۹۵۶۱۲۹
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

هرمزگان میزبان رئیس‌جمهوری خواهد بود

استاندار هرمزگان گفت: استان هرمزگان بزودی میزبان دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری خواهد بود.

خبرگزاری مهر: استاندار هرمزگان گفت: استان هرمزگان بزودی میزبان دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری خواهد بود.

فریدون همتی در تشریح برنامه‌های دهه فجر و فرآیند کمک رسانی به سیل زدگان جاسک و بشاگرد بیان داشت: انجام هر یک از پروژه‌ها هدفی دارد ممکن است پروژه‌ها با هدف بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، آّب و برق و … باشد اما هدف اصلی انجام تمام پروژه‌ها خدمت به مردم و بالا آوردن سطح رفاهی آنان است.

وی اعلام کرد: در ایام مبارک دهه فجر تعداد ۷۰۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷,۸۰۰ میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره برداری خواهد بود.

همتی با اشاره به شرایط تحریم سخت دشمن در ادامه افزود: در شرایط سخت تحریم هزینه مبلغ ۷,۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار جای تشکر و قدردانی و شکرگزاری برای مردم دارد.

استاندارهرمزگان با اعلام اعتبار سال ۹۷ به مبلغ ۵,۵۰۰ میلیارد تومان گفت: که در سال ۹۸ اعتباررات از مرز ۹۰۰ میلیارد تومان هم عبور خواهد کرد و این یک نشان قوت است که باید به اطلاع مردم رسانده شود.

نماینده دولت در استان با اشاره به نیروگاه سیکل ترکیبی هنگام افزود: نیروگاه سیکل ترکیبی هنگام با اعتبار بالغ بر ۲,۶۰۰ میلیارد تومان و با حجم سرمایه گذاری ۱۵۰۰ میلیون یورو در سفر رئیس جمهور به استان تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

فریدون همتی در بخش صنعت به افتتاح و راه اندازی کارخانه تولید گندله با ظرفیت ۵/۹ تن تولید در سال اشاره کرد و افزود: این پروژه نیز در سفر آتی ریاست جمهور انجام خواهد شد.

استاندار هرمزگان در ادامه این گفتگو گفت: یکی از پروژه‌هایی که قرار است افتتاح شود سد سرنی است که در سیل اخیر کمک خوبی به مهار آب کرد و خطر سیل را از آن منطقه برداشت والا همان مصیبت طغیان رودخانه جگین و گابریک در آنجا تجربه می‌شد.

همتی در ادامه به پروژه‌ای ذیل برای افتتاح اشاره کرد: تصفیه خانه شهرستان میناب، احداث گلخانه در رودان و حاجی آباد و سایر نقاط استان، افتتاح فاز دوم آبشیرین کن بندرعباس، توسعه اورژانس بیمارستان میناب، بیمارستان ۹۶ تختخوابی ارتش در غرب استان، طرح آبرسانی به بشاگرد

وی راجع به پروژه‌های شهر بندرعباس در ادامه گفت: افتتاح مجتمع بنکداران در امتداد بلوار راه آهن می باشدکه کمک به ترافیک مرکز شهر بندرعباس خواهد کرد و میدان تره بار که کمک به تعادل بخش به چرخه توزیع میوه و صیفی جات خواهد کرد.

همتی با اشاره به پروژه‌های شیلاتی گفت: در حال حاضر ۲۰ هزار هکتار اراضی برای انجام پرورش آبزیان دریایی با هدف اشتغال ساحل نشینان آن منطقه در قالب گروه‌های تعاونی در حال واگذاری در منطقه حسنلنگی است و این کار، کار بزرگی است.

استاندار هرمزگان در خصوص پرورش ماهی در دریا اعلام کرد: به شرکت تعاونی‌های صیادی دعوت نامه صادر کردیم و برخی مشارکت کردند و در حال آوردن سرمایه و گرفتن مراحل مجوز هستند و برخی دیگر نیز به دنبال تشکیل تعاونی و شرکت در آن هستند.

نماینده دولت با اشاره به اشتغال زا بودن پرورش میگو و ماهی افزود: به دنبال پرورش میگو و ماهی صنایع بسته بندی، فرآوری، خوراک آبزی، پرورش بچه میگو و … اینها تماماً ظرفیت‌هایی است که می‌تواند اشتغال استان را متحول کند.

۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به مناطق سیل زده هرمزگان اختصاص یافت

همتی در خصوص امداد و کمک رسانی به سیل زدگان شرق استان اعلام کرد: اینجانب بعد از سیل به شرق استان و ایضا سه مورد سفر به بشاگرد حتی در معیت وزیر راه بازدید میدانی از منطقه داشته ام و دستورات لازم اعم از بهبود وضعیت راه‌ها و ترمیم زیرساخت‌های آن منطقه صادر کرده ام و خدمات رسانی همچنان به همت اعضای ستاد بحران در حال انجام است.

استاندار هرمزگان در ادامه گفتگو ضمن تشکر از امداد و کمک رسانی مردم استان و سایر استان‌ها، ارتش، سپاه و گروه‌های جهادی اعلام کرد: کمک به سیل زدگان با همدلی تمام ارگان‌های دولتی و غیر دولتی انجام شد و تا اتمام کمک رسانی برای مردم آن سامان ادامه خواهد داشت.

همتی میزان اعتبار در نظر گرفته سیل اخیردر سمت غرب و شرق استان هرمزگان را ۲,۴۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد: که مبلغ ۱,۵۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به شرق و مبلغ ۹۰۰ میلیارد تومان به غرب استان تخصیص اعتبار در نظر گرفته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساجده

      حالا بیاد.گیرم ک دردی رو دوا میکنه

    • بدون نام

      ترابه خدااقسم ازحقوق معلولین بهزیستی درمنزل به آقای دکتر ر.حانی بگویید چطور با ماهیانه 108تومن امرارمعاش کنیم ؟ باسه معلول شدید بدون درآمد ازاستان فارس

    • .‌.‌.‌‌

      انگار هیچکه نظر نداده

      الابرکتالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج