۹۵۵۷۱۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

افاضلی: امیدواریم عدالت در زمین اجرا شود

سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: امیدواریم داوران تمرکز کافی داشته باشند و عدالت در زمین اجرا شود.

خبرگزاری ایسنا: هومن افاضلی در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر سیرجان عنوان کرد: بازی فردا بازی دشواری است چون تیم ها در جدول به هم نزدیک هستند و فاصله امتیازی و رتبه جدولی آنان به هم نزدیک است و تیم گل گهر کادر فنی مجربی دارد و خودش را تقویت کرده و به نظرم می رسد که به لحاظ مالی هیچ دغدغه ای ندارد.

وی افزود: اگر ما بتوانیم دو تیم را در لیگ مثال بزنیم که محدودیت مالی ندارد قطعا یکی از آنها تیم گل گهر است و از این حیث دیدار فردا فشرده و نزدیک به هم خواهد بود.

این سرمربی اظهار کرد: می دانم که با توجه به حساسیتی که در جدول وجود دارد بازی برای آنان نیز بازی خاصی خواهد بود. امیدوارم این دیدار در وهله اول برای هواداران جذاب و دیدنی باشد.

سرمربی پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: هفته قبل نیز بازی بسیار خوبی در مقابل ذوب آهن انجام دادیم هر چند نتیجه آن به هیچ وجه مورد رضایت ما نبود ولی کیفیت فنی تیم ما به خصوص در نیمه دوم قابل توجه بود و موقعیت کافی برای تغییر نتیجه بازی داشتیم.

افاضلی تاکید کرد: آنچه مهم است اینکه بازی قبل مربوط به گذشته است و امیدواریم در این بازی هم داوران تمرکز کافی داشته باشند و عدالت در زمین اجرا شود. در فوتبال هر تیمی که قدر موقعیت هایش را بداند می تواند بازی را ببرد، ما برنامه ریزی کرده ایم؛ همینطور که تیم خوب و با سازمان گل گهر هم قطعا همین کار را خواهد کرد، باید ببینیم سازمان هایی که مقابل هم بازی می کنند چطور می توانند به یکدیگر غلبه کنند و چه نتیجه ای از بازی حاصل خواهد شد.

وی یادآور شد: واقعیت این است که فوتبال حرفه ای ۴ رکن دارد، اول مدیریت، بعد امکانات، بازیکن و مربی. این ارکان به علاوه هواداران که یار دوازدهم هستند فوتبال را درست می کنند و رسانه ها واسطه میان ۴ رکن اول با هواداران هستند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: باشگاه پارس جم مثل تمام باشگاه های لیگ ایران معضلاتی دارد، مشکلات مالی که اکثر تیم ها با آن روبرو هستند و آنچه در جدول می بینید تقریبا تقسیم ها بر اساس سازماندهی باشگاه ها است و خیلی کم دیده می شود آنچه نباید اتفاق بیفتد.

هومن افاضلی ادامه داد: ما باید یاد بگیریم با همین شرایط زندگی کنیم، قطعا ممکن است در یک خانواده گاهی اختلاف سلیقه هم وجود داشته باشد. ممکن است جاهایی با هم همراه نباشند اما من می دانم که مسئولان باشگاه ما تلاش می کنند تا بهترین کار ممکن را برای تیم انجام دهند به این معنی که وقتی در مسیر حرکت وجود دارد امیدوار می شوید.

وی تصریح کرد: فوتبال خیلی صبور نیست، یعنی وقتی شما در زمین بازی می کنید آن چیزی که اتفاق می افتد مال دو ماه دیگر نیست، مال همین امروز است و اگر شما همه چیز را به آینده موکول کنید به هر حال لطمه خواهید دید اما ما تلاش می کنیم قدم به قدم و با حوصله شرایط را به گونه ای پیش ببریم که تیم به سمت موفقیت برود.

افاضلی بیان کرد: در مجموع آنچه می خواهم بگویم این است که مسئولین تیم پارس جنوبی همراه هستند و اگر که چیزهایی نیست در مقدورات آنها نیست و سعی می کنند فراهم کنند و ما نیز تلاش می کنیم آنچه باید را برای تیم فراهم کنیم. من فکر می کنم مسائل را می توان با صحبت و آرامش پیش برد و نیازی به جنجال ندارد حتی اگر لزوما همه هم عقیده نباشند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پاسخ به اینکه راهکارها و برنامه های حل مشکل خط حمله این تیم چیست، عنوان کرد: همانطور که می دانید در ابتدای فصل دست تیم برای جذب بازیکن باز است و می توانید با بازیکن های زیادی صحبت کنید و در نیم فصل هیچ باشگاهی بازیکن خوبش را از دست نمی دهد مگر اینکه اتفاقات عجیب و غریبی رخ دهد که آن وقت هم باشگاه های زیادی به دنبال این بازیکنان هستند و در بازار نقل و انتقالات بازیکنان بزرگ و خوب خواهان زیادی دارند و هر باشگاهی که منابع مالی و سازماندهی خوبی دارد شانس بیشتری هم دارد و می تواند آن بازیکن را جذب کند.

افاضلی اظهار کرد: الحمدلله به لطف آقای مرادی آنچه من خواستم انجام شد و به نسبت افراد مدنظر را جذب کردیم و برای جلوی زمین در بازار زمستانی بازیکنان زیادی که بتوانند به تیم کمک کنند در دسترس نبودند بنابراین خیلی نتوانستیم نفرات خاصی را جذب کنیم اما تلاشمان جذب افرادی بود که زوج سازی ها را در زمین تکمیل کنند و راه حل های بیشتری برای ما فراهم کنند تا در بازی های مختلف به سبک های مختلف بتوانیم بازی کنیم و شرایط بهتری برای تیم فراهم کنیم. در مجموع با توجه به بضاعت و شرایط تیم و واقعیت های باشگاه خریدهایمان قابل قبول و خوب بوده است.

وی افزود: خوشبختانه در بازی فردا محروم و مصدوم نداریم.

سرمربی پارس جنوبی جم در پاسخ به اظهارات یکی از خبرنگاران در مورد استرس هواداران از سقوط تیم را مطرح کرد، گفت: این بد نیست که هواداران مقداری استرس داشته باشند تا بیایند و تیم خودشان را تشویق کنند ولی قولی که من به باشگاه داده ام این بوده که سهمیه تیم پارس جم را در لیگ برتر حفظ کنم و ان شالله این اتفاق با عنایت الهی رخ خواهد داد.

هومن افاضلی خاطرنشان کرد: این را هم بگویم که هر کاری اصولی دارد و در نیم فصل دوم مهمترین فاکتور موفقیت یک تیم انضباط است، انضباط مالی، انضباط درون زمین و انضباط بیرون زمین که این سه فاکتور کمک می کنند تیم بتواند خودش و شرایطش را حفظ کند. این انضباط برای بازیکنان تمرکز می آورد تا تمام توان و پتانسیل هایشان را برای موفقیت تیم بگذارند و پارس جنوبی جم این ظرفیت را دارد که اگر این تمرکز در آن به وجود بیاید نه فقط سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ کند بلکه فوتبال خوبی را نشان دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Morteza Khosravi

      این مشنگ چی میگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج