۹۵۵۰۸۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

وکیا: تساوی برابر سایپا ناراحت‌کننده بود

یوسف وکیا، مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: تساوی برابر سایپا برای ما ناراحت‌کننده بود و امیدوارم در بازی‌های بعدی این نتیجه را جبران کنیم.

خبرگزاری تسنیم: یوسف وکیا با اشاره به تساوی خانگی تیمش برابر سایپا گفت: بعد از تعطیلات لیگ برتر، همیشه بازی‌ اول سختی‌های خاص خودش را دارد. در این بازی هر دو تیم به برد نیاز داشتند تا از این شرایط بیرون بیایند. ما در زمین خودمان به چیزی جز برد فکر نمی‌کردیم و حتی گل اول را هم زدیم، ولی در نهایت بازی مساوی شد. این نتیجه برای ما ناراحت‌کننده بود و در خانه باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. حالا باید دنبال جبران باشیم و امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم.

مدافع راست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که در این بازی با تصمیم مجید جلالی به‌عنوان دفاع چپ بازی کرد، در این مورد تصریح کرد: من قبلاً هم در این پست بازی کرده بودم و با نظر آقا مجید دوباره به‌عنوان مدافع چپ بازی کردم. خدا را شکر که در این بازی عملکرد خوبی داشتم و خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کردم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا گل‌گهر با جذب بازیکنان جدید می‌تواند از انتهای جدول جدا شود؟»، اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند. تمام هدف ما این است که نتایج نیم‌فصل اول را جبران کرده و دل مردم سیرجان و هواداران گل‌گهر را شاد کنیم. ما تلاش می‌کنیم تا گل‌گهر از این وضعیت بیرون بیاید و در جدول خودش را بالا بکشد.

وکیا در مورد اینکه کدام تیم را در فصل جاری مدعی اول قهرمانی می‌داند، تصریح کرد: پیش‌بینی خیلی سخت است، ولی پرسپولیس و سپاهان شانس‌های مسلم قهرمانی هستند. با این حال فکر می‌کنم پرسپولیس شانس اول قهرمانی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج