جاباما
۹۵۶۵۳۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کونته: خرید اریکسن، شاهکار اینتر بود

آنتونیو کونته از تمرینات خوب بازیکنان تیمش به وجد آمده است.

خبرگزاری تسنیم: آنتونیو کونته در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل اودینزه در هفته جاری رقابت‌های سری A ایتالیا از خریدهای جدید تیمش ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر اظهار داشت: مطمئنا رسیدن به نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا با پیروزی مقابل فیورنتینا رضایت بخش بود. خوب تمرین کرده‌ایم و برای مسابقه فردا آماده هستیم. اودینزه تیمی فیزیکی و با کیفیت است که در بازی رفت مشکلاتی را برای ما ایجاد کرد و فردا هم مانند تمام بازی‌های دیگر در سری A، مسابقه‌ای دشوار در انتظارمان خواهد بود. از همان روز اول توضیح دادم اگر بازیکنی را به فروش برسانیم جایگزینی را به خدمت خواهیم گرفت و در این مورد صادقانه صحبت کردم. پولیتانو را فروختیم و اریکسن را جذب کردیم.۲ بازیکن را قرض دادیم و ۲ بازیکن با هزینهکم به جای آنها آوردیم.

سرمربی نراتزوری سپس در مورد انتقال اریکسن به اینتر و شرایط او صحبت کرد: جذب اریکسن شاهکار اینتر بود زیرا او گزینه‌های زیادی برای انتخاب داشت اما اینتر را انتخاب کرد. کریستین قبل از این انتقال در تاتنهام زیاد بازی نکرده بود اما اکنون از نظر شرایط فیزیکی در فرم خوبی است. اریکسن امروز چهارمین تمرین خود را با ما پشت سر گذاشت و در حال تطبیق با ایده‌هایماناست. با کریستین صحبت زیادی کردم و به سرعت فهمید چه می‌خواهم. خوشحالیم که در کنار ماست. این بازیکن می‌تواند به خط هافبک تیم ما ویژگی‌های خوبی را اضافه کند. آیا اریکسن مثل زیدان در یووه است؟ ویژگی‌های اریکسن متفاوت است و شباهتی بین آنها نیست. او دید خوبی در بازی دارد و می‌تئواند برای تیمش گلزنی کند. زیدان ویژگی‌های دیگری داشت.

کونته در مورد محرومیت لائوتارو مارتینز و جایگزین او در بازی فردا و همچنین مصدومیت بروزوویچ گفت:بروزوویچ روز گذشته اولین تمرین خود را پس از مصدومیتی که داشت انجام داد. او در اودینه با ما خواهد بود و شرایطش را ارزیابی خواهیم کرد. یکی از بین سانچز و یا اسپوزیتو در مقابل اودینزه از ابتدا بازی خواهند کرد. هر ۲ می‌توانند خوب کار کنند اما من هر کدام که تضمین بیشتری را بدهند، انتخاب می‌کنم. غیبت لائوتارو در این بازی برای ما سخت خواهد بود زیرا با لوکاکو به خوبی هماهنگ شده بودند.

از کونته در مورد مدعیان قهرمانی یعنی لاتزیو و یووه سوال شد که او اینگونه پاسخ داد:دوست ندارم در مورد تیم‌های دیگر صحبت کنم. فقط باید به خودمان فکر کنیم. از کار در اینجا خوشحالم. خوشحالم می‌بینم افراد از کاری که تاکنون در این ۶ ماه انجام داده‌ایم، تمجید می‌کنند در حال کاری هستیم که باعث ایجاد شور و شوق شده است. از اینکه سرمربی این گروه از بازیکنان فوق العاده هستم، خوشحالم. برای بازیکنانی که جدا شدند متاسفم. پولیتانو، لاتسارو و دیمارکو احساس تعلق خود به ما را نشان داده بودند. ۳ بازیکن جایگزین آنها از لیگ دیگری آمده‌اند و نیاز دارند تا علاوه بر سبک بازی با زبان ما آشنا شوند.

کونته در مورد شانس قهرمانی اینتر با حضور اریکسن، یانگ و موزس افزود: زمان به ما خواهد گفت آیا این ۳ بازیکن جدید می‌توانند ترکیب ما را به قدرتمندتر کنند یا نه. در سال اول حضورم در چلسی لیگ برتر و در سال دوم جام حذفی را فتح کردم. قهرمانی با در نظر گرفتن مربیانی که در انگلیس هستند، آسان نیست. یورگن کلوپ در سال چهارم حضور خود در لیورپول است اما در رقابت‌های داخلی هنوز جامی را فتح نکرده و گواردیولا در سال اول حضورش در سیتی موفق به بردن جام نشد. کار من در اولین فصل حضورم در اینتر نیز ساده نیست. اکنون بازی‌های مهمی در انتظار ماست و امیدوارم مانند چند ماه قبل مصدومیتی سراغ شاگردانم نیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج