۹۵۶۱۸۲
۹۰ نظر
۵۱۲۱
۹۰ نظر
۵۱۲۱
پ

گوشی‌های ایرانی جی‌پلاس ارزش خرید دارند؟

برند ایرانی جی‌پلاس حدود یک‌ماه بعد از اینکه محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات از امضای تفاهمنامه تولید گوشی تلفن‌همراه در داخل کشور خبر داد، اولین گوشی‌های خود را روانه بازار کرده است. هر دوی این گوشی‌های مدل‌هایی ارزان‌قیمت به‌حساب می‌آیند.

برترین‌ها: برند ایرانی جی‌پلاس حدود یک‌ماه بعد از اینکه محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات از امضای تفاهمنامه تولید گوشی تلفن‌همراه در داخل کشور خبر داد، اولین گوشی‌های خود را روانه بازار کرده است. هر دوی این گوشی‌ها، مدل‌هایی ارزان‌قیمت به‌حساب می‌آیند.

گوشی‌های ایرانی جی‌پلاس ارزش خرید دارند؟

اگر جا داشت دوست داشتم «ارزان‌قیمت» را با فونت درشت‌تری بنویسم یا حداقل بتوانم این کلمه را با استفاده از ماژیک هایلاتر نسبت به‌بقیه متن متمایز کنم، چون الان در بازار واقعا با بودجه زیر یک میلیون و همان یک میلیون تومان انتخاب‌های زیادی نداریم. جی‌پلاس، ولی این کار را انجام داده و دو تا گوشی در بازه قیمت یک میلیون و ارزان‌تر تولیده کرده است.

اگرچه احتمالا شما هم با من هم‌نظر هستید که ۸۰۰هزار تومان و یک میلیون تومان اصلا رقم کمی نیستند و یک نفر باید برای به‌دست آوردنشان کلی زحمت بکشد. پس در این نوشته به سراغ T۱۰ و Q۱۰ می‌رویم تا ببینیم پول دادن بابت خرید موبایل ایرانی جی‌پلاس عاقلانه است یا نه.

نگاهی به گوشی موبایل ایرانی جی‌پلاس T۱۰

گوشی‌های ایرانی جی‌پلاس ارزش خرید دارند؟

خریدارانی که جی‌پلاس T۱۰ را به‌عنوان یک گزینه پیش رو دارند؛ با یک موبایل هوشمند ساده روبرو هستند. جی‌پلاس بدنه T۱۰ را با استفاده از پلاستیک ساخته است چیزی که در بازه قیمت ۸۰۰هزار تومان کاملا طبیعی محسوب می‌شود. به‌خاطر وجود آن پلاستیک است که T۱۰ تنها ۱۵۰گرم وزن دارد. طول گوشی ۱۴۸میلیمتر است و عرض پهنای آن به ۷۱میلیمتر می‌رسد. تولیدکننده ضخامت T۱۰ را ۸.۹میلیمتر ذکر کرده که همان ۹میلیمتر خودمان است. از نظر فنی T۱۰ را باید یک موبایل دوسیمکارته بدانیم که می‌تواند از سیمکارت‌های سایز نانو میزبانی کند.

جی‌پلاس برای T۱۰ از یک پردازنده ارزانقیمت استفاه کرده که سرعت و قدرت آن با کمک یک حافظه موقت به‌اندازه دو گیگابایت پشتیبانی می‌شود. برای اینکه عکس‌ها و فیلم‌ها و برنامه‌هایتان را روی گوشی جا بدهید ۱۶گیگابایت فضای ذخیره‌سازی درنظر گرفته‌اند. صفحه‌نمایش این موبایل ۵.۵اینچ اندازه دارد و دقت تصویر در آن به ۷۲۰p می‌رسد. همچنین مقدار تراکم پیکسلی را ۲۹۵ppi ذکر کرده اند. ازجمله ویژگی‌های جذاب T۱۰ باید به وجود دوربین دوگانه اشاره کنیم که از حسگر ۱۳مگاپیکسلی برخوردار است.

عکس‌های سلفی را هم باید با دوربینی پنج مگاپیکسلی بگیرید. باتری سه‌هزار میلی‌آمپر ساعتی شاید خیلی جای زیادی نداشته باشد، اما در عوض جی‌پلاس T۱۰ را با اندروید نسخه ۹ روانه بازار کرده است. ضمن اینکه سنسور تشخیص خودکار نور و حسگر اثر انگشت هم ویژگی‌هایی دوست‌داشتنی هستند.

اگر به‌بازار بروید با همین بودجه ۸۰۰هزار تومانی دو تا گوشی از تولیدکننده‌های مشهوری مثل نوکیا و هوآوی وجود دارد. ۱Plus نوکیا ۸۰هزار تومان گران‌تر است، اما تنها یک گیگابایت حافظه‌موقت دارد. دوربین ضعیف‌تر، فضای ذخیره‌سازی کمتر و صفحه‌نمایشی با کیفیت پایین‌تر، باعث می‌شود جی‌پلاس T۱۰ را گوشی بهتری بدانیم. Y۵ lite ۲۰۱۸ فقط ۵۰هزار تومان گران‌تر است، اما همچنان از نظر حافظه‌موقت، از نظر دوربین و از نظر سیستم‌عامل مقابل T۱۰ امتیاز کمتری می‌گیرد تا در نهایت دست جی‌پلاس T۱۰ ایرانی را به‌عنوان برنده رقابت گوشی‌های موبایل هوشمند در بازه قیمت ۸۰۰هزار تومان بالا ببریم.

نگاهی به گوشی موبایل ایرانی جی‌پلاس Q۱۰

گوشی‌های ایرانی جی‌پلاس ارزش خرید دارند؟

جنگیدن و پیروز شدن برای جی‌پلاس Q۱۰ مقداری سخت‌تر است. در بازه قیمت این موبایل یک میلیون و ۶۰هزار تومانی حداقل شش رقیب سرسخت داریم که توسط برند‌های آنر و نوکیا ساخته می‌شوند. اگر بخواهیم خود Q۱۰ را به‌تنهایی قضاوت کنیم باید آن را موبایلی ساخته شده از جنس پلاستیک با وزن ۱۷۵گرم بدانیم. طول گوشی به ۱۶۰میلیمتر می‌رسد. عرض Q۱۰ معادل ۷۷میلیمتر و ضخامت آن ۸.۶میلیمتر ذکر شده است. تولیدکننده توضیح داده که با وجود داشتن دو اسلات برای سیمکارت، خریدار باید تصمیم بگیرد اسلات دوم را برای کارت حافظه میکرو SD یا سیمکارت دوم استفاده کند. چون هر دو این‌ها با هم امکان‌پذیر نیست.

بخش اصلی پردازنده جی‌پلاس Q۱۰ را یک تراشه ساخته شده توسط مدیاتک تشکیل می‌دهد که در بقیه محصولات ارزان‌قیمت این رده حضوری پررنگ دارد. برای اینکه سرعت عملکرد پردازنده بیشتر شود جی‌پلاس در Q۱۰ از حافظه‌موقت سه‌گیگابایتی استفاده کرده است و ۳۲گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره فایل‌هایی مثل عکس و فیلم و موسیقی و نصب برنامه جلوی دست خریداران می‌گذارد.

دوربین این گوشی هم درست مثل T۱۰ است. یک دوربین با دو حسگر که اتفاقا آن را کاملا بر اساس مد روز بازار طراحی کرده‌اند. صفحه‌نمایش کمی بزرگ‌تر شده و به ۶.۲اینچ رسیده است. با این‌کار وقتی گوشی را دست‌تان بگیرید حس بهتری خواهید داشت، اما قطعا مصرف باتری هم بیشتر می‌شود. برای همین یک باتری سه‌هزار و ۵۰۰میلی‌آمپر ساعتی روی Q۱۰ قرار داده‌اند و وقتی گوشی را از جعبه بیرون می‌آورید با اندروید نسخه ۹ کار می‌کند.

بررسی بازار مشخص می‌کند افرادی که با این بودجه روانه بازار می‌شوند، بیشتر به گوشی ۷S ساخت برند Honor روی خوش نشان داده‌اند. Honor ۷S تقریبا ۵۰هزار تومان از Q۱۰ ارزان‌تر است. در مقایسه با محصول جی‌پلاس، حافظه‌موقت گوشی آنر یک گیگابایت کمتر است و خریدارانش مجبور هستند با ۱۶گیگابایت فضای ذخیره‌سازی کمتر کنار بیایند. اوضاع وقتی بد می‌شود که بدانیم صفحه‌نمایش کوچکتری هم در انتظارتان است.

پس می‌توانیم کاملا بیخیال Honor و ۷S شویم. نوکیا ۳ و نوکیا ۳.۱ هم با وجود استفاده از فلز در ساخت بدنه، به‌دلیل داشتن حافظه‌موقت کمتر که باعث می‌شود نسبت به جی‌پلاس Q۱۰ عملکردی کند‌تر داشته باشند از دور خارج می‌شوند. اگر هنوز فکر می‌کنید Q۱۰ را دوست ندارید باید تیر خلاص را بزنم و بگویم با گذاشتن ۳۰۰،۴۰۰هزار تومان پول اضافی روی بودجه‌تان باز هم نمی‌توان موبایل در حد عملکرد فنی جی‌پلاس Q۱۰ خرید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا خان

      کسانی که کالای ایرانی میخرن دو دسته اند یا فقیرند یا احمق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وطن و هموطن براشون مهمه.من گوشی ایرانی دارم عالیه چیزی از سامسونگ کم نداره

      • علی

        خوش به حالت

      • علی

        خوش به حالت

      • بدون نام

        بی فرهنگ

      • کوشا نصیری

        روح رضاخان داره تو گور میلرزه به خاطر این حرف.

      • بدون نام

        شخصیت خودت رو به رخ نکش

      • ...

        و یا اینکه براشون مهمه جوونای مملکتشون هم نون بخورن و بیکار نباشن!

      • احسان

        اگه ایرانی جنس با کیفیت تولید کنه مردم میخرن
        نمونش ابزار آلات با مارک ایران پتک
        رو دستش آچار نیومده

      • علی

        اتفاقا من هم پولدارم هم باهوش؛
        الان گوشی ایرانی جی ال ایکس یولفون دارم قبلش هم اسکای داشتم و واقعا راضیم؛
        کسی که به فکر اشتغال هموطناش و آینده کشورش نیست حماقت میکنه

      • علی

        از اسمت معلومه تفکرت مال چند سال پیشه

      • بدون نام

        یا هنوز دچار بیماری خود تحقیری نشدن

      • بهمن پناهی

        من چند ساله گوشی جی ال ایکس دارم فوق العاده هست و راضی هستم .شما دوست نداری نخر چرا توهین میکنی؟

      • بدون نام

        احمق کسانی هستن که برای برند کالای خارجی پول میدن، از . تولید داخل حمایت نمیکنن و کلی جوون بیکار میشن

      • بدون نام

        شما خوش باش با این طرز تفکر ، خیلی فقر فرهنگی داری

      • ساسان

        وقتی هوواوی تازه به بازار آمده بود صفحه ft میزد و hd نداشت خیلی ارزون بود و همه میگفتن جنس آشغالیه ...من هم یکی از همون هوواوی اشغال های اولی آکبند خریدم 290 هزارت تومن باور کنید بعد اون گوشی سامسونگ گران قیمت برادرم که تقریبا همزمان خریدیم رفته تعمیرگاه ولی گوشی من نه ...و تا الان برای من کار کرده.من فکر نمیکنم گوشی گران قیمت نشانه ای از عاقل بودن باشد ..تنها ایراد گوشی ارزان قیمت ram پایینه ..

      • بدون نام

        و کسانی که کامنت میذارن و فقر و حماقت را در یک ردیف به انسانها نسبت میدهند قطعا دچار فقر شعور هستن . فقط تصور کن یه دانش آموزی رو که پدر کارگرش این گوشی رو با هزار مشکل مالی براش خریده باشه بعد از کامنت تو چه حسی بهش دست میده

      • بدون نام

        اشتباهی منفی دادم

      • محسن.

        احمق تویی که همچسن تفکری داری.

      • میلاد

        مشخصه آدم عقده ای هستی،من خودم موبایل ده میلیونی دارم ولی حتما یه موبایل ایرانی هم میخرم

      • hadi

        اولا که احمق برازنده کسی هست که دارم جوابش رو میدم
        دوما هر کالایی که از نظر قدرت وکارایی وقیمت خوب باشه چه ایرانی و خارجی ارزش خرید داره
        برند پرستی رو بذار کنار و به سخت افزار و قیمت نگاه کن

      • محمد

        چهل سال هست خودروی ملی و گران میخریم و سالانه بیست هزار نفر هم کشته میدیم
        خواهشا الکی حرف از وطن پرستی نزنیدما فقط داریم جیب مردم رو میزنیم

      • بسیجی سلهشور خط امامی

        گوشی خوبی هست و برای حمایت از کالای ایرانی می خریم کالای خارجی تحریم است دولت هم باید جلوی واردات هر کالای خارجی را بشدت تمام بگیرد

      • مهدی ۵۵

        امیدوارم ندانسته یه حرفی زده باشی احمقیت بافقر یک جا جمع نمیشه کمی فکر کرده زر بزن

    • سعید

      ایرانی جماعت چیو تونسته درست حسابی تولید کنه که این دومیش باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به خودت توهین نکن البته اگه ایرانی هستی؟

      • بدون نام

        براتون متاسفم

      • ...

        تا زمانی که افرادی با طرز تفکر شما وجود دارن، بله همینطوره!!!

      • ۳۱۳

        موشکهای نقطه زن که امریکارو ترکوند امریکا پرست

      • هادی

        چقدر شما خودکم بین هستید؛
        در حال حاضر انواع دارو و تجهیزات پزشکی و صنایع نظامی دفاعی و محصولات غذایی و غیره با بهترین کیفیت در کشور خودمون داره تولید میشه و به بسیاری کشورهای جهان صادر میشه

      • بدون نام

        سلام به همگی میخواستم چند کلمه حرف منطقی بزنم.
        من نمیگم از کشور خودمون خرید نکنیم. اما اگر کالای کشورمو بی کیفیت باشه. خوب ماهم قرار پول بدیم. حقمون کالای خوبی داشته باشیم که خیالمون راحت باشه. حالا اگر کالای ایران نیاز مارو براورده میکنه پس بخریم اگر نکرد چی ما در حق خودمون ظلم کردیم

    • بدون نام

      من که یه گوشی جی ال ایکس دارم چهار ساله ازش راضیم..مامانمم جی ال ایکس داره راضیه...والا دوستام با من گوشی های خارجی گرفتن بردشون مشکل پیدا کرد یا در اثر ضربه خراب شدن..من که گوشیم با هیچی عوض نمیکنم تا سالمه..

      پاسخ ها

      • یک شهروند

        چون سواد نداری

      • بدون نام

        من چندسال پیش دوتا جی ال ایکس گرفتم پولم رو ریختم توی سطل آشغال.

    • بدون نام

      آشغالن آشغال

      پاسخ ها

      • ایرانی

        هر وقت تجربه اش کردی بعد نظر بده

    • میرو

      گوشی ایرانی هویت ندارد باید امکان تغییر پذیری و اصلاح پذیری را به عنوان ماهیت بپذیرد ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا گه گفتی دقیقا یعنی چی ؟!!

      • بدون نام

        اینا گه گفتی دقیقا یعنی چی ؟!!

      • بدون نام

        اینا گه گفتی دقیقا یعنی چی ؟!!

    • بدون نام

      آدمای حقیر نظراتشونو واسه خودشون نگه دارن

    • غریب بی کس

      یک بارگوشی ایرانی گرفتم عابرو برام نذاشت صدای گوشی دقیقا کمش میکردی اندازه بلندگو صداداشت یعنی کم شده بعدبلندش میکردی بازهمان اندازه بود گارانتی داشت رفتم نمایندگی گفت شما گوشی ایرانی گرفتی اپل که نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نظرات مثبت در مورد گوشی های ایرانی آنقدر زیاده که ناچارم فرض کنم که گوشی شما استثناءً بد از آب در اومده و اون نمایندگی هم خودباخته بوده!!

    • علی

      صنعت ایرانی را از خودروش بشناش
      همانطور که کشاورزیش را از پسته و زعفرانش
      و صنایع دستیشو از فرشش
      حالا
      نمره خودرو صفر
      نمره کشاورزی بیست
      نمره صنایع دستی بیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایران خوبه
        شما همیشه بدترین هارو انتخاب می کنید

      • بدون نام

        مرگ بر رضا شصت تیر

      • بدون نام

        صنعت ایران فقط خودرو نیست!!!

    • یک هموطن

      من هردو این گوشی ها رو خریدم واقعا به سازندگانش باید دست مریزاد گفت خیلی خیلی خیلی راضی ام

      پاسخ ها

      • مهدی ۵۵

        مرگ مرگ کمتر راه بندازین یه سخنی بگید استفادهشو ببریم

    • جابر

      متاسفانه آشغالن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امثال خودتو میگی دیگه؟

      • بدون نام

        امثال شما اینن

    • بدون نام

      فکر میکنم دولت میخاد این بخش هم مثل صنعت خودرو انحصاری کنه

    • علی

      حقیقت میگم کاری ندارم این گوشی ها خوبه یا بد ولی آیا قبول دارید که باید بالاخره از ی جایی شروع کنیم؟اپل هم روز اول گوشی هاش انیجکری نبود والله

      پاسخ ها

      • مرتضی

        دقیقا
        بر فرض هم چند تا قطعه کوچیکش از خارج بیاد اگر حمایت بشن صد در صدش رو میتونن خودشون تولید کنن
        همین الان کلی هم اشتغال زایی کردن کارخونه های تولید موبایل در ایران

    • آریا

      بنده خیلی میخواستم گوشی ایرانی را خرید کنم اما وقتی خود نمایندگان این شرکت ها میگن این کالا هیچ خدمات پس از فروشی ندارد و اگر باتری ؛ تاچ و یا هر چیزی از آن را بخواهید باید معادل قیمت گوشی را پرداخت کنید تازه اگر بتوانید اون را پیدا کنید . یعنی اونا هم موارد را از چین وارد نمیکنند و برای همین هم هست که فقط قالب این گوشی ها در ایران تولید میشود.

    • بدون نام

      بنده خیلی میخواستم گوشی ایرانی را خرید کنم اما وقتی خود نمایندگان این شرکت ها میگن این کالا هیچ خدمات پس از فروشی ندارد و اگر باتری ؛ تاچ و یا هر چیزی از آن را بخواهید باید معادل قیمت گوشی را پرداخت کنید تازه اگر بتوانید اون را پیدا کنید . یعنی اونا هم موارد را از چین وارد نمیکنند و برای همین هم هست که فقط قالب این گوشی ها در ایران تولید میشود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نماینده شرکته آگاهی نداشته احتمالا
        چون ما یه گوشی جی ال ایکس داشتیم بعد مدتها خراب شد تماس گرفتیم و ارسال کردیم، به خوبی تعمیر کردن و برامون فرستادن
        تا مدتها گارانتی دارن گوشی هاش‌

    • M.Z

      من Q10 خریدم عالیه به نظرم برای شروع فوق العاده هست .
      حمایت مردم باعث پیشرفت کالا هاست که طبق معمول مردم خود تحقیر دارند .
      اگه مردم حمایت کنند خیلی بهترم میشه.
      پس:
      #ایرانی کالای ایرانی بخر !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        #شات آپ

    • میلاد

      گوشی ایرانی کجا بود اینا صددرصد چینی هستند فقط تو ایران مونتاژ شدن و برچسب ایرانی روش زدن.ایران اصلا صنعت نیمه هادی نداره تو حوزه الکترونیک!

      پاسخ ها

      • یک شهروند

        آفرین.ولی مردم که آگاهی ندارند.فکر میکنن تولید ملیه و باید خرید.خبر ندارند که این گوشیها صد در صد چینیه.کاش لااقل ده درصدش تولید خود ایران بود.

      • بدون نام

        اپل هم در چین تولید میشه ۳۸ درصد تکنولوژیش المانیو قطعات همه چینی ژاپنی تایوانی ، بنظرت ایفون الان امریکایی هستش یا کجایی ؟

    • علی اصل

      من میخرمش

    • امید...

      اگه خوب باشه چرا نخریم؟

    • بدون نام

      گوشی ایرانی همش کپی هستش ازچیپست های چینی فقط بجای اینکه توچین درست بشه توایران مچ میشه خوبه...برای دورزدن گمرک ازاین روش استفاده میکنن براشون خرجش پایین تر درمیاد...
      مثل بقیه شرکت های الکترونیکی...توایران مشغول به تولیدهستن
      .بازم اشتغال زایی میشه
      انشاالله روزی بشه حرف اول منطقه توالکترونیک بزنییم....کپی برداری نکنییم

    • بدون نام

      اگر فکرمیکنید این گوشیا ایرانیه ک کاملا اشتباه میکنید
      خیلی شاهکارکنن سرهم میکنن
      بعدم این قیمت نوکیا ۲.۲ بگیر ۱۲۰۰ تومن
      رم ۳
      حافظه ۳۲
      دوربین ۱۳
      باتری ۳۰۰۰
      نادید میگم خیلی ازینا بهتره
      گوشی ایرانی خریدی صاحب اولو آخرش خودتی خخخخ

    • بدون نام

      متاسفانه تمام قطعاتش ساخت چین هست نه ایران،،،

    • بدون نام

      دوستان شما رفتید این گوشیو با برندهای معتبر مقایسه کردید عزیزان گوشیهای چینی با برندهای متفرقه و با گارانتی با همین مشخصات فنی تو بازار نصف این گوشی قیمت دارند این همون گوشی هست فقط برنداش عوض شده واقع بین باشید ما توانایی تولید کارت هوشمند هم نداریم بعد چطور میخوایم چیپ اینو تولید کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم تو کل دنیا شرکتهای معدودی هستند که چیپ موبایل تولید می کنند اونها هم عمدتا بر اساس معماری شرکت های کاملا انحصاری این تولیدات رو انجام می دن، همین الان گوشی های چینی عمدتا از چیپ ها شرکت های خارجی استفاده می کنن.

    • Mehdi jaafari

      به نظر من خوبه. اگر به سرنوشت آیمت دچار نشه

    • بهروز

      جم کنید این گوشیای اشغالو و خودتونو با هواوی و چین مقایسه نکنید قیاس مع الفارقیست که مقایسه ای نادرست است

    • الیاس

      جریان این گوشی ها مثل تبلت نارتب نشه یوقت
      قیافشون که چینی هست

    • عبدالعزیز

      انصافا گوشی‌های جی.ال.ایکس حرف ندارند یکی از دوستان، علی‌رغم قدرت انتخاب‌های بیشتر چندین سال فقط جی.ال.ایکس می‌گیره خیلی هم قشنگ و باکلاس هستند. ممنون از لطف شما

    • آکو

      اصلآ با هم عزم ملی گوشی ایرانی بخرید بپرید به سر و کول هم.

    • حاجی خطر

      دز سز تز دازا رز مز
      حسن شماعی زاده

    • علی ناظری

      گوشی داخلی درسته ک اشتغال زایی میشه ولی ب کیفیت خارجی نمیرسه. دوما رود خراب میشه بجاش ی خوب خارجی بخر تا اینکه ده تا ایرانی بخری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من از جی ال ایکس ایرانی سالها بدون مشکل استفاده کردم در حالی که پرچمدار سامسونگ رو گرون قیمت خریدم از همون روزای اول قسمت شماره تلفن مخاطبین اش هنگ میکرد و بعد چند ماه کل گوشی هنگ میکرد و یکهو خاموش میشد!!!!!

    • بدون نام

      کیفیت با چیزی که روی کاغذ هست خیلی متفاوته ، دوربین ۵ مگاپیکسل فقط یک عدد هست کیفیت دوربین این گوشی ایرانی به مراتب کمتر از پرچمدار های دو سه سال قبل با همین تعداد پیکسل هست یا در مورد حافظه کیفیت و سرعت خیلی بستگی به سازنده داره که سامسونگ باشه یا یه شرکت دست چندم چینی ، در نهایت شما درآید سال رو نمی تونی با موستانگ ۷۰ سال قبل هم قیاس کنی

    • علی

      قطعاتش مطمعنا چینیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه گوشی های دنیا قطعاتشون چینی هستن!

    • بدون نام

      به جای غر زدن و ایراد گرفتن
      یا علی بگیم و بیاییم یک محصول ایرانی با کیفیت ممتاز جهانی تولید کنیم
      ما چیزی از دنیا کم نداریم
      وقتی که شرکتهایی در ایران برای بنز و بی ام و قطعه تولید میکنند، پس میتوانیم قطعه با کیفیت در مقایس جهانی یا سطح کلاس جهانی هم تولید کنیم

      یا علی

    • خودم

      من گوشی اولیو خریدم 20 روزیه، یعنی حرف نداره و در جواب اون دوستمون که میگه آشغاله باید بگم که من واقعا افتخار کردم بهترین گوشی در قیمت خودش

    • بدون نام

      شد برترینها یه پست یا مطلبی بزاره و زیرش اینقدر به خودتونو دیگران تهمتو توهینو ناسزا نکنین؟ خدایی شما ها معرفت دارین ؟ انسانیت میفهمین چیه؟ تا کی میخواین مثل بعضی از بچه های شیش هفت ساله تو سرو کله خودتون بزنین چرا همدیگرد احمقو فلان بهمان صدا میزنید .اونم زیره یه پست که مربوط به رپورتاژ یه گوشیه و نه ربطی ب سیاست داره و نه حادثه و نه تصادفی یا تجاوزی یا چیزی که بخواد خشمتون رو تحریک کنه؟ جهان سومی بودنتو جاررر نزنید اینقدر

    • بدون نام

      ایرانی کجا بوده همش چینی هست

    • محمدرضا

      منکه حاضر نیستم پول ب جنسی بدم ک میدونم رو دستم میمونه
      گلوی خودتونم واسه حمایت از کالای ایرانی پاره نکنید ک اگه میخواستین حمایت کنین کارخونه های خیلی بزرگتر از این کمپانی مسخره مث ارج یا تولیدیای لباس و... تعطیل نمیشدن، ی بار با خریدن پراید از کالای ایرانی حمایت کردیم واسه جد و ابادمون بسه

    • علیرضا

      لوازم برقی و الکترونیکی ایرانی هیچیش ارزش خرید نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برقی ایرانی پارس خزر و اسنوا بخر اگر مشکلی داشتی بعد بیا نظر بده

    • امیرعلی فولادوند مخالف بیگانه پرسی

      چرا بعضی ها اینقد با کالای ایرانی مخالف هستن جوونای ما دارن بی کار میشن پول غذای شبشون رو ندارن بعد بعضی ها میگن وسایل ایرانی آشغاله این جور ادما به فکر منفعت خودشون هستن نه به فکر دیگران من خودم جی ال ایکس داشتم ازش خیلی هم راضی بودم

    • بدون نام

      من سه ساله یه گوشی GLXماد ، گرفتم که جزو اولین گوشی های هوشمندایرانیه ، از اول گارد هم براش نگرفتم انقدر ضربه خورده که صفحه ش چندترک برداشته ولی خداییش خیلی کارش خوب بود هنوزم حیفم میاد کنارش بزارم برای بچه ها عالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج