جاباما
۹۵۵۹۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

وحید امیری: من سرباز پرسپولیس هستم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من سرباز پرسپولیسم و هر جای زمین که بازی کنم برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم.

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من سرباز پرسپولیسم و هر جای زمین که بازی کنم برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم.

وحید امیری درباره آخرین شرایط تیم اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که روند تیم هفته به هفته بهتر می‌شود و روز به روز شاهد پیشرفت تیممان هستیم. بعد از اینکه وقفه‌ای در لیگ ایجاد شد و کادر فنی ما جدا شدند و آقا یحیی و دستیارانش به تیم ملحق شدند همه بازیکنان با انگیزه خیلی بالا تمرین می‌کنند.

او ادامه داد: خوشبختانه توانستیم بازی مهم مقابل تراکتور را با برد پشت سر بگذاریم و در مقطع حساسی که تمام رقبای ما نتوانسته بودند بازی‌های خود را ببرند ما توانستیم این بازی را ببریم و یک حاشیه امنیت خوب را برای خودمان در صدر جدول ایجاد کنیم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. خدا را شکر با وجود مشکلاتی که در نیم فصل اول داشتیم توانستیم در پایان با صدرنشینی به تعطیلات برویم. با این حال در نیم فصل دوم بازی‌های خیلی سختی در پیش داریم چه با مدعیان و چه با سایر تیم‌ها. امیدوارم با همت بازیکنان و کادر فنی و مدیریت باشگاه و هوادارانمان که همیشه حامی ما بوده‌اند و رکن اصلی باشگاه هستند بتوانیم نتایج خوبی را در پایان نیم فصل دوم به دست بیاوریم و ان شاءالله برای بار چهارم قهرمان شویم.

امیری درباره عملکرد خوبش تا این مقطع از فصل گفت: فصل پیش در ترکیه شرایط آنطور که می‌خواستم پیش نرفت. زمانی که به پرسپولیس برگشتم تمام انگیزه و توانم برای این بود که بتوانیم در کنار سایر بازیکنان تمام موفقیت‌هایی که تیم در این چند سال به دست آورده بود را تداوم ببخشیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. با وجود مشکلاتی که از ابتدای فصل وجود داشت و همینطور جابجایی هایی که در پست خودم در نیم فصل اول داشتم و بر حسب نیاز تیم و صلاحدید سرمربی در نود درصد بازی‌ها در پست مهاجم بازی کردم، خوشبختانه از عملکردم راضی هستم. مهم نیست در چه پستی بازی می‌کنم مهم این است که همیشه پرچم پرسپولیس بالا باشد و من هم خودم را سرباز پرسپولیس می‌دانم و همیشه برای موفقیت تیم تمام تلاشم را می‌کنم تا هواداران راضی باشند. به نظر من این مهمترین چیزی است که برای همه بازیکنان پرسپولیس در وهله اول اهمیت دارد.

وی تاکید کرد: هنوز برای صحبت درباره عملکردمان خیلی زود است چراکه راه درازی تا پایان فصل داریم. همه ما بازیکنان، کادر فنی و هواداران اهداف بزرگی تا انتهای فصل داریم. امیدوارم با حمایت هواداران و تلاش و همت بازیکنان و کادر فنی و درایت مدیریت باشگاه به اهدافی که درخور شأن پرسپولیس است برسیم.

هافبک پرسپولیس درباره بازی‌های مهم سرخپوشان در هفته های پیش رو گفت: به نظر من در هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم چه در لیگ و چه در آسیا بازی‌های سخت و حساسی داریم چراکه با مدعیان و تیم‌های بالای جدول بازی داریم و امیدوارم که بتوانیم این بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم. ولی باید این را هم در نظر داشته باشیم که در نیم‌فصل دوم همه بازی‌ها سخت است مخصوصا بازی با تیم‌هایی که در نیمه دوم جدول هستند و سعی می‌کنند خود را از منطقه خطر نجات دهند.

امیری خاطر نشان کرد: درباره بازی‌های لیگ قهرمانان هم باید بگویم این بازی‌ها مثل همیشه سخت است و اگر قرار بود که ما هوادارانمان را در کنار خود نداشته باشیم این اتفاق برای ما غیر قابل تصور بود چون آنها در آسیا همیشه برای ما یک تکیه گاه و قوت قلب بزرگ بوده‌اند. خوشبختانه این محرومیت اعمال نشد و می‌توانیم کنار هوادارانمان بازی کنیم. درست است که بازی‌های مرحله پلی آف خارج از ایران برگزار شد اما همین که بازی‌های مرحله گروهی به میزبانی نمایندگان ایران انجام می‌شود خیلی خوب است. چون به نظر من در آسیا ایرانی‌ها حرف اول را در هواداری می‌زنند. بازی‌های ما در مرحله گروهی اصلا آسان نیست و باید با تیم‌های قهرمان قطر و امارات و همینطور تیم التعاون عربستان بازی کنیم و تیم‌های عربستانی هم همیشه برای ایرانی‌ها دردسرساز بودند. امیدوارم بتوانیم از گروهمان صعود کنیم و به مراحل بالاتر هم برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو سرداری وحید

    • بدون نام

      حقوق سرباز ماهی 250 هزارتومان است نه ماهی 400 میلیون تومان.

    • بدون نام

      نه بابا خوبه گفتی

    • دانی

      تو سرباز پیروزی هستی وسلطانی فر سرهنگ تمامش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج