۹۵۷۰۳۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مورینیو: VAR اشتباهات بسیار زیادی دارد

سرمربی تاتنهام از این که رحیم استرلینگ با کارت قرمز داور روبه‌رو نشد اظهار ناامیدی کرد.

ایسنا: در ادامه دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس دو دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تاتنهام در خانه به دیدار منچسترسیتی رفت که این دیدار با برتری دو بر صفر اسپرز به پایان رسید.

ژوزه مورینیو بعد از پایان این دیدار گفت: من عاشق فوتبال هستم و فکر کردم می خواهم VAR را دوست داشته باشم، این احساس اولیه من بود. من حقیقت را دوست دارم ... به مدت سه دقیقه بعد از یک صحنه داور تشخیص می‌دهد که باید پنالتی اعلام کند اگر این پنالتی درست است مشکلی ندارد.

می‌توانیم ۱۰ دقیقه صبر کنیم چه برسد به ۳ دقیقه. من فقط حقیقت را می خواهم. فن‌آوری خط دروازه هیچ اشتباهی ندارد و فکر می کردم VAR نیز این‌گونه است ولی در حقیقت VAR اشتباهات زیادی دارد. داور باید کارت قرمز مستقیم به استرلینگ نشان می‌داد ولی از کنار این صحنه رد شد. این تصمیم اشتباهی بود که با کمک VAR نیز نتوانست اصلاح شود. دله الی نزدیک بود دچار مصدومیت شود و خوش شانس بودیم که او را از دست ندادیم.

او درباره درخشش برخواین بازیکن جدید خود گفت: خوشحالیم که برخواین توانست در اولین بازی خود گلزنی کند. او بازی خوب خود را در این دیدار کامل کرد و من خیلی از او راضی هستم. من نمی‌خواهم او را به خاطر این گل قضاوت کنم بلکه عملکرد کلی او در این دیدار فوق العاده بود.

تاتنهام که هری کین بهترین گلزن خود را نداشت با ضربه برخواین هلندی که اولین بازی خود را برای تاتنهام انجام می‌داد به گل اول رسید. در ادامه سون هیونگ مین کره‌ای توانست گل دوم را نیز برای تیمش به ثمر رساند تا این دیدار با برتری ۲ بر صفر تاتنهام به پایان برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج