۹۵۷۱۸۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دله الی: استرلینگ را بخشیدم

هافبک ملی پوش تیم تاتنهام اعلام کرد رحیم استرلینگ از عمد روی او خطا نکرده است.

ایسنا: به نقل از تلگراف، در جریان دیدار دو تیم تاتنهام و منچسترسیتی، رحیم استرلینگ خطای خطرناکی روی پاس دله الی رفت و در حالی که انتظار می‌رفت او با کارت قرمز داور روبرو شود، تنها یک کارت زرد دریافت کرد.

دله الی که هم تیمی استرلینگ در تیم ملی انگلیس است درباره این اتفاق گفت: امیدوارم مصدومیت من جدی نباشد و تاثیر زیادی روی من نداشته باشد. واقعا نمی‌دانم این صحنه کارت قرمز مستقیم داشت یا نه. من از مسائل داوری اطلاعی ندارم و کاری به داور نداشتم و بعد از بازی تمرکزم روی خودم بود. به هر حال داور و VAR است و تصمیم گرفته می شود که خطایی بوده است یا خیر و من تصمیم داور را قبول دارم و تاکید می کنم استرلینگ را بخشیدم. بعد از بازی با استرلینگ صحبت کردم. مدتها بود با هم صحبت نکردم. او شرایط روحی خوبی نداشت. ما بین دو نیمه هم صحبت کردم. من رحیم را به خوبی می شناسم و او دوست نزدیکم است و می‌دانم از روی عمد خطا نمی‌کند.

او درباره رفتن کریستین اریکسن نیز گفت: من و کریس مدتها در کنار هم بودیم و هماهنگی خوبی بین ما وجود داشت ولی تصمیم گرفت تا از تیم برود و در تیم دیگری بازی کند. برای اریکسن آرزوی بهترین‌ها را دارم.

تاتنهام باید در بازی تکراری در جام حذفی چهارشنبه شب به دیدار ساوتهمپتون برود و در صورت برتری در این دیدار حریف نوریچ در مرحله بعد خواهد شد. شاگردان مورینیو در بازی بعدی خود در لیگ برتر نیز در خانه استون ویلا به میدان خواهد رفت و باید خودشان را برای بازی با لایپزیگ در لیگ قهرمانان آماده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج