۹۵۶۵۶۸
۱۳ نظر
۵۰۰۲
۱۳ نظر
۵۰۰۲
پ

ژنرال به تیم ملی نزدیک شد!

روز گذشته خبری منتشر شد و فوتبالی‌ها را به این فکر فرو برد که نام علی دایی از میان گزینه‌های هدایت‌کننده تیم ملی خط خورده است.

فرهیختگان: روز گذشته خبری منتشر شد و فوتبالی‌ها را به این فکر فرو برد که نام علی دایی از میان گزینه‌های هدایت‌کننده تیم ملی خط خورده است. با این خبر مشخص شد دایی با تایید وزیر ورزش و جوانان به‌عنوان عضو هیات‌رئیسه فدراسیون هاکی انتخاب شده است! با انتشار این خبر برخی نیز به این فکر افتادند که شایعه‌ها درباره عدم‌موافقت با فعالیت این اسطوره در فوتبال صحت دارد، وگر نه هاکی کجا و دایی کجا! این گمانه‌زنی‌ها چندان به طول نینجامید و دایی با انتشار پستی این خبر را تکذیب و اعلام کرد به بازی‌های زشت پشت پرده برای خراب کردنش عادت دارد.

وی نوشت: «یک سال قبل صحبت‌هایی با من شد که من هرگز با آن موافقت نکردم چون همیشه در جایی وارد می‌شوم که مفید باشم، نه ورزشی مثل هاکی که هیچ سررشته‌ای از آن ندارم. حالا دقیقا امروز به اهدافی خاص خبری بدون هماهنگی با من بعد از یک سال منتشر و همه جا رسانه‌ای می‌شود، آن هم دقیقا در روزهایی که همه مردم فوتبالدوست ما می‌دانند چرا و به چه دلیل و از چه سمتی این خبر منتشر شده است.»

بی خبری سخنگوی وزارت ورزش!

پس از انتشار پست علی دایی تصمیم گرفتیم تا از منبعی در وزارت ورزش و جوانان پیگیر این اتفاق باشیم، اما وقتی با مازیار ناظمی، سخنگوی وزارت ورزش تماس برقرار کردیم او ضمن ابراز بی‌اطلاعی از ماجرا اظهار داشت: «من از این موضوعات بی‌خبر هستم و باید با شخص آقای قدیمی در این باره گفت‌وگو کنید.»

البته پیش‌تر نیز درباره موارد مختلف با این پاسخ‌ها رو‌به‌رو شده بودیم و حالا احتمالا ناظمی با توجه به افزوده شدن سمتِ سرپرستی فدراسیون اتومبیلرانی، مشغله‌هایش بیشتر شده و فرصتی برای شفاف‌سازی اخبار برای اصحاب رسانه پیدا نمی‌کند.

قدیمی: دایی حق دارد ناراحت باشد

برای روشن شدن ماجرا سراغ رئیس فدراسیون هاکی رفتیم. بهرام قدیمی که در ابتدا همه بر این باور بودند دایی به خاطر ارتباط خوب با او چنین مسئولیتی را در فدراسیون هاکی پذیرفته، درباره پیشنهاد این پست به علی دایی به «فرهیختگان» گفت: «ما می‌خواستیم چراغ هاکی را روشن نگه داریم و برای همین سراغ او رفتیم. آقای پورمحمدی هم آمدند و از او برای پروازهای تیم تخفیف خواهیم گرفت. با حضور شخصی مثل دایی همه اسپانسر‌ها به سمت فدراسیون هاکی می‌آمدند و ما نیز می‌توانستیم از این فرصت در جهت شکوفایی این رشته ورزشی استفاده کنیم.» وی در واکنش به این موضوع که وقتی خبر حضور دایی در هیات‌رئیسه منتشر شد، فوتبالی‌ها از قبول چنین مسئولیتی از سوی دایی متعجب شدند، اما با انتشار پست او، مشخص شد دایی چنین پیشنهادی را نپذیرفته و داستان دیگری در میان است! گفت: «با دایی ۶ ماه پیش صحبت کرده و پیشنهاد خود را به وزارت ورزش ارائه دادیم. صبح روز گذشته یکی از دوستان رسانه‌ای با من تماس گرفت و گفت چنین خبری منتشر شده و من ابراز بی‌اطلاعی کردم. البته قطعا من از حضور دایی در فدراسیون هاکی استقبال می‌کنم اما خودمان هم شوکه شدیم چراکه تصور می‌کردیم حضور او منتفی شده است.» بهرام قدیمی در پاسخ به این پرسش که آیا پس از انتشار خبر با دایی صحبت کردید؟ گفت: «بله من با او صحبت کردم. دایی حق دارد ناراحت باشد چراکه در این برهه زمانی که بحث هدایت تیم ملی توسط او مطرح است، انتشار چنین خبری اندکی شک بر‌انگیز است. درست‌تر این بود که وزارت ورزش پیش از رسانه‌ای کردن خبر، مورد تایید قرار گرفتن دایی را با ما و شخص خودش مطرح می‌کرد و دوباره با او صحبت می‌کردیم تا به توافق برسیم.»

قلعه‌نویی به تیم ملی نزدیک شد

ماجرای رخ داده را می‌توان این‌گونه تحلیل کرد که قرار است قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شود و مسئولان وزارت ورزش نیز برای اینکه شائبه مخالفت‌ها با انتخاب دایی به‌عنوان گزینه اصلی مطرح نشود چنین خبری را رسانه‌ای کردند تا بگویند مشکلی با فعالیت‌های دایی وجود ندارد. احتمالا قرار بوده دوباره صحبت از طلوع شود و دایی با هاکی و قلعه‌نویی با تیم ملی طلوع کنند، اما فعلا بخش اول عملی نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه دیدن بازی‌های تیم ملی ارزش نگاه کردن نداره یکی رو آوردن که مثل خودشون اهل باند بازیه

    • بدون نام

      خدایا!!
      دست این بنده خدارو از تیم ملی کوتاه کن
      لطفا...

    • بدون نام

      فاتحه تیم ملی فوتبال رابرای این دوره بخوانید، حیف شد، محل برگزاری جام جهانی نزدیک بود..

    • بدون نام

      تیم ملی باقلعه نویی.خخخخ مگه کسی هم میره بازی راببینه

    • بدون نام

      فقط علی دایی

    • بدون نام

      غلط کرده این اقا نور چشمی سلطانی فر هستش ..ادمی که از سیستم کیروش انتقاد میکنه سواد درست حسابی نداره سیستم علی اصغری سپاهان مشخصه اگر هم نتیجه میگیره علتش بازیکنانش هستند وگرنه اون سیستم تو هر تیم دیگه ای پیاده میکرد الان اخر جدول بود

    • بدون نام

      سرباز صفر هم نیست این بی سواد میگه ژنرال خخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا نظر ارسالی منو پخش نمکنید

    • بدون نام

      لعنت به وزارت ورزش که همه ورزش و نابود کرد

    • بدون نام

      چه مملکت گل و بلبلی داریم.سخنگوی فدراسیون فوتبال ،همزمان سرپرست فدراسیون اتوموبیل رانیه!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ماکه چند نوبت نظر دادیم چرا ارسال نمیکنید؟
        شاید مشگلی هست!؟

    • بدون نام

      خیلی دوست داشتم اون کسایی که به کیروش حرف مفت میزدن و میگفتن ما با هر کی راحت میریم جام جهانی و بدونم کجان و اضلا چیزی به اسن خجالت سرشون میشه؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علی دایی ازهمه نظر چه علم روز فوتبالی وبین الملل
        وسوادتوجهان فوتبال همه اونومیشناسن وبرای ماهم
        خیلی مهمه که حق مارو میتونه مثل کیروش از دیگران بگیره این بابا با اون کلاه اون سوادش ....
        خدا کمک کنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج