود پیدا نخواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد کاطمی

      کاش مرد بودی باخت و گردن می‌گرفتی.

    • حمید

      تابلوه اکیو...یه داور میذارن که به نفع تاسیون سوت بزنه...انقدر شوته نمیدونه از کجا حمایت میشه

    • مایوس

      مردک فکر میکنه همه چیز میشه با پول خربد حتی اعتبار و سابقه. هنوز سواد نداره به پرسپولیس میگه پیروزی. فکر میکنه بازیکناش به عشق سوراختور اومدن نمیدونه دنبال پول اون بدهکار بانکی اومدن

    • بدون نام

      مادر عروس چی میگه ...
      شما که بلدی و پولدار ،همه چی رو بخر...

    • بی نام

      باید به این مدتی که نفهم گفت که مگه بازی توی تبریز رو یادش نمیاد که اینجوری اراجیف مسابقه بهم،مگه یادش نیست همین تماشگرای تراکتور نبود که از نیم ساعت قبل بازی تا آخر بازی یکسره داشتن به علی بیرون و علیشاه و بقیه فحش هایی میدادن که لایق خودشون بود،اقای زنوزی مگه یادتون نیست که فقط طرفدارای شما هستن که توی ورزشگاهها شعارهای جدایی طلبانه سر میدن

    • بدون نام

      بله درست می‌فرماید داوران خاص که از بیخ و بن بزنند پی ریشه پرسپولیس را آقای زنوزی شما خودت ملت زدو بندی مش قربانعلی

    • بدون نام

      آقای زنوزی اگر از فوتبال ناراحتی چرا ولش نمیکنی بری؟ برو دنبال چاپیدن جیب مردم. برو دنبال کاری که توش تخصص داری

    • بدون نام

      آقا دزد شما و تیمت معضل جامعه فوتبال هستید بی فرهنگی شما و تماشاگرانت به همه ثابت شده اینقدر فرا فکنی نکن چرا فکر میکنی اینقدر بزرگ شدی که بتوانی پرسپولیس را در آزادی ببری بازی رفت هم شانسی قصر در رفتین

    • بدون نام

      آقا دزد شما و تیمت معضل جامعه فوتبال هستید بی فرهنگی شما و تماشاگرانت به همه ثابت شده اینقدر فرا فکنی نکن چرا فکر میکنی اینقدر بزرگ شدی که بتوانی پرسپولیس را در آزادی ببری بازی رفت هم شانسی قصر در رفتین

      پاسخ ها

      • امیرنادری

        توهمات تبریزی گونشه

    • بدون نام

      اگه مملکت صاحب داشت این آقا باید این ادعاهاشو در دادگاه اثبات میکرد

    • ایرج محمدی

      چقدر باید آدم پست باشه از دکل شهدا بالا بره بابا این تیم شخصیت قهرمانی که هیچ لیاقت لیگ برتر روهم نداره

    • حامد

      انگل اقتصادی تو چی میدونی از ورزش تو هم به دست توانایی جناب رییسی گرفتار خواهی شد در اینده ای نزدیک چنان برخوردی با امثال تو خواههد شد که فوتبال یادت میره ....

    • بدون نام

      خیلی بی شرفی

    • امیر

      تراکتور هر جا بازی میکنه تماشاچیها مشکل ایجاد میکنند و کسی هم پاشخگو نیست از پرچم آذربایجان تا غیره برادر گرامی نتیجه قابل خریدن نیست.داور برای شما باید چیکار میکرد دیگه؟؟؟

    • بدون نام

      در این شکی نیست

    • بدون نام

      دقیـقـــــــــــا...

      شما هم پولتو توی این فوتبال فاســد خرج نکن، برادر
      به جایی نمیرسی...
      بالاخره همین قدر هم که معروف شدی و اسمتو مردم فهمیدن، کافیــه، بــرو عزیزم، بــرو دنـبـــــــال کارت...
      البته اگه پول زیاد داری، خرج بچه های یتیــم و مردم گرفتار بکن... خدا خیرت بده

    • انتقام خیلی سخت

      درود بر شما که حرف تیم ها رو میزنی

    • بینام

      استاد!!!!!!
      ازقدیم گفتن کسی که خوابه رومیشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده به خواب نمیشه بیدار کرد.
      حکایت شما هم مثل این آدمهاست.
      یک بار دیگه حتما بازی رفت رونگاه کن .اگه وجدانتون هنوز بیدار باشه میبینی اونجا چه بلایی سر تیم پرسپولیس وهوادارا درآوردن.
      اونجا باید خودت وتیمت رو تا آخر فصل محروم میکردن .
      خدا جای حق نشسته.دست از مظلوم نمایی بردار.
      زنده باد ارتش سرخ آسیا

    • ایرانی

      دوباره شروع شد!!!!!!

    • علی

      پول زیاد عقلش رو ضایع کرده.واقعا مسولین تراکتور چرا خودشون رو زدند به کوچه علی چپ.چرا اینقدر چرت و پرت میگن.

    • خوزستانی

      آقای زنوری لطفا"حرف بی ربط نزن همه دیدن داور چه بلایی یرپرسپولیس درآورد کارتهای بی مورد-خطاهای الکی نود درصد خطاها که خطا نبود به نفع تراکتور بود

    • خوزستانی

      آقای زنوری لطفا"حرف بی ربط نزن همه دیدن داور چه بلایی یرپرسپولیس درآورد کارتهای بی مورد-خطاهای الکی نود درصد خطاها که خطا نبود به نفع تراکتور بود

    • بدون نام

      در این شکی نیست

    • فرشید مشرقی

      واقعند برای اقای زنوزی متاسف هستم هروقت پرسپولیس برد اظهار نظر میکند یادتان رفت بازی رفت چقدر به بیرانود فحاشی شد نمیدانم بازی که مشکلی نداشت قبول کنید زورتان نرسید

    • محسن

      تحت هر شرایط پاچه پرسپولیس رو بگیرید.

    • بدون نام

      حرف زیادی نزن تو برو رانت خواری خودتو بکن انشالا به زودی به حساب مالی تو هم میرسند بابک زنجانی ثانی ..

    • قرمز رنگ خونمو پرسپولیس جونمه

      هههههههههههه

    • افشین

      تو دهنتو ببندی کسی نمیگه لالی.
      اگه عرضه تیم داری داشتی ماشین سازیتون دو تا پنجره نقل و انتقالاتی محروم نمیشد.
      عوض بالا رفتن از دیوار این و اون برو باغچه خودتو بیل بزن

    • بدون نام

      زنوزی از وقتی بیشرفی مثل تو پیدا شد تبریز و تماشاگرانش هر شعاری که فکر کنین دادن ...اونجا چرا حرف نزدی بیغیرت؟

    • بدون نام

      تا هنگامی که افرادی مثل زنوزی در فوتبال باشند و درباره فوتبال اظهار نظر کنند فوتبال ما به جائی نمی رسد

    • بدون نام

      مردک تو توی سی سال قبل زندگی می‌کنی پیروزی اسم سی سال قبل پرسپولیس برای یه مدت کوتاه بود راستی بابا جون خانزاده معاون فلان بانک خصوصی بابت حمایت از دردانه اش قول یه وام دیگه هم داد خخخخخ

    • بینام

      تا زمانی انسانهایی مانند زنوزی هستند فوتبال همین است شما به مرحوم هادی نوروزی فحش میدادید ازترس تماشاگران وحوش ترتر هیچ تیمی درتبریز از حمایت تماشاگران خودش بهره نمیبره واقعا چرا اقای زنوزی سرتان را مانند کبک زیر برف کرده اید هنوزم درتهران تماشاگران ترتر با لباس و پرچم کشور ترکیه میان

    • بدون نام

      تیم حکومته اقای زنوزی دردانه وزیره اقای زنوزی ...یک تیم فدای پانزده تیم این است عدالت جناب زنوزی .همه صحبت های شما درست بود

    • بدون نام

      یارو عاشق لودر هست از امروز اسم زنوزی شد ممدلودری

    • بدون نام

      برو دنبال همون کار خودت شما که فوتبالی نیستی

    • به خودم ربط داره

      این دفعه میگیم زن تو بزارن

    • بدون نام

      تاوقتی لمپن ها ودروغگوهای روباه صفتی مثل زنوزی دراین فوتبال هستند..فوتبال ماهمینه..بجای پیداکردن ایرادفنی تیمتون ویاددادن فرهنگ به طرفدارتون.که بخاطرپول وچندتاتبلیغ زنوزی میان ازتراختورحمایت میکنن.وپرشدن تپه های اطراف ورزشگاه رومهمترازجامهای فلزی میدونن..وضعشون همینه..حالاپیداکنیدپرتقال فروش را..

    • علی

      جناب زنوزی عزیز

      ای کاش واقعیتها را می پذیرفتیم و دنبال توجیه شکست نبودیم

      پرسپولیس در این بازی فقط از اندک موقعیتهاش استفاده کرد و پیروز شد

      دلیل تنش بین هواداران هم فقط و فقط شما و مدیران امثال شما هستند که فقط فقط با دروغ و ظاهر سازی باعث تحریک هواداران میشید ، فیلم بازی رو ده بار کارشناسی کنید و اگر هر اشتباه تاثیر گذاری به نفع پرسپولیس دیدید مستند بفرمایید

      متاسفانه دروغهای مدیران برای پوشش دادن ضعفهاشون شده عامل تنش روی سکوها

    • محمد

      بازی با سپاهان سنگ میزنن فش میدن،با تراکتور هم همینجور..ایول به جسارت آقای زنوزی که پشت پرده این تیم رو واسه همه روشن میکنی..

    • بینام

      مردک هیچ بقالی نمیگه ماستم ترشه توکه ازاینکارهای هوچیگری بادی کاش انجابودی تاوجدانت رازیرپانذاری هرچندوجدان کیلو چندبرای امثال شما تاکی میخواهی اراجف ببافی کمی بخودت بیاغیرت داشته باش وهمه تخسیرهاراگردن دیگران ندارد...کمی وجدان

    • مسعود. الف

      همینه که هست! تا جونت دربیاد!!!! محبوبیت خریدنی نیست!!! باپول بیت المال تیم چهل تیکه درست کردی یه عده زوزه کش هم اطراف تیم جمع کردی انتظار محبوبیت و قهرمانی داری؟؟!!!!

    • بدون نام

      خانزاده سر بیرانوند رو با توپ اشتباه گرفته بود اونوقت میگه چرا محروم شده

    • hossin razmjoo

      واقعا این قهرمانی ها پشیزی ارزش ندارد . بعد هم هواداران دلخوش به فوتبال هستند . مالکیت توپ پرسپولیس ۳۷ درصد بود اما این تیم قهرمان میشود . لعنت بر فوتبال حکومتی . برترین ها هم که فقط نظرات پرسپولیسی ها رو ثبت میکند .

      پاسخ ها

      • @

        حرف حق سوزوندتون

    • امیرنادری

      زنوزی این متن و کی برات نوشته گلم چرا اشاره ای به پرچم های بیگانه هو
      ادارانت نکردی ایا سردادن شعار خلیج عربی شعار فوتبالیه که میگی پرسپولیسیا شعار قومیتی دادن مطمئنم که خودت ننوشتی چون مینوشتی پیروزی سنگ وکی انداخت رو سر ملت نکنه پرسپولیسا انداختن خیلی مردی برو دیه خونای ریخته شده تو آزادی رو بده جای این اراجیف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج