۹۵۵۶۶۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

سایت AFC میزبانی تیم‌های ایرانی را به رسمیت شناخت

کنفدراسیون فوتبال آسیا در برنامه جدید اعلام شده دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا، میزبانی تیم‌های ایرانی را در ورزشگاه‌های خانگی آنها به رسمیت شناخت.

خبرگزاری تسنیم: در حالی که دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از بررسی شرایط ایران برای اعطای میزبانی دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا در فروردین سال ۹۹ خبر داده بود، اما سایت AFC اعلام کرد که نمایندگان کشورمان در دور برگشت میزبان خواهند بود.

کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا ابتدا اعلام کرد که تیم‌های ایرانی باید تمام دیدارهای خانگی خود را در کشور بی طرف برگزار کنند، اما پیش از تأیید شدن از سوی کمیته اجرایی AFC پیشنهاد دیگری به ایران شده بود. پیشنهادی مبنی بر اینکه بازی‌های پلی‌آف در کشور بی طرف برگزار شده و دیدارهای خانگی در مرحله گروهی به دور برگشت منتقل شود. پیشنهادی که ابتدا مورد موافقت باشگاه‌های ایرانی قرار نگرفت، اما پس از جلسه‌ای که مدیران باشگاه‌ها در مقر AFC با ویندسور جان داشتند، این پیشنهاد پذیرفته شد.

تیم‌های استقلال و شهر خودرو دیدارهای پلی‌آف خود مقابل الکویت کویت و الرفاع بحرین را در دبی و شارجه برگزار کردند و حالا با قطعی شدن صعودشان به لیگ قهرمانان آسیا پس از برتری مقابل الریان و السیلیه قطر باید در مرحله گروهی رقابت کنند. دو تیم پرسپولیس و سپاهان هم که سهمیه مستقیم را در اختیار داشتند، در مرحله گروهی حضور داشتند.

به این ترتیب در هفته‌های اول، دوم و سوم تیم‌های ایرانی میهمان رقبای خود خواهند بود و در هفته‌های چهارم، پنجم و ششم به میزبانی می‌پردازند. میزبانی تیم‌های ایرانی در خانه میزبانی از تیم‌های عربستانی را شامل نمی‌شود و مانند چهار سال گذشته دیدار تیم‌های ایرانی و عربستانی در کشور ثالث برگزار می‌شود. با این حال حتی در خصوص میزبانی در دو دیدار دیگر هم حرف و حدیث فراوان بوده و گفته شده بازگشت میزبانی منوط به بررسی‌های مجدد از ایران است.

سایت AFC میزبانی تیم‌های ایرانی را به رسمیت شناخت

سایت AFC میزبانی تیم‌های ایرانی را به رسمیت شناخت

سایت AFC میزبانی تیم‌های ایرانی را به رسمیت شناخت

سایت AFC میزبانی تیم‌های ایرانی را به رسمیت شناخت

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در اعلام برنامه خود دیدارهای تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهر خودرو را در سه ورزشگاه آزادی، نقش جهان و امام رضا (ع) اعلام کرده است که در زیر می‌آید:

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هومن خان

      چقدر حقیر شدیم که برای حقوق اولیه خود خوشحالیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج