۹۵۶۸
۵۱۳۹
۵۱۳۹
پ

تجاوز خواستگار قلابي به دختر نوجوان

پسر همسايه‌مان هر بار كه مرا در خيابان مي‌ديد به من ابراز علاقه مي‌كرد. اوايل توجهي به مزاحمت‌هاي او نداشتم، تا اين كه چند بار راهم را سد كرد و مدعي شد، قصد ازدواج با من را دارد و مي‌خواهد به خواستگاري‌ام بيايد.

جام جم: پسر جواني كه با فريب يك دختر نوجوان، او را به بهانه ازدواج و ملاقات با خانواده‌اش به باغي در شهريار كشانده و مورد آزار و اذيت قرار داده بود، دستگير شد.

هفته گذشته زني با حضور در كلانتري اميريه شهريار از پسر همسايه‌اش به اتهام آزار و اذيت دختر ۱۶ ساله‌اش شكايت كرد.در پي اين شكايت، دختر ۱۶ ساله اين خانواده براي تحقيقات به كلانتري احضار شد.

دختر نوجوان در اظهاراتش به پليس گفت: پسر همسايه‌مان هر بار كه مرا در خيابان مي‌ديد به من ابراز علاقه مي‌كرد. اوايل توجهي به مزاحمت‌هاي او نداشتم، تا اين كه چند بار راهم را سد كرد و مدعي شد، قصد ازدواج با من را دارد و مي‌خواهد به خواستگاري‌ام بيايد.

شاكي اضافه كرد: وقتي با اصرارهاي وي مبني بر ازدواج روبه‌رو شدم، از او خواستم تا همراه خانواده‌اش به خواستگاري‌ام بيايد. عصر روز حادثه پسر همسايه بار ديگر مرا در خيابان ديد و گفت مي‌خواهد پيش از مراسم خواستگاري، خانواده‌اش مرا ببينند و با من حرف بزنند. بي‌آن‌كه از نقشه شيطاني‌اش با خبر باشم، گفته‌هايش را پذيرفته و با او همراه شدم.

شاكي با اشاره به ماجراي تلخي كه برايش رقم خورده بود، گفت: مرد جوان مرا با يك خودروي دربستي به باغي در حومه شهر برد و مدعي شد اين محل متعلق به پدرش است و والدينش آنجا منتظر من هستند.

پس از ورود به باغ متوجه شدم يك باغ متروكه است.دختر ۱۶ ساله اضافه كرد: وقتي به جوان خواستگار ظنين شده و قصد فرار داشتم، او به من حمله‌ور شد و پس از ضرب و جرح، مرا مورد آزار و اذيت قرار داد.

شاكي تصريح كرد: با فرار خواستگار قلابي، به سختي از باغ بيرون آمده و در حاشيه جاده يك راننده عبوري به كمكم آمد و مرا به خانه‌ام رساند.

در پي اين شكايت، تحقيقات براي دستگيري جوان آزارگر آغاز شد، اما معلوم شد او به خانه‌اش نيامده و خانواده‌اش نيز از ماجرا بي‌خبر هستند.جستجوها براي دستگيري جوان آزارگر ادامه داشت تا اين‌كه چند روز پيش متهم فراري هنگام تردد در يكي از بوستان‌هاي شهر دستگير شد.

متهم در كلانتري بازجويي شد و گفت: علاقه‌اي به دختر نوجوان ـ همسايه‌مان ـ نداشتم. وقتي او به مزاحمت‌هاي خياباني من توجهي نكرد، تصميم گرفتم به دروغ وانمود كنم به او علاقه‌مند شده و تصميم به ازدواج با وي را دارم.

متهم اضافه كرد: روز حادثه نيز دختر نوجوان را فريب داده و با انتقال به يك باغ مخروبه، او را مورد آزار و اذيت قرار دادم.

بنا بر اين گزارش، متهم از سوي بازپرس شعبه اول دادسراي شهريار با قرار قانوني روانه زندان شد. تحقيقات تكميلي در اين رابطه ادامه دارد.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

تجاوز خواستگار قلابي به دختر نوجوان


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج