جاباما
۹۵۶۷۰۹
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

عزیزی: ساختار فوتبال ما از بالا تا پایین خراب است

خداداد عزیزی،‌ مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان به شدت از ساختار فوتبال ایران انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم: خداداد عزیزی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال و انتصاب احتمالی امیر قلعه‌نویی در این سمت اظهار داشت: مگر چاره دیگری هم داریم؟ ساختار فوتبال ما از بالا تا پایین خراب است. من در تلویزیون حرف‌هایی از اکبر محمدی (عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال) شنیدم که ظاهراً می‌گفت ما تصمیم‌گیرنده نیستیم. اگر تصمیم‌گیرنده نیستید، پس کمیته فنی به چه دردی می‌خورد؟

وی ادامه داد: من برای برخی بزرگان از جمله حسین کلانی و حمید استیلی احترام قائل هستم، اما اگر قرار است کمیته فنی دخالتی نداشته باشد، پس بهتر است به فدراسیون بگویند که همه کارها را خودشان انجام دهند. پس از رفتن کی‌روش، از واژه «پسا کی‌روش» استفاده کردند و انتخاب سرمربی چند ماه طول کشید. پس از رفتن ویلموتس هم چند ماه است که سرمربی را انتخاب نکردند.

«هیچ جای دنیا نمی‌بینید که تیم ملی یک کشور، چند ماه سرمربی نداشته باشد.»، ملی‌پوش پیشین فوتبال ایران ضمن بیان این جمله تصریح کرد: ما که نمی‌خواهیم مربی خارجی بیاوریم و اگر هم حرفی در این مورد زده می‌شود، برای فریب افکار عمومی است. پس چرا انتخاب مربی ایرانی را اینقدر طول می‌دهند؟ در حال حاضر هم گزینه‌های زیادی نداریم و علی دایی و امیر قلعه‌نویی، تنها گزینه‌های تیم ملی هستند. هر دو مربی از هر لحاظ گزینه‌های مناسبی هستند. پس چرا باید اینقدر زمان را از دست بدهیم؟

عزیزی در پاسخ به این پرسش که آیا قطع همکاری قلعه‌نویی با باشگاه سپاهان یک تصمیم حرفه‌ای است یا خیر، بیان کرد: در حال حاضر بحث ملی مطرح است و چاره‌ای هم نداریم. مطمئناً باشگاه سپاهان و فدراسیون در این زمینه باید توافق کنند و اگر باشگاه سپاهان اجازه ندهد، قلعه‌نویی نمی‌تواند به تیم ملی برود.

بازیکن پیشین تیم ملی با اشاره به گرفتن حق میزبانی از تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به تسنیم گفت: وقتی آقایان از مالزی برگشتند، گفتند که AFC را شکست دادیم، اما نمایندگان ما خارج از ایران بازی کردند. حالا دوستان کجا AFC را شکست دادند که ما ندیدیم؟ ما باید در سه بازی دور رفت هم از حق میزبانی محروم باشیم. اگر تیم‌های ایرانی در همان دور رفت بد امتیاز بگیرند، تکلیف چه می‌شود؟ اگر ما موفق به قانع کردن AFC نشدیم، پس چرا باید اینگونه افکار عمومی را فریب را بدهیم؟

عزیزی درباره صعود شهر خودرو به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: شهر خودرو کار بزرگی انجام داد و با اینکه تجربه بین‌المللی نداشت، دو بازی سخت را با پیروزی پشت سر گذاشت. من به شهر خودرو و فوتبال مشهد تبریک می‌گویم و یک گلایه از صداوسیما دارم که بازی اول شهر خودرو برابر نماینده بحرین پخش زنده نداشت، اما بازی استقلال برابر الکویت پخش شد. شهر خودرو هم نماینده ایران است و فکر می‌کنم صداوسیما در این زمینه تبعیض قائل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداداد عزبزی اونقدر سطح اطلاعاتت در حوزه ای که خودت را کارشناس فرض میکنی پایین هست که ندونی
      بازی اول شهرخودرو بعلت پرداخت نکردن حق فیلمبرداری تلویزیونی از طرف این تیم هیچ تصویری ازش موجود نیست و این به صدا و سیما هیچ ارتباطی ندارد

    • بدون نام

      خودت هم یکی از اونایی
      کی تو برنامه های ستاره مربع آبکی تلویزیون به خاطر پول کارشناس شده بود

    • Esmaeil

      تو طرح بده همش انتقاد؟

      پاسخ ها

      • طبیب العلما و البهایم

        همش نق نق اگر راست میگی طرح بده ایراد گرفتن و انتقاد که کاری نذار

    • بدون نام

      این عزیزی نه اطلاعاتی داره نه ادب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج