۹۵۶۷۷
۱ نظر
۵۲۹۳
۱ نظر
۵۲۹۳
پ

همه هزینه های زیبایی «عروس خانم سلطنتی»

اگر به موهای كاملا ً فر شده و براق كیت میدلتون حسودی می كنید می توانید با فكر كردن به این حقیقت كه آراستگی بی عیب و نقص وی ارزان بدست نمی آید خودتان را آرام نمایید .

روزگار نو: اگر به موهای كاملا ً فر شده و براق كیت میدلتون حسودی می كنید می توانید با فكر كردن به این حقیقت كه آراستگی بی عیب و نقص وی ارزان بدست نمی آید خودتان را آرام نمایید .بر طبق گزارش US Weekly كیت هفته ای ۳ بار به سالن مورد علاقه اش با نام Richard Ward Hair و Metrospa می رود كه هر بار سشوار كشیدن در این سالنها هزینه ۷۵ دلاری برای وی در بر خواهد داشت . یك منبع آگاه به US گفت : كیت گذراندن وقت در سالن را دوست دارد و همه افراد سالن آشنایی دیرینه ای دارد بنابراین بودن در آنجا برایش آرامش بخش است . وقتی از اعضای یك خانواده سلطنتی باشید ظاهر اهمیت خاصی پیدا می كند. در حقیقت می توان گفت ظاهر افراد یعنی همه چیز .

میدلتون كه به طور دائم سوژه عكاسان قرار دارد می بایست زیبایی و كلاس خود را حفظ كند بنابراین بطور طبیعی پوست ،آرایش ، ناخن و موهایش همگی می بایست بی عیب و نقص باشد. كمی عمیق تر زیبایی كیت را مورد بررسی قرار می دهیم تا ببینیم چه هزینه ای صرف زیبایی و آراستگی خود می كند . محصولات مورد علاقه وی را جمع كرده ایم و هزینه سالانه زیبایی اش ، عادتهای كلی و تاریخ انقضای لوازم آرایشش را برآورد كردیم .

همه هزینه های زیبایی «عروس خانم سلطنتی»

مو

- هزینه سشوار كشیدن در سالن ریچارد وارد Richard Ward هفتاد و پنج دلار می باشد . با احتساب ۳ بار سشوار كشیدن در هفته هزینه سالانه وی چیزی در حدود ۱۱۷۳۲ دلار می باشد .

- بر طبق گزارش ELLE UK كیت پس از هر بار سشوار خشك موهایش را كراتینه می كند . هزینه ۳ بار كراتینه كردن مو در هفته ۱۷۲۰ دلار می شود .

- كوتاه و مرتب كردن مو ۲۴۲ دلار می باشد . با احتساب هر ۶ هفته یك بار هزینه سالانه مرتب كردن موهایش ۲۰۰۰ دلار می باشد .

- ریچارد وارد در گفتگو با روزنامه دیلی میل Daily Mail گفته است كه موهای كیت را با استفاده از رنگهای ارگانیك سیمبیو Symbio و فونته Fuente مارك اورئال L,Oreal رنگ می كند. لو لایت كردن كامل سر در این سالن ۳۷۶ دلار می باشد . با احتساب هر ۶ هفته یك بار سالانه ۳۰۰۸ دلار هزینه در بر خواهد داشت .

- بلا شوگار BellaSugar مدیر برنامه های آرایش و پیرایش كیت نرم كردن مو با استفاده از محصولات شركت Kérastase را دوست دارد كه هر بار آن هزینه ای بین ۳۰ تا ۲۰ دلار در بر خواهد داشت . در صورت انجام ماهانه این درمان هزینه سالانه ۳۳۰ دلاری برای او دارد .

آرایش

آرایش روز عروسی را كیت خودش انجام داد كه تجربه هایی برایش دربر داشت . در اینجا لیست محصولاتی را كه خریداری كرده است را می آوریم :

_ های لایتر پوست صورت مارك YSL به قیمت ۴۰ دلار

_ ریمل مارك LancomeHypnose به قیمت ۲۶ دلار

_ مرطوب كننده پوست مارك Lancome به قیمت ۶۰ دلار

_ مرطوب كننده شامپویی بدون چربی با SPF ۲۰ مارك Laura Mercier به قیمت ۴۲ دلار

_ كرم پودرمارك Bobbi Brown به قیمت ۴۶ دلار

_ رژ گونه مارك Bobbi Brown به قیمت ۲۴ دلار

_ پودر پنكیك براق كننده مارك Bobbi Brown به قیمت ۳۹ دلار

_ سایه های چشم ماركهای Ivory , Slate , Rockstar هر كدام به قیمت ۲۱ دلار

_ خط چشم مشكی با ماندگاری بالا مارك Bobbi Brown به قیمت ۲۲ دلار

_ رژ لب صورتی مارك Bobbi Brown به قیمت ۲۳ دلار

_ برق لب كریستالی مارك Bobbi Brown به قیمت ۱۷ دلار

در صورتی كه همه اقلام آرایش فوق را ۳ بار در سال خریداری نماید هزینه سالانه آرایش وی ۱۲۰۶ دلار خواهد بود .

همه هزینه های زیبایی «عروس خانم سلطنتی»

مراقبتهای پوستی

كیت میدلتون برای مراقبتهای پوستی خود هواخواه محصولات سوییسی با نام Karin Hergoz می باشد . مدیر عامل شركت در مصاحبه با Style.com در مورد آیتم های مورد علاقه كیت را این گونه بر شمرده است :

_ پاك كننده حرفه ای با قیمت ۵۰ دلار

_ ترمیم كننده پوست با نام تجاری Vita-A-Kombi ۱ به قیمت ۷۶ دلار

_ كرم برطرف كننده آكنه و جوش صورت با نام تجاری Vita-A-Kombi ۳ به قیمت ۳۲ دلار

_ كرم اكسیژن رسانی به پوست به قیمت ۵۴ دلار .

خرید این اقلام هر ۳ ماه یك بار سالانه هزینه ای ۸۴۸ دلاری در بر خواهد داشت . دیلی میل می گوید مادر شوهر کیت ,دوشس كامیلا Duchess Camilla ماساژ صورت با استفاده از نیش زنبور را به كیت پیشنهاد داده است و حالا كیت سخت عاشق و گرفتار این كار است . با انجام ماهانه، این ماساژ سالانه ۳۱۲۰ دلار خرج برای كیت خواهد تراشید .

بر طبق گزارش تلگراف كیت كرم مرطوب كننده صورت روز خالص و طبیعی نیوا را در Boots به قیمت ۸ دلار خرید . با احتساب خرید این كرم هر ۳ ماه یك بار هزینه سالانه ۳۲ دلاری برای كیت در بر خواهد داشت .

ناخن ها

قبل از برگزاری مراسم عروسی سلطنتی كامیلا، کیت را به سالن جو هانسفورد Jo Hansford Salon برد تا ترمیم و آرایش ناخنهایش را به مارینا ساندوال Marina Sandoval بسپارد . آنها از برق ناخن Essie's Allure استفاده كردند . در این سالن اجرت مانیكور كردن ناخن ۵۸ دلار و اجرت پدیكور كردن ناخن ۷۶ دلار می باشد . با احتساب مانیكور و پدیكور كردن ناخن ها هر دو هفته یك بار هزینه سالانه آرایش ناخنها ۳۴۸۴ دلار می باشد .

همه هزینه های زیبایی «عروس خانم سلطنتی»

برنزه كردن پوست

كیت میدلتون و خواهرش هر دو برنزه كردن را دوست دارند . بلاشوگار Bellasugar اعتراف می كند كه هزینه برنزه كردن معمول آنها ۱۰۸ دلار می باشد و اگر هر دو هفته یك بار این كار را انجام دهند هزینه سالانه برنزه كردن پوست ۲۸۳۲ دلار می باشد .

عطر

میدلتون در روز عروسی اش از عطری با نام تجاری White Gardenia Petals تولید شركت Illuminum استفاده کرده بود. قیمت هر شیشه این عطر ۱۵۰ دلار می باشد كه با احتساب خرید دو شیشه از این عطر سالانه ۳۰۰ دلار خرج برای كیت خواهد داشت .

دندان

بر طبق گزارش دیلی میل ، کیت به ارتودونتیستی به نام دكتر دیدیر فیلون Dr. Didier Fillion مراجعه كرد تا با استفاده از تكنولوژی ۳ بعدی فاصله بین دو دندان جلویی اش را با سیمهای لینگوالش پر كند . هزینه مشاوره ۱۵۷ دلار بوده است و برای درمان می بایست هزینه ای در حدود ۷۰۰۰ دلار را متقبل گردد كه بطور كلی ۷۱۵۷ دلار می گردد . با این حساب هزینه سالانه زیبایی كیت میدلتون ۳۷۷۲۸ دلار می باشد .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاطمه

      آقا دارندگي و برازندگي به ما چه ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج