۹۵۵۹۷۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پهلوان‌زاده: با خادم‌الشریعه به توافق نرسیدم

رئیس فدراسیون شطرنج گفت: با خادم الشریعه و فیروزجا به توافق نرسیدیم و فعلا نامی از آن‌ها در تیم ملی نبرده ایم.

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون شطرنج گفت: با خادم الشریعه و فیروزجا به توافق نرسیدیم و فعلا نامی از آنها در تیم ملی نبرده ایم.

پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج در مورد اینکه چرا مسابقات قهرمانی کشور جایزه نقدی ندارد اظهار داشت: این رقابت‌ها به صورت سنتی جایزه ندارد، نفر اول آن به عضویت تیم ملی در می‌آید و به مسابقات آسیایی اعزام می شود، به نظرم همین پاداش است.

وی در مورد اینکه شطرنج ما در هفته‌های گذشته حواشی زیادی داشته است، عنوان کرد: چندین سال است شطرنج ما پوست انداخته و سطح بالایی را تجربه کرده است، اما یکسری قوانینی که به وجود آمد و شورای برون مرزی اعلام کرد نباید با رژیم صهیونیستی بازی کنند، باعث شد بچه ها حالت عصبی داشته باشند و آینده خود را مبهم ببینند.

پهلوان زاده در مورد اینکه سارا خادم الشریعه و فیروزجا بر علیه شما صحبت کردند و حتی از تیم ملی هم خداحافظی کرده اند و آیا با این شرایط باز هم در تیم ملی خواهند بود یا خیر، گفت: ما به نقطه مشترک به آن رسیدیم و اسمشان هم در تیم ملی نبوده است قصد داشتیم صحبت کنیم اما به توافق نرسیدیم.

رئیس فدراسیون شطرنج فیروزجا جواب تلفن شما را می‌دهد یا خیر گفت: او خودش اصلاً تلفن ندارد و با پدرش برخی اوقات صحبت می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا باید فیروزجا را از شطرنج ایران، جدا شده حساب کنیم یا خیر تاکید کرد: نباید این طور ثابت کنیم که برخی از ورزشکاران دیگر مانند کشورهای کویت، و روسیه هم با پرچم المپیک شرکت کردند. این بازیکنان سرمایه‌های کشور هستند و نباید خیلی دست روی دست بگذاریم و باعث شویم آنها ایران را ترک کنند.

پهلوان زاده در مورد رقابت های آینده شطرنج عنوان کرد: قرار است ۱۴ بهمن جام فجر را در چابهار برگزار کنیم و بعد از آن کاسپین را در رشت خواهیم داشت، جام کارون در اهواز و پس از آن جام ستارگان را برگزار می‌کنیم، ۷ نفر از قهرمانان ما با هفت نفر از بهترین‌های دنیا در این مسابقه رقابت می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به امید خدا اینها هم میروند ان ور اب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج