جاباما
۹۵۶۴۰۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سرآسیایی: مسیر گل‌محمدی را ادامه می‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: ما هم همان مسیر قبلی تیم خود را با چند تغییر نسبی ادامه می‌دهیم.

خبرگزاری فارس: مجتبی سرآسیایی پس از پیروزی ۳ بر یک شهرخودرو مقابل ماشین‌سازی در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: فرا رسیدن دهه مبارک فجر را تبریک می‌گویم. امروز شاهد بازی باکیفیت و سنگینی بودیم. ماشین‌سازی خیلی خوب بازی کرد.

در آنالیزهای خود هشدار داده بودیم که مقابل حریفی سرسخت قرار خواهیم گرفت. با توجه به فشاری که در هفته‌های اخیر متحمل شدیم به شاگردانم افتخار می‌کنم که کیفیت فنی بالایی از خود نشان دادند. در نهایت توانستیم پیروز شویم و دل مردم شهرمان را شاد کنیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم داوری برای لحظاتی روی کیفیت بازی تاثیرگذار بود. زاهدی‌فر از داوران خیلی خوب ما است، اما فقط باید بگویم که او برای لحظاتی روی کیفیت بازی تاثیر گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو درمورد خرید‌های تیمش در نیم‌فصل و شرایط بازیکن خارجی تیمش در بازی امروز، گفت: بازیکن خارجی ما هنوز به آمادگی بدنی ایده‌آل نرسیده است و نیاز به زمان دارد. حتماً در بازی‌های آینده کیفیت بالاتری از خود به نمایش خواهد گذاشت. محمد قاضی، خلعتبری، سیف‌اللهی و سرلک به ما اضافه شدند که واقعاً با کیفیت هستند. ضمن اینکه ما بازیکنان خیلی خوبی هم در اختیار داشتیم.

سرآسیایی درمورد زوج‌سازی در خط حمله تیمش با حضور قاضی و خلعتبری و عملکرد بخش هجومی تیمش، عنوان کرد: ما تنوع تاکتیکی کوچکی به همان مسیر قبلی خود اضافه کردیم. گل‌محمدی در یک سال و نیم کیفیت بالایی را در بحث فنی ایجاد کرده بود و ما هم همان مسیر را با چند تغییر نسبی ادامه می‌دهیم. با توجه به اضافه شدن قاضی و خلعتبری گاهی تاکتیک خود را تغییر می‌دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج