۹۵۶۶۷۲
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

آمار بالای گلزنی ارسلان مطهری در استقلال

مهاجم جدید تیم استقلال به ازای کمتر از هر یک نیمه بازی در این تیم یکبار موفق به گلزنی شده که این آمار خوب او را در این تیم نشان می‌دهد.

خبرگزاری مهر: ارسلان مطهری یکی از معدود خریدهای زمستانی استقلال بود که به خط حمله این تیم اضافه شد و با گذشت کمتر از ۳ بازی نشان داد یکی از بهترین خریدهای آنهاست.

مطهری خیلی زود در استقلال توانست با گلزنی فشار را از روی خود بردارد و در تیمی که مدعیان آقای گلی مثل دیاباته و قائدی حضور دارند، جایگاه خوبی برای خودش ایجاد کند.

مهاجم آبی پوشان اولین بار مقابل الکویت به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و ۲۲ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد که در این بازی موفق به گلزنی نشد.

وی سپس مقابل الریان ۱۵ دقیقه به میدان رفت و برای اولین بار در این تیم گلزنی کرد. مطهری مقابل الریان دبل کرد تا در شب خوب استقلالی‌ها یکی از بهترین‌ها باشد.

مطهری مقابل نفت مسجد سلیمان برای اولین بار در لیگ به میدان رفت که این اولین حضورش در ترکیب ثابت آبی پوشان هم بود. وی در این بازی هم در حالی که تیمش با یک گل از میهمانش عقب بود گلزنی کرد تا آبی پوشان را به بازی برگرداند و زمینه پیروزی آنها گذاشته شود.

مهاجم آبی پوشان تاکنون تنها در ۳ بازی حضور پیدا کرده و جمع دقایق حضورش در بازی ۱۲۷ دقیقه است. مطهری به ازای هر ۴۲ دقیقه یک گل برای استقلال زده که این آماری بسیار خوب برای مهاجمی است که به تازگی به این تیم پیوسته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازیکنی که با تمام عشقش اومده باید هم اینطوری پیش بره .مثل مرد از اول گفت ارزو دارم تو استقلال باشم و بخاطرش هم صبر و تلاش کرد .مثل خیلی از بازیکنای سرخابی دیگه که سریع رنگ عوض میکنند نبود.نمونه بروزش همین کنعانی .میره استقلال میگه من از بچگی استقلالی بودم بعد که موفق نمیشه میره پرسپولیس همون حرفارو تکرار میکنه ..حداقل یرنگ نیستی از این اداها هم درنیار .بگو شرایط اینجوری پیش امد فقط به فکر دیده شدن بودم

    • استقلال کبیرآسیا،چهارفینال دو قهرمانی

      من از روز اول گفتم‌عالیه چون هم دونده اس هم شوتزن هم رو هوا خوبه. این پسر چندسال خاست بیاد استقلال وزیر نمیزاشت . الانم فرهادجذبش کرد

    • استقلال کبیرآسیا،چهارفینال دو قهرمانی

      من از روز اول گفتم‌عالیه چون هم دونده اس هم شوتزن هم رو هوا خوبه. این پسر چندسال خاست بیاد استقلال وزیر نمیزاشت . الانم فرهادجذبش کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج