جاباما
۹۵۵۶۲۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

جلسه‌ای برای حضور قلعه‌نویی در تیم‌ملی

مدیرعامل باشگاه سپاهان و سرپرست فدراسیون فوتبال برای موضوع پیشنهاد به امیر قلعه‌نویی برای حضور روی نیمکت تیم ملی، جلسه‌ای را برگزار خواهند کرد.

خبرگزاری فارس: طی روزهای اخیر صحبت‌ها و گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص سرمربی جدید تیم‌ملی مطرح شده و با توجه به اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال دائما از انتخاب سرمربی بین علی دایی و امیر قلعه‌نویی صحبت می‌کنند، به نظر می‌رسد شانس سرمربی فعلی سپاهان برای نشستن روی نیمکت تیم ملی کشورمان بیشتر است.

این در حالی است که رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه سپاهان بر لزوم ادامه همکاری با امیر قلعه‌نویی و متمرکز شدن او روی تیم محبوب شهر اصفهان تاکید کرده‌اند و به این ترتیب به نظر می‌رسد باشگاه اصفهانی موافق این انتقال نیست. علاوه بر این تاکید مدیران سپاهان بر تمرکز واحد قلعه‌نویی روی کار زردپوشان نشان می‌دهد که آن‌ها تمایلی به حضور مشترک و همزمان این مربی با تجربه فوتبال ایران در دو تیم ندارند.

به همین خاطر، قرار است مسعود تابش و حیدر بهاروند هفته آینده جلسه‌ای را در خصوص تعیین وضعیت قلعه‌نویی برگزار کنند و در مورد شرایط مطرح شده پیرامون جدایی سرمربی سپاهان از این تیم یا ماندن او و همچنین موضوع سرمربیگری مشترک، بحث و تصمیم گیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط علی دایی عشقه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج