۹۵۷۴۲۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قائدی: آقای گلی هدف دومم در استقلال است

یکی از مهره های کلیدی تیم استقلال در دربی ۹۲ بدون شک مهدی قائدی خواهد بود. به خصوص که در این بازی شیخ دیاباته حضور نخواهد داشت.

ورزش سه: مهدی قائدی تا به این جای کار ۹ گل برای استقلال در لیگ برتر به ثمر رسانده؛ یک گل بیشتر از شیخ دیابانه و به نوعی مدعی کسب عنوان آقای گلی در فصل جاری بازی ها است. به بهانه دربی دقایقی کوتاه با مهاجم استقلال صحبت کردیم که این گفتگو را می خوانید:

*مهدی صادقانه بگو به دنبال کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر هستی؟

حتما اما آقای گلی هدف دوم من در استقلال است. هدف اول من بی تعارف موفقیت استقلال است و این را می توانید به راحتی در بازی ام پیدا کنید. جایی که موقعیت هم تیمی ام بهتر از من باشد پاس می دهم به جای اینکه خودخواهی کنم و به توپ ضربه بزنم. از همه مهمتر فوتبال یک بازی گروهی است. اگر تو آقای گل بشوی و تیمت قهرمان نشود، اصلا لطفی ندارد. همه ی تلاشم را می کنم آقای گل شوم اما بعد از موفقیت استقلال. این دو در کنار هم جذاب است.

*تو و شیخ دیاباته چقدر زوج خوبی شده اید در حالی که سبک بازی تان با هم متفاوت است. هم تو به او پاس می دهی و هم شیخ دیاباته.

این به خاطر درک تاکتیکی درستی است که از هم داریم. این موضوع به ما کمک می کند که به خوب یکدیگر را در زمین پیاده کنیم و به هم پاس بدهیم.

*نبود او در دربی به طور حتم ناراحت کننده است. نظر تو چیست؟

در اینکه شیخ دیاباته بازیکن خوبی است اصلا شکی وجود ندارد و اصلا نیازی به اشاره من نیست. همه از این موضوع ناراحت هستند. اما استقلال نه متکی به من است و نه شیخ دیاباته. در غیاب ما هم استقلال تیم خوبی است. امیر ارسلان مطهری هم مهاجم با کیفیتی است و من شک ندارم به خوبی این خلاء را پر خواهد کرد.

*در روزهای حضور استراماچونی از او تعریف کردی که فوتبال تو را متحول کرد. الان شرایط چطور است؟

بله من آن موقع به واقعیت ها اشاره کردم. اما الان هم بدون تعارف می گویم نکته های جدیدی از فرهاد مجیدی آموختم و این کمک می کند در ادامه مسیر همین روند را ادامه دهم و حتی بهتر بازی کنم. فرهاد مجیدی خودش مهاجم بوده و نکته های کلیدی به من می گوید. من از این بابت خوشحال هستم و امیدوارم با تکرار بازی های خوب خود هم جواب اعتماد و محبت سرمربی را بدهم و هم تماشاگران استقلال را خوشحال کنم.

* و دربی. سومین باری است که بازی در دربی را تجربه می کنی. آیا گل می زنی؟

بله دربی به یاد ماندنی است. تماشاگران آن را برای بازیکنان دو تیم حساس و با اهمیت می کنند. کار من به عنوان مهاجم گل زدن و ایجاد موقعیت گل است. دوست ندارم کری بخوانم اما در این بازی همانند همه دیدارهایی که تا الان پشت سر گذاشتم، تلاش خواهم کرد خوب بازی کنم. موقعیت گل ایجاد کنم و یا گلزنی کنم.

*و استقلال با آمدن فرهاد مجیدی روند خوبی را در پیش گرفته...

من به عنوان بازیکن در جایگاهی نیستم که در مورد سرمربی نظر بدهم. اما نظر شخصی ام را بخواهید از حضور آقا فرهاد در راس کادر فنی تیم و هم چنین آقا مجید نامجو مطلق که یکی از بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال ایران بوده در تیم احساس خوبی دارم. همه ی بچه ها این طور هستند. در کنار هم تلاش می کنیم تا فصل خاطره انگیزی برای همه ما و تماشاگران رقم بخورد. خوبی این استقلال این است که تشنه موفقیت است و برای قهرمانی در لیگ برتر و هم چنین حضور شایسته در لیگ قهرمانان آسیا انگیزه دارد.

و حرف دیگری هم باقی مانده؟

خواستم از همه همبازیانم در تیم تشکر کنم. من تلاش آنها را با گلزنی تکمیل می کنم و صادقانه می گویم توپی که به من می رسد و موقعیت ایجاد می شود حاصل تلاش همه اعضای تیم است. از دروازه بان گرفته تا مدافعان و هافبک ها. به واقع اگر تلاش آنها نباشد توپ در خط حمله به من نخواهد رسید و موقعیت برایم ایجاد نخواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج