جاباما
۹۵۶۱۹۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کلوپ: مربی ساوتهمپتون بهتر از من بود!

یورگن کلوپ اعتقاد دارد سرمربی رقیب تیمش بیش از او استحقاق بردن جایزه بهترین مربی ماه لیگ برتر انگلیس را داشته است.

خبرگزاری تسنیم: یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ساوتهمپتون در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ادعای عجیبی را مطرح کرد.

سرمربی تیم لیورپول در این باره گفت: من دیدار آن‌ها مقابل لسترسیتی را که با ۹ گل شکست خوردند، ندیدم، اما بازی این تیم مقابل چلسی را مشاهده کردم. چلسی به راحتی پیروز شد و ساوتهمپتون اعتمادبه‌نفس کافی را نداشت. من در آن مقطع چنین احساسی نسبت به ساوتهمپتون داشتم، اما تغییر روند آن‌ها فوق‌العاده بوده است. اگرچه جایزه عنوان بهترین سرمربی ماه از آن من شد، اما به نظرم این عنوان باید به رالف هازنهوتل، سرمربی ساوتهمپتون تعلق می‌گرفت. عملکرد آن‌ها فوق‌العاده بوده است. اگرچه ساوتهمپتون مقابل ولورهمپتون مغلوب شد، اما ولوز و ساوتهمپتون دو تیمی هستند که در این مقطع تیمی به رویارویی با آن‌ها علاقه‌ای ندارد.

او در باره شرایط جوئل ماتیپ خاطر نشان کرد: معمولاً هر کدام از مدافعان میانی وقتی آماده بازی کردن باشند در ترکیب قرار می‌گیرند، زیرا دیگر هم‌پستی‌های آن‌ها عموماً مصدوم هستند. حالا برای اولین بار هر چهار مدافع ما شرایط بازی کردن دارند و می‌توانند در ترکیب لیورپول قرار بگیرند.

کلوپ درباره احتمال حضور محمد صلاح در بازی‌های فوتبال المپیک هم اظهار کرد: هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است و هیچ‌کدام از طرفین تصمیم نگرفته‌اند. شرکت در مسابقات المپیک فوق‌العاده است. کاش بتوانیم کل بازیکنان تیم را برای تمرینات پیش از آغاز فصل داشته باشیم، اما این به دلایل مختلف امکان‌پذیر نیست.

وی درباره کسب سهمیه لیگ قهرمانان در پایان هفته بیست‌وچهارم نیز اظهار داشت: لیگ قهرمانان مهمترین تورنمنت فوتبال باشگاهی در جهان به شمار می‌آید و کسب زودهنگام مجوز صعود به شما در راه برنامه‌ریزی سریع‌تر کمک خواهد کرد. سال گذشته هم شرایط مساعد بود، اما یک سال پیش از آن ما خیلی دیرهنگام موفق به کسب سهمیه شدیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج