۹۵۶۰۹۵
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

ستاره پرتغالی، پیراهن رونالدو را نخواست!

بازیکن جدید تیم منچستریونایتد با وجود موجود بودن پیراهن شماره هفت این تیم ترجیح داد که شماره‌ای دیگر را انتخاب کند.

خبرگزاری تسنیم: برونو فرناندس مهاجم پرتغالی که به تازگی از تیم اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوسته است، برای بازی در این تیم پیراهن شماره ۱۸ را انتخاب کرد و این در حالی است که پیراهن شماره هفت شیاطین سرخ موجود بود.

گویا فرناندس برای دچار نشدن به سرنوشت دیگر بازیکنانی که پس از رونالدو پیراهن او را در منچستریونایتد به تن کردند، ترجیح داده که پیراهن شماره ۱۸ قرمزپوشان شهر منچستر را که زمانی در اختیار پل اسکولز بود، انتخاب کند.

او در اولین مصاحبه‌اش با شبکه تلویزیونی باشگاه منچستریونایتد، درباره دلیل انتخاب پیراهن شماره ۱۸ این تیم، گفت: دلایل فراوانی برای انتخاب این شماره وجود داشت. اول اینکه من این شماره را دوست داشتم. من در سه سال گذشته با پیراهن شماره هشت بازی می‌کردم، چون شماره پدرم در دوران بازیگری‌اش، روز تولدم و شماره مورد علاقه‌ام است. الان، اما شماره ۱۸ را انتخاب می‌کنم، چون روز تولد همسرم است و دلیل دیگرش این است که پل اسکولز بازیکن محبوب من در دوران نوجوانی بود. از اینکه پیراهن بازیکنی حیرت‌آور مانند اسکولز را خواهم پوشید، لذت می‌برم. البته می‌دانم که انتخاب این شماره مسئولیتم را سنگین‌تر می‌کند.

پیراهن شماره ۱۸ منچستریونایتد از سال ۱۹۹۶ تا سال ۲۰۱۱ در اختیار اسکولز بود تا اینکه او برای اولین بار بازنشسته شد. پس از او این شماره به اشلی یانگ رسید و حتی پس از بازگشت اسکولز هم در اختیار یانگ باقی ماند. با رفتن یانگ به اینتر این شماره به هیچ بازیکن تعلق نداشت و فرناندس هم آن را برگزید. او نمی‌توانست شماره محبوبش یعنی شماره هشت را انتخاب کند، چون در حال حاضر در اختیار خوان ماتاست.

شماره هفت منچستریونایتد هم یکی دیگر از شماره‌های موجود بود که بعد از انتقال الکسیس سانچس به اینتر می‌توانست بر قامت بازیکن ۵۵ میلیون پوندی شیاطین سرخ نقش ببندد. سابقه بد این پیراهن برای بازیکنانی که بعد از رونالدو آن را به تن کردند، سبب شد که این هافبک پرتغالی ۲۵ ساله قیدش را بزند.

مایکل اوون، آنتویو والنسیا، آنخل دی‌ماریا، دالی بلیند و الکسیس سانچس همگی بازیکنانی بودند که بعد از رونالدو پیراهن شماره هفت شیاطین سرخ را به تن کردند، اما نه تنها هرگز نتوانستند در حد و اندازه رونالدو به منچستریونایتد خدمت کنند بلکه ضعیف‌تر از دوران قبل از حضورشان در اولدترافورد ظاهر شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م

      بلیند هفده بود پستشم دفاع چپ منظورت دپای بوده

    • بدون نام

      شغالدو

      پاسخ ها

      • ممد دانیالی

        واقعا خیلی بچه ای دقیقا نوع کری خونیت بچه گونست اا اه اه اه شغالدو یعنی واقعا فضای مجازی شده جولانگاه بپه کوچیکا

    • بدون نام

      هیشکی درحدکریس نیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج