۹۵۷۰۵۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پاسخ سولسشر به منتقدین مارسیال: از او راضی‌ام

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد از آنتونی مارسیال مهاجم این تیم که با انتقادهای زیادی مواجه است حمایت کرده و می‌گوید او برای یونایتد از جان و دل و با تمام وجود تلاش می‌کند.

ورزش سه: درحالیکه آنتونی مارسیال، ستاره فرانسوی منچستریونایتد به خاطر عملکردش در هفته‌های اخیر با انتقادهای زیادی مواجه شده، اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد به دفاع از او برخاسته و می‌گوید مارسیال برای شیاطین سرخ با جان و دل تلاش می‌کند ولی این اواخر از او خواسته شده در بازی‌های زیادی به میدان برود و خستگی ناشی از بازی‌های متعدد عاملی بوده که نگذاشته او در حد واقعی‌اش دیده شود.

در ادامه انتقادهای اخیر به مارسیال، پل اینس ستاره سابق شیاطین سرخ بعد از تساوی بدون گل یونایتد مقابل ولوز از این مهاجم فرانسوی به شدت انتقاد کرده و او را به نوشابه گازداری تشبیه کرده بود که گازش را از دست داده است. مارسیال در شش بازی اخیرش تنها یک گل به ثمر رسانده ولی سولسشر همچنان از او حمایت کامل می‌کند.

سولسشر در این باره گفت:" مارسیال با جان و دل تلاش می‌کند و کم نمی‌گذارد. اگر اشتباه نکنم او در این ماه در هشت بازی فیکس بوده و آمار دویدن‌هایش حدودا بیست درصد از زمانی که من تازه به یونایتد آمده بودم بیشتر شده".

سرمربی یونایتد در ادامه صحبتهایش گفت:" من او را تحسین کرده‌ام و در جلسه خصوصی‌ای که با مارسیال داشتم هم گفتم که از عملکردش راضی‌ام. می‌دانم که او خسته است ولی با اینحال هرگز حتی در یک جلسه تمرینی کم‌فروشی نکرده است. مارسیال با ما تمرین می‌کند و در هر بازی آماده است که برایمان بازی کند. من از این پسر کاملا راضی هستم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج