جاباما
۹۵۶۴۱۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اعتراض استقلالی‌ها به بازی خطرناک نفتی‌ها

هواداران استقلال روی سکوهای ورزشگاه آزادی به بازی نسبتا خشن نفت مسجد سلیمان اعتراض داشتند.

خبرگزاری فارس: تیم استقلال تهران در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر میزبان نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی است که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود آبی‌پوشان پیگیری می‌شود.

* سیاوش یزدانی در جایگاه ویژه در کنار حراست فدراسیون فوتبال نشسته بود و در مورد بازی دقایقی را به گفت‌وگو با او پرداخت.

* در دقیقه ۶۸ این بازی خطایی روی مهدی قائدی پشت محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان گرفته شد که به علت عملکرد خوب ووریا غفوری کاپیتان استقلال در بازی‌های قبلی روی ضربات ایستگاهی تماشاگران حاضر در ورزشگاه با تشویق این بازیکن خواستار قرار گرفتن او پشت توپ شدند. در ادامه ضربه خطرناک ووریا غفوری در دستان دروازه‌بان حریف قرار گرفت.

* سید حسین حسینی در دقیقه ۷۴ مسابقه در برخورد با مهاجم حریف روی زمین افتاد و دچار مصدومیتی جزئی شد که پزشکان استقلال با ورود به زمین مسابقه به مداوای او پرداختند.

* در ادامه بازی در نیمه دوم خطای بازیکنان نفت مسجد سلیمان روی مسعود ریگی باعث شد که تیم پزشکی او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خارج از زمین ببرند و مشغول مداوای او شوند.

* در دقایق انتهایی مسابقه خطای بازیکن نفت مسجد سلیمان روی آرش رضاوند سبب مصدومیت جزئی و بیرون رفتن او از زمین برای لحظاتی شد.

* بازی پرخطا و نسبتا خشن تیم نفت مسجد سلیمان اعتراض شدید هواداران استقلال روی سکوهای ورزشگاه آزادی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در پی داشت و آنها در اعتراض به این نوع بازی نفت مسجد سلیمان شعارهایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم علیه سرمربی این تیم سر دادند.

* در دقیقه ۹۰ این بازی مهدی قائدی در فرار از چنگ مدافع حریف نزدیک بود با خطای او سرنگون شود اما توانست هر طور بود تعادل خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حفظ کند. در این صحنه فرهاد مجیدی به شدت به داور مسابقه اعتراض کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج