۹۵۶۹۴۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

درخشش دوقلو‌های ایرانی در قلب اروپا

دوقلوهای فوتبال ایران، این هفته‌‌ها در اروپا نمایش خوبی داشته‌‌اند و به مهره‌‌های ثابت تیم‌‌های خود تبدیل شده‌‌اند.

فرهیختگان: دوقلوهای فوتبال ایران، این هفته‌‌ها در اروپا نمایش خوبی داشته‌‌اند و به مهره‌‌های ثابت تیم‌‌های خود تبدیل شده‌‌اند. میلاد محمدی خیلی زودتر از مهرداد راهی اروپا شد، اما در این فصل مدتی طول کشید تا به ترکیب اصلی تیمش برسد. برخلاف او مهرداد که نخستین فصل لژیونر شدن را تجربه می‌‌کند خیلی زود به ستاره تیم نه‌‌چندان مطرح آوس پرتغال تبدیل شد و با وجود اینکه تیمش یکی از مدعیان جدی سقوط به دسته پایین‌‌تر است اما توانسته نامش را در لیگ این کشور مطرح کند و روند گلزنی خوبی دارد.

میلاد نزدیک به چهار سال در لیگ روسیه حضور داشت و با تجربیاتی که در احمد گروژنی به‌دست آورد، راهی بلژیک شد تا پیراهن خنت را به تن کند. او در ابتدای حضورش در این تیم فرصت زیادی برای بازی پیدا نمی‌‌کرد و تنها در دیدارهای خنت در لیگ اروپا در ترکیب تیمش قرار می‌‌گرفت. او حالا کم‌کم خودش را به فهرست ۱۱ بازیکن اصلی تحمیل کرده و یس تروپ، سرمربی تیم را مجبور کرده تا از او به‌‌عنوان مدافع چپ ثابت خنت استفاده کند.

محمدی هفته گذشته در مصاف با خنک، نخستین گلش با پیراهن خنت را به‌ثمر رساند و پایه‌‌گذار برتری ۴‌ بر ‌یک تیمش در این مسابقه بود. خنت که در هفته‌‌های ابتدایی در میانه‌‌های جدول حضور داشت حالا خود را به رده دوم رسانده و پشت سر بروخه به حضور در رقابت‌‌های پلی‌‌آف پایان فصل امیدوارتر شده ‌‌است.

بازی در لیگ قهرمانان

براساس قوانین لیگ بلژیک، ۶ تیم برتر فصل برای تعیین قهرمان و همچنین سهمیه‌‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا دیدارهای پلی‌‌آف را به صورت رفت و برگشت برگزار می‌‌کنند و به‌همین‌دلیل قرار گرفتن در رده ششم نیز می‌‌تواند تیم‌‌ها را به حضور در مسابقات اروپایی امیدوار نگه دارد. خنت این هفته هم در مصاف با میشلن با ۳ گل پیروز شد که میلاد روی یکی از گل‌‌های تیمش تاثیرگذار بود. در این شرایط او می‌‌تواند حتی به بازی در لیگ قهرمانان فصل آینده نیز امیدوار باشد و شاید در فصل نقل‌و‌انتقالات مشتریان بهتری نیز به سراغ او بیایند.

اوضاع مهرداد اگر چه بهتر است و به مهره‌‌ای مهم برای آوس تبدیل شده، اما آوس در آستانه سقوط به دسته دوم قرار دارد و با ادامه این روند فصل بعد را در دسته پایین‌‌تر حضور خواهد داشت. آنها پس از صعود به لیگ برتر پرتغال در سال ۲۰۱۷، سومین فصل حضورشان در این رقابت‌‌ها را سپری می‌‌کنند و در هر دو فصل گذشته به‌سختی از سقوط فرار کرده‌‌اند اما این فصل اوضاع بسیار بدتر است.

مهرداد محمدی در این فصل ۶ گل برای این تیم به ثمر رسانده اما آوس تنها چهار مسابقه خود را با برد پشت سر گذاشته است. مهرداد شب گذشته نیز در مصاف با ماریتیمو که امیر عابدزاده را درون دروازه داشت روی یکی از گل‌های تیمش تاثیرگذار بود و با وجود اینکه آوس بازی را ۲ بر یک برد اما همچنان قعرنشین لیگ باقی ماند.ملی‌‌پوش ایرانی آوس در پایان فصل بعید است در این باشگاه ماندنی باشد و با شرایطی که تیمش دارد و درخششی که داشته می‌‌تواند به حضور در باشگاهی نامدارتر امیدوار باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اس اس دوستاره⭐⭐

      دیشب با نمایش ضعیف و مبتدی عابدزاده بازی رو بردن. برید خلاصه بازیشو ببینید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج