۹۵۵۲۹۹
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

ورود سامانه بارشی به کشور از روز جمعه

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به شمال‌غرب و بخش‌هایی از غرب کشور از روز جمعه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به شمال‌غرب و بخش‌هایی از غرب کشور از روز جمعه خبر داد.

صادق ضیاییان با بیان اینکه طی دو روز آینده در غالب مناطق کشور جوی آرام و در شهرهای تهران، کرج، قزوین، اراک و اصفهان کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس پیش بینی می‌شود، گفت: همچنین در ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه روز پنجشنبه در شمال شرق بارش پراکنده رخ می‌دهد، افزود: بعد از ظهر جمعه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب برای شمال غرب و بخش‌های غرب کشور بارش برف و باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز شنبه گستره بارش علاوه بر شمال غرب مناطقی از غرب ، جنوب غرب استان‌های واقع در دامنه‌های البرز غربی و مرکزی و زاگرس مرکزی و شمالی و همچنین سواحل غربی و مرکزی دریای خزر را در بر خواهد گرفت، اظهار کرد: بارش‌ها روز یکشنبه در شرق سواحل و شمال شرق و بخش‌هایی از مناطق مرکزی کشور ادامه خواهد یافت.

ضیاییان ضمن تشریح وضعیت آب و هوای پایتخت طی امروز و فردا نیز گفت: آسمان تهران امروز صاف همراه با غبار صبحگاهی با حداکثر دمای ۹ و حداقل دمای یک درجه سانتیگراد و فردا نیز کمی ابری در اواسط روز همراه با وزش باد با بیشینه دمای ۱۱ و کمینه دمای دو درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا این برف وبارون رو ازما نگیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج