۹۵۶۰۶۷
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش قلعه‌نویی به صحبت‌های نکونام

سرمربی تیم فوتبال سپاهان به صحبت‌های جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی سپاهان- فولاد واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان، در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر فولاد بیان کرد:‌ خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با یک بازی خوب و منطقی و بسیار عالی سه امتیاز را بگیریم. هر چند لیاقت داشتیم با گل‌های بیشتری ببریم و گلی هم که خوردیم یک موقعیت ۳۰ درصد هم نبود. در مجموع از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

در بازی قبل هم فوتبال خوبی بازی کردیم ولی بدشانس بودیم که توپ‌هایمان گل نشد. امروز زود به گل رسیدیم و می‌توانستیم باز هم گلزنی کنیم. در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم، تیم را هجومی کردیم و گل‌های زیبایی هم زدیم. خوشحالم که هر کسی فوتبال سپاهان را می‌بیند لذت می‌برد.

او درباره صحبت‌های نکونام اظهار کرد:‌ این نظر نکونام است.

قلعه‌نویی همچنین درباره بخش دیگری از حرف‌های نکونام که گفت "باعث افتخار من است که اگر بتوانم با کی‌روش مقایسه شوم. بهتر از این است که با افراد دیگر مقایسه شوم و آشپز به کنار زمین بیاید و فوتبال بازی کند" هم بیان کرد: آشپر کیست؟ نمی‌دانم، من کارتون نمی‌بینم. چرا از خودشان نپرسیدید؟ ما فعلا باید به خاطر این برد خوشحالی کنیم و فیلم بازی را ببینیم تا متوجه نقاط ضعف و قوت‌مان شویم.

سرمربی سپاهان درباره داوری هم توضیح داد: هیچ اتفاقی نیفتاد که روی نتیجه تاثیرگذار باشد. در بازی‌ای هم که باختم از داوری تشکر کردم. بازی قبلی هم که مساوی کردم باز هم از داوری تشکر کردم. داوران جوان ما با وجود مشکلاتی که دارند شاید از فوتبال ما بالاتر باشند.

قلعه‌نویی درباره عملکرد سروش رفیعی هم گفت: او خیلی خوب بود. او بازیکنی است که قبلا هم با من کار کرده است و شاخصه‌های خوبی دارد. رفیعی فکر و تکنیک خوبی دارد و به هر تیمی که می‌رفت تاثیرگذار می‌شد.

سرمربی سپاهان درباره حضور تیمش در لیگ قهرمانان آسیا هم اظهار کرد:‌ما تا آخر اسفند ماه برنامه‌ریزی کرده‌ایم. حتی برای بازی پلی‌آف حریفمان، آقای الهویی را برای آنالیز فرستادیم. یک بار دیگر به استقلال و شهر خودرو برای صعود به مرحله گروهی تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله سپاهان و پرسپولیس و دو نماینده دیگر چهار تیم شایسته باشیم و از فوتبال ایران دفاع کنیم. با همه مشکلاتی که ایجاد شد دیدید که نماینده‌های ایران با شایستگی و اقتدار صعود کردند.

سپاهان هم تیم با تجربه‌ایست ولی ما در نیم فصل در مجموع یک یار گرفتیم. تیم ما خیلی خوب است و فوتبال خوبی بازی می‌کنیم ولی معمولا در لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان ایران با انگیزه بیشتر و کیفیت بهتری بازی می‌کنند. آن‌جا شرایط مسابقات و کیفیت زمین‌ها طور دیگری است. ابزار و امکانات تیم‌های آسیایی با ما قابل مقایسه نیست.

قلعه‌نویی در پایان و به این پرسش که آیا ممکن است در این هفته اتفاقاتی در رابطه با حضورش در تیم ملی بیفتد پاسخی نداد و نشست خبری را ترک کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا هلاکویی

      سلام امیر عزیز.شما با ارایه یک بازی خوب و منطقی پیروز شدید.مبارکتان باشد.حرف دیگران برای خودشان مهم است.امیدوارم که شما را هرچه زودتربه عنوان سرمربی تیم ملی به بینم.حسودان را به خدا واگذار کن

    • بدون نام

      ودوتیم‌ دیگر‌ ؟؟؟؟ !!!! اون دونیم اسم داره اون تیم اینقدر بزرگه که یکی مثل امثال شماها با هیچ و پیچ رفتید شدید آقای فوتبال کثیف ایران.......حالم ازت بهم میخوره مافیا

    • بدون نام

      رئیس مافیا کیه

    • بدون نام

      جفتانش واقعا ارزشی ندارند

    • بدون نام

      امیر ملفیا همینه. ببره همه خوبن و داوری عالی. ببازه به زمین و زمان فحش میده و میگه نتایج مهندسی شدن. از این جلبک بدم میاد

      پاسخ ها

      • محسن

        واقعا

    • استقلال مظلوم

      آقا یه سوال ؛ نکونام میگه قلعه نویی داره فوتبال پنجاه سال پیشو بازی میکنه و اگه میخاد بشه مربی تیم ملی پس بره برای کی‌روش استنلی هم تابعیت ایرانی بگیره ، یک : اگه فوتبال پنجاه سال پیشو بازی میکنه پس چرا نتونستی شکستش بدی ؟ دوم : چرا همین کی‌روش استنلی دروازه تیمتو باز کرد ؟
      خواهشا فقط در گاله رو ببند که هیچی بارت نیست . با اینکه استقلالی ام و هوادارت بودم و قبولت داشتم ولی واقعا داری چرت و مضخرف میگی . تامام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج