۹۵۶۲۰۹
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

اجرای نسخه‌نویسی الکترونیک در برخی استان‌ها

معاون وزیر بهداشت از ثبت اطلاعات ۷۸ میلیون نفر در پرونده الکترونیک سلامت خبر داد و گفت: نسخه نویسی الکترونیک در برخی استان‌ها به صورت پایلوت در حال انجام است.

خبرگزاری فارس: معاون وزیر بهداشت از ثبت اطلاعات ۷۸ میلیون نفر در پرونده الکترونیک سلامت خبر داد و گفت: نسخه نویسی الکترونیک در برخی استان‌ها به صورت پایلوت در حال انجام است.

علیرضا رئیسی درباره «نسخه نویسی الکترونیک»، گفت: در این خصوص در حال کار هستیم و در برخی استان‌ها نسخه نویسی الکترونیک به صورت پایلوت انجام شده یا در حال انجام هستند و از سال آینده نیز بسیاری از استان‌ها درگیر این موضوع می‌شوند.

معاون بهداشت وزیر بهداشت در پاسخ به این پرسش که «پرونده الکترونیک سلامت اکنون در چه مرحله ای قرار دارد؟»، اظهار داشت: اکنون در پرونده الکترونیک سلامت پوشش خوبی داریم و اطلاعات قریب ۷۸ میلیون نفر وارد شده و میزان ارائه یکبار خدمت ما در کل کشور به ۹۱ درصد رسیده است؛ یعنی از ۷۸ میلیون نفر ۹۱ درصد شان حداقل یکبار خدمت دریافت کرده‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا ثبت اطلاعات مربوط به بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی تأمین اجتماعی و سایر مراکز تداخلی با هم ندارد؟»،گفت: خیر، اطلاعات مربوط به بیماران مراجعه کننده به مراکز تأمین اجتماعی نیز به سیستم پرونده الکترونیک وزارت بهداشت متصل می شود؛ ضمن اینکه اطلاعات مربوط به بیماران در بیمه سلامت، نیروهای مسلح و بخش خصوصی نیز باید تجمیع شده تا این پرونده کامل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه عجب

    • بدون نام

      باید زودتر اقدام میشد

    • ایرانی

      نیست ماشاءالله اینترنت پرسرعتی داریم ،همه چیزرو الکترونیکی میکنیم چه شود ؟ توی نسخه نوشته شده ،داروخانه یا اشتباه دارو میده یا اصلا یکی دوقلم دارو رو نمیده حالا دیدن داره با الکترونیکی شدن نسخه نویسی ،بیمار اورژانسی ،داروخانه دارو رو نمیده ،چرا؟ چون سیستم قطعه یا اینترنت ضعیفه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج