جاباما
۹۵۵۸۶۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آخرین بازی قلعه‌نویی یا آخرین فرصت فرکی؟

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه با برگزاری پنج دیدار آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه با برگزاری پنج دیدار آغاز می‌شود.

با برگزاری دیدارهای پلی آف نمایندگان ایران در آسیا، لیگ برتر روال عادی خود را در پیش می‌گیرد و امروز پنج دیدار برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین بازی، سپاهان و فولاد در اصفهان و تراکتور و ذوب آهن در تبریز به مصاف هم می‌روند.

سپاهان - فولاد / ساعت ۱۷

امیر قلعه نویی و شاگردانش که در هفته هفدهم نتوانستند نتیجه خوبی را به دست بیاورند، برای جبران فاصله ایجاد شده با صدرجدول برابر یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ می‌روند. این دیدار در حالی در اصفهان برگزار می‌شود که شایعه سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی بیش از هر زمان دیگری قوت یافته و این احتمال وجود دارد که او بعد از این بازی، روی نیمت تیم ملی بنشیند. اگر این موضوع صحت داشته باشد، او به نبال کسب سه امتیاز در آخرین بازی‌اش برای سپاهان است.

در سوی مقابل، جواد نکونام، شاگرد امیر قلعه‌نویی در استقلال و تیم ملی برای رساندن تیمش به صدرجدول برابر یکی از آماده‌ترین تیم‌ها به میدان می‌رود و امیدوار است با تغییراتی که در تیمش ایجاد کرده، سه امتیاز این مسابقه را به دست آورد.

سپاهان در جدول رده بندی در رده دوم و فولاد در رده هشتم قرار دارند. بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

تراکتور - ذوب آهن/ ساعت ۱۵:۱۵

قرمزپوشان تبریزی برای جبران شکست مقابل پرسپولیس و ادامه حضور در کورس قهرمانی، به مصاف تیم انتهای جدول ذوب آهن می‌روند که بعد از یک نیم فصل نه چندان مناسب، توانسته با سرمربی بوسنیایی خود احیاء شود. در روزی که ساکت الهامی به علت محرومیت روی نیمکمت تیمش حضور ندارد، تبریزی‌ها در سرمای هوا از حمایت هواداران خود بهره‌مند هستند و می‌توانند در بهترین شرایط تا رده دوم جدول نیز صعود کنند. به جز ساکت الهامی، رضا اسدی، محمدرضا خانزاده، سعید مهری نیز دیگر غایبان تراکتور هستند.

ذوب اهن هم با سرمربی جدید و خارجی خود به دنبال نتیجه گیری است. این تیم یک بازیکن جدید هم به خدمت گرفته است. مسابقه رفت دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک تمام شد اما در این بازی هر دو تیم به دنبال سه امتیاز هستند.

پارس جنوبی - گل گهر/ ساعت ۱۴:۴۵

دو تیمی که از نظر وضعیتی شبیه به همدیگر هستند، در دیداری شش امتیازی و سرنوشت‌ساز برابر هم به میدان می‌روند و برای رسیدن به پیروزی تلاش خواهند کرد. شاگردان مجید جلالی هنوز نتوانستند به نتایج خوبی دست یابند و با ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم هستند و امیدوارند با برتری برابر پارس جنوبی برای نخستین بار از منطقه سقوط خارج شوند.

در سوی دیگر پارس جنوبی که در نیم فصل دوم هدایتش را هومن افضالی برعهده دارد، با ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است. او قول داده تیمش به مرور تبدیل به تیم بهتری شود و شاید این دیدار فرصت مناسبی برای او است تا نخستین پیروزی تیمش را به ارمغان بیاور.د

مسابقه رفت دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. باید دید طلسم پیروز نشدن برای کدام یک از دو تیم شکسته می‌شود.

پیکان - شاهین/ ساعت ۱۵

این مسابقه نیز برای تیم‌های قعرنشین بسیار اهمیت دارد. پیکان ۶ باخت و یک مساوی در هفت هفته آخر لیگ دارد و نتایجش بسیار فاجعه‌بار تلقی می‌شود. شاگردان حسین فرکی هفته گذشته در خانه مقابل نساجی مازندران هم شکست خوردند تا در کانون بحران باقی بمانند. یک شکست دیگر حسین فرکی را به لبه پرتگاه نزدیک‌تر می‌کند و چه بسا زودتر از سقوط پیبکان، خود او از تیمش اخراج شود. شاهین شهرداری بوشهر نیز هنوز در این فصل رنگ برد را ندیده و در رده آخر جدول ایستاده است. این دوتیم هم برای بقا تلاش می‌کنند. بازی رفت دو تیم هم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

نساجی - سایپا/ ساعت ۱۵:۳۰

شاگردان رضا مهاجری هفته گذشته در تهران سه امتیاز از پیکان گرفتند و اکنون در قائمشهر میزبان دومین خودرو ساز لیگ هستند. نساجی مازندران در رده دهم جدول قرار دارد و سایپا هم روی پله دوازدهم قرار دارد. بازی رفت دو تیم در تهران جذاب و پرگل از کار در آمد و نارنجی‌پوشان ۴ بر ۳ به پیروزی رسیدند.اکنون نساجی به دنبال جبران باخت دور رفت است و ممکن است این بازی هم زیبا و جذاب شود زیرا هیچ کدام از دو تیم برای دفاع بازی نخواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج