۹۵۶۶۸۰
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

اولین باخت خانگی اسکوچیچ به قلم یحیی!

سرخپوشان پایتخت با کسب یک پیروزی ارزشمند آبادان را ترک کردند و موفق شدند اختلاف خود با دیگر مدعیان را حفظ کنند.

ورزش سه: شاگردان گل محمدی عملکرد بهتری نسبت به رقیب خود داشتند و موقعیت های نسبتا زیادی را روی دروازه این تیم شکل دادند . سرانجام گل شدن یکی از این توپ ها سبب شد که سرخپوشان بازی مهم خود را در آبادان با پیروزی پشت سر بگذارند.

همان سیستم همیشگی !

سرخپوشان بازی را با آرایش ۲-۴-۴ خطی آغاز کردند. بیرانوند مرد شماره یک پرسپولیس، خلیل زاده و کاپیتان حسینی هم دو مدافع میانی تیم کالدرون بودند. انصاری در جناح چپ و شیری هم در جناح راست، قرار گرفتند. در خط میانی؛ کامیابی نیا و نوراللهی به عنوان دو هافبک تدافعی، امیری و ترابی نیز به عنوان دو هافبک راست و چپ خط میانی حضور داشتند. در خط حمله هم علیپور و اوساگونا قرار گرفتند.

پس از برد در مقابل تراکتور، شاگردان گل محمدی دومین بازی خود با هدایت سرمربی جدید را در آبادان برگزار می کردند . پس از پیروزی ارزشمند در مقابل تراکتور، بعید به نظر می رسید گل محمدی تغییری در سبک بازی تیمش داشته باشد. در دقایق ابتدایی بازی شاهد یک بازی آرام از هر دوتیم بودیم . شاگردان اسکوچیچ سعی داشتند با طراحی حملاتی خطرناک ، دروازه پرسپولیس را باز کنند اما بی دقتی مهاجمان زردپوشان آبادان اجازه نداد تا دروازه سرخپوشان باز شود.

در مقابل شاگردان گل محمدی با استفاده از کانال های کناری بر روی خط دفاعی نفتی ها فشار می آوردند . سانتر ترابی و ضربه سر علیپور به تیر افقی دروازه خورد و در برگشت نیز ضربه سر اوساگونا به تیرک خورد تا توپ به شکلی عجیب گل نشود و عجیب ترین صحنه بازی را رقم زند . حملات پی در پی سرخ ها نهایتا جواب داد . شاگردان گل محمدی صاحب یک ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه شدند و نوراللهی به زیبایی هر چه تمام تر دروازه صنعت نفت را باز کرد تا نیمه نخست بازی با همین گل به پایان برسد .

نیمه دوم این دیدار با بازی هجومی سرخ ها آغاز شد. شاگردان گل محمدی با طراحی حملاتی از جناحین، دروازه حریف را با خطر روبه‌رو کردند اما در زدن ضربات نهایی ناکام بودند . هر چه قدرکه بازی به دقایق میانی نیمه دوم نزدیک تر می شد ، توپ و میدان در اختیار زرد پوشان آبادان قرار می گرفت . شاگردان اسکوچیچ روی یکی دو فرصت می‌توانستند دروازه سرخپوشان را باز کنند . آن ها سعی داشتند با ارسال های بلند دروازه سرخپوشان را تهدید کنند ، اما عملکرد خوب و دفاع جانانه خط دفاعی سرخ ها باعث شد تا شاگردان گل محمدی در آستانه شهرآورد بزرگ پایتخت ۳ امتیاز حساسی را به دست آورند .

کاشته بی نظیر!

در ۱۵دقیقه نخست این دیدار شاهد بازی متعادلی بودیم و اگرچه زردپوشان صنعت نفت سعی داشتند با طراحی حملاتی در همان ابتدای کار دروازه پرسپولیس را باز کنند اما بی دقتی مهاجمان صنعت نفت اجازه نداد دروازه پرسپولیس باز شود. البته در مقابل شاگردان گل‌محمدی هم بعد از گذشت دقایق ابتدایی بازی، بازی را به تعادل کشیدند. پرسپولیسی‌ها روی حرکت خوب مهدی ترابی صاحب موقیت گل شدند اما ارسال این بازیکن با ضربه سر علیپور به دیرک دروازه برخورد کرد و در ادامه اوساگونا نیز توپ را به تیرک زد تا پرسپولیسی‌ها در گلزنی موفق نباشند.

در ادامه این دیدار مجدمی پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد اما شوت او در اختیار بیرانوند قرار گرفت.در دقیقه ۳۱ بازی، مدافعان صنعت نفت پشت محوطه جریمه تیمشان روی علی علیپور مرتکب خطا شدند و در ادامه احمد نورالهی با استفاده از این فرصت، با یک ضربه ایستگاهی زیبا دروازه حریف را باز کرد.در ادامه نیمه اول این دیدار اتفاق خاصی رخ نداد تا سرخ‌پوشان با یک گل و به عنوان برنده راهی رختکن شوند.

دفاع جانانه!

آغاز نیمه دوم این دیدار با بازی هجومی پرسپولیس همراه بود. شاگردان گل‌محمدی که یک بر صفر از حریف پیش بودند، در نیمه دوم هم سعی داشتند با طراحی حملاتی از جناحین، دروازه حریف را با خطر روبه‌رو کنند اما در ابتدا موفق به این کار نشدند .

در مقابل زردپوشان صنعت نفت که روی پاس‌های کوتاه حساب باز کرده بودند، روی یکی دو فرصت می‌توانستند دروازه پرسپولیس را باز کنند. ریکانی این فرصت را داشت که دروازه پرسپولیس را باز کند اما شوت او از کنار دروازه به اوت رفت. دقایقی بعد علیپور روی یک پاس در عمق صاحب توپ شد اما با دخالت دروازه‌بان صنعت نفت، نتوانست پرسپولیس را به گل دوم برساند.

شاگردان اسکوچیچ سعی داشتند با یک ارسال بلند دروازه پرسپولیس را با خطر روبه‌رو کنند اما عملکرد خوب خلیل‌زاده باعث شد توپ برگشت داده شود.در ادامه این دیدار علیپور برای دومین بار با دروازه‌بان صنعت نفت تک به تک شد اما باز هم در گلزنی موفق عمل نکرد.در ادامه این دیدار زرد پوشان صنعت نفت روی یکی دو فرصت نصفه‌ونیمه این شانس را داشتند تا به گل تساوی برسند اما عملکرد خوب مدافعان پرسپولیس اجازه نداد، سه امتیاز پرسپولیس به یک امتیاز تبدیل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اولین باخت اسکوچیچ با کمک داور .

    • داور

      لطفا عنوان را بنویس به قدم و قلم داور!!!!!

    • رمضی

      خوبه کمی شخصیت داشته باشید..پرسپولیس با زحماتی که میکشه نتیجه میگیره کور که نبودید که ۶ تا گل صد درصدی وارد دروازه نفت نشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج