جاباما
۹۵۵۱
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

فرار از پارتی شبانه و مرگ دختر جوان

متهم اصلی پرونده و دو متهم دیگر که از محل متواری شده بودند نیز دستگیر شده‌اند و به دستور مقام قضایی، جسد قربانی این میهمانی شیطانی به پزشکی قانونی انتقال یافته است.

رییس پلیس امنیت عمومی استان خراسان رضوی گفت: دخترجوانی که در زمان دستگیری میهمانان یک پارتی قصد فرار داشت، از طبقه ششم آپارتمانی در مشهد به پایین سقوط کرد و در دم جان خود را از دست داد.سرهنگ پاسدار ناصر نجاریان در تشریح این پرونده اظهار کرد: تعدادی از شهروندان ساکن در یکی از مجتمع‌های مسکونی در محدوده بلوار هاشمیه مشهد از چندی قبل از رفت و آمد افراد مشکوک به یک واحد آپارتمانی و برگزاری مجالس مختلط و پارتی که با سر و صداهای زیادی همراه بود اعلام نارضایتی کردند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی در پیگیری این پرونده محل مورد نظر را به طور کاملا نامحسوس تحت نظر قرار دادند و چهارشنبه شب گذشته که تعدادی دختر و پسر جوان در این آپارتمان اقدام به برگزاری مهمانی مختلط و پارتی شبانه کرده بودند با هماهنگی مقام قضایی، محل را مورد بازرسی قرار دادند.

نجاریان خاطر نشان کرد: در این عملیات چهار پسر جوان و چهار دختر جوان دستگیر شدند و متاسفانه یکی از خانم‌های جوان که به محض اطلاع از حضور پلیس در محل، با حالتی غیر طبیعی قصد فرار داشت، از تراس طبقه ششم ساختمان به پایین سقوط کرد.

رییس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی ادامه داد: در این حادثه زن جوان که از ناحیه سر به شدت صدمه دیده بود در دم جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: متهم اصلی پرونده و دو متهم دیگر که از محل متواری شده بودند نیز دستگیر شده‌اند و به دستور مقام قضایی، جسد قربانی این میهمانی شیطانی به پزشکی قانونی انتقال یافته است.

نجاریان گفت: در بازرسی از آپارتمان که محل برگزاری میهمانی بود، مقادیری مشروبات الکلی، آلات و ادوات استعمال مواد مخدر و اقلام منکراتی کشف شد، این در حالیست که متهمان مقداری از مشروبات الکلی را قبل از ورود پلیس به محل از پنجره آپارتمان به بیرون پرتاب کرده‌ بودند.

رییس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی گفت: متاسفانه این افراد بر اثر استفاده از مشروبات الکلی کنترلی بر رفتار و حرکات خود نداشتند، تحقیقات پلیسی درباره این پرونده به دستور مراجع قضایی همچنان ادامه دارد.

کشف جنازه مرد روستایی در بیابان‌های جاده خاوران
عملیات گسترده جستجوی آتش‌نشانان برای یافتن مرد روستایی در منطقه حوالی شهرک قیام دشت سرانجام با پیدا شدن جنازه وی در بیابان‌های روستای چهل قز به پایان رسید.به دنبال درخواست کمک از طرف اهالی روستای چهل قز در حوالی جاده خاوران و تماس با سامانه 125 آتش نشانی تهران در روزگذشته، آتش نشانان ایستگاه‌های 63 و 66 به منطقه یاد شده اعزام شدند.

بنابه گفته قاسم اکبری، فرمانده آتش نشانان اعزامی نیروهای عملیاتی از روز گذشته و بلافاصله پس از گزارش روستاییان مبنی بر مفقود شدن یک نفر از ساکنان روستای چهل قز بنام «علی» 48 ساله، مشغول جستجو و کاوش برای یافتن این فرد گمشده شدند.

وی افزود: در این عملیات جستجو هم چنین نیروهای هلال احمر، آتش نشانی پاکدشت، محیط بانان توچال و عوامل کلانتری قیام دشت شرکت داشتند وبه یاری آتش نشانان تهرانی آمدند.

اکبری گستره عملیاتی این نیروها را بیش از 80 کیلومتر مربع ذکر کرد و گفت: نیروهای عملیاتی به صورت پیاده و یا سواره سرگرم بررسی این مناطق شده و سرانجام بعد از دو ساعت تلاش و جستجو، این شخص را در تپه‌های اطراف روستای چهل قز پیدا کردند.

وی درادامه اظهار کرد: معاینات اولیه نشان داد که این فرد به علت سقوط از بلندی جان خود را از دست داده بود.

وی گفت: جنازه این شخص به عوامل انتظامی تحویل شد تا تحقیقات بیشتر در خصوص علت وقوع حادثه و چگونگی مرگ وی انجام شود.

منبع : تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

فرار از پارتی شبانه و مرگ دختر جوان


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وای.............من که توقه نداشتم که ازاین اتفاقا توی مشهدم بیفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج