جاباما
۹۵۶۵۲۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

زیدان: مقصر نمایش ضعیف من بودم، نه تیم!

زین‌الدین زیدان از تغییر سبک بازی تیمش در نیمه دوم دربی مادرید به عنوان عامل پیروزی نام برد.

خبرگزاری تسنیم: زین‌الدین زیدان پس از برتری یک - صفر تیمش در خانه مقابل اتلتیکومادرید در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا از پیچیدگی رقابت سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در این باره اظهار داشت: همه ما خیلی خوشحالیم و به دنبال این پیروزی بودیم. مقابل حریفی که بازی خوبی انجام داد، نیمه اول پیچیده و سختی داشتیم. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و نگرش و انگیزه بالایی نشان دادیم. مسئولیت عملکردمان در نیمه اول به عهده من است. بین دو نیمه نمی‌خواستم تعویض کنم اما باید کاری انجام می‌شد. از هیچ چیز در نیمه اول راضی نبودم اما مشکل از بازیکنان نبود. مشکل از من بود! باید کمی تیم را تغییر می‌دادیم و این کار را کردیم. نیمه دوم در تمام زمینه‌ها بهتر کار کردیم.

او در ادامه افزود: ما با توپ و بدون توپ بسیار خوب و متمرکز بودیم. به خوبی بازی را باز و در بین جناحین به سرعت با ۲ لمس، توپ را جابجا می‌کنیم.روی گل هم خیلی سریع کار کردیم. کاری که این بازیکنان انجام می‌دهند، آسان نیست. برای آنها خوشحالم زیرا در زمین جنگیدند. وقتی بازی سخت می‌شود، تسلیم نمی‌شویم و ادامه می‌دهیم. تیم ما این است و تشویق هواداران در پایان بازی نشان دهنده ارزش تیم بود.

زیدان سپس در مورد تعویض ایسکو و کروس در بین ۲ نیمه توضیح داد:اینکه بخواهم ۲ بازیکن را در بین ۲ نیمه تعویض کنم، مرا آزار می‌دهد اما باید این کار را می‌کردیم. نیمه دوم استحکام و انگیزه بیشتری داشتیم و این آسان نیست. شایسته این پیروزی بودیم. قرار نیست به شما بگویم در رختکن چه اتفاقی افتاد. باید کارهای دیگری می‌کردیم. تیم را تغییر دادیم و برای همه روند مثبتی رقم خورد. مندی و وینیسیوس خوب کار کردند. صحنه گل عملکرد خوب آنها را نشان می‌دهد. لوکاس هم با کارواخال خوب هماهنگ شد. از تمام تیم راضی هستم

او درباره بیل افزود: او در دسترس بود اما من تصمیم گرفتم بازی نکند. با این حال او عضوی از تیم است و تا پایان فصل روی بیل حساب می‌کنیم. در خط دفاعی ما خوب ظاهر می‌شویم. هواداران می‌خواهند تیم خوب بازی کند و بجنگد. نمی‌توانیم همیشه این کار را انجام دهیم، با این حال، هواداران ما را تشویق کردند. از پیروزی در یک بازی خوشحالیم اما هنوز راه درازی در پیش است.فعلا فقط سوپرجام را برده‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج