جاباما
۹۵۷۳۲۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کاظمیان: همیشه پیروزی قبل از دربی مهم است

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است این تیم راه‌های بیشتری برای گلزنی به رقبای خود پیدا کرده است.

خبرورزشی: جواد کاظمیان که خودش روزی مقابل صنعت نفت آبادان هت‌تریک کرده بود، در مورد برتری یک- صفر سرخپوشان تهرانی در آبادان مقابل صنعت نفت گفت: «برای این بازی گل‌محمدی روی سیستم ۲-۴-۴ خطی برنامه‌ریزی کرده بود و به همه خواسته‌هایش رسید. او موفق شد با هر تعویضی که انجام می‌دهد سیستم بازی و سیستم تاکتیکی خود را تغییر دهد. به نظر من برد هوشمندانه‌ای را به دست آورد که البته از مربی خوبی مثل گل‌محمدی کمتر از این موضوع توقع نداشتم. مطمئنم او در پرسپولیس موفق خواهد شد، چون یاد گرفته کاری را انجام دهد که باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس می‌شود.»

کاظمیان اضافه کرد: «در این بازی مشخص شد راه‌های گلزنی پرسپولیس افزایش یافت. این بار، پرسپولیس روی یک ضربه کاشته به گل رسید که خبر بسیار خوبی به حساب می‌آید. پرسپولیس در این دو هفته نشان داده بعد از جدایی کالدرون روند خوب خود را حفظ کرده و بازیکنان همچنین از آمادگی بدنی و ذهنی خوبی برخوردار هستند. ممکن بود پس از تغییرات در کادر فنی، همه چیز تغییر کند، اما گل‌محمدی این اجازه را نداد. بازیکنان هم از او حمایت می‌کنند و من تصور می‌کنم پرسپولیس با این ترفند می‌تواند چهارمین قهرمانی خود را جشن بگیرد. آن‌ها در این فصل هم مدعی شماره یک قهرمانی هستند و می‌بینیم که همین حالا با تیم دوم جدول ۵ امتیاز فاصله گرفته‌اند که حاشیه امنیت خوبی برای تیم به وجود می‌آورد. تصور من این است که اگر پرسپولیس بتواند از بازی‌های سخت خود در ۴ هفته آینده هم به سلامت عبور کند، در باقی هفته‌های فصل، کار سختی در پیش ندارد و به راهش ادامه می‌دهد.»

مهاجم و وینگر پیشین پرسپولیسی‌ها در نهایت گفت: «برای حضور در دربی، همیشه پیروزی قبل از این بازی اهمیت دارد، چون روحیه هواداران را بالا می‌برد و تنور بازی روز پنج‌شنبه را داغ می‌کند. البته استقلال هم در روز‌های بسیار خوب خود قرار دارد و به همین علت تصور من این است که شاهد یک بازی زیبا و جاندار خواهیم بود. امیدوارم پرسپولیس بتواند از پتانسیل‌های تاکتیکی خود استفاده کرده و دربی را هم با برد پشت سر بگذارد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج