۹۵۷۴۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حواشی انتشار مبالغ قرارداد در تمرین امروز

رضایت پرسپولیسی‌ها؛ بله ما ارزان‌ترین هستیم!

در شرایطی که انتشار رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس در آستانه دربی به حاشیه بزرگی برای این باشگاه تبدیل شده و اعتماد بین آن‌ها را کمرنگ کرده، از برخی جهات با ابراز رضایت آن‌ها همراه بوده است.

ورزش سه: خبر عجیب شب گذشته از باشگاه پرسپولیس مربوط به انتشار ارقام مربوط به قرارداد بازیکنان این تیم در آستانه دربی بود. اتفاقی که باعث شد همه به دنبال منبع خروج از اسناد از باشگاه و در اختیار قرار گرفتن آن توسط آن رسانه باشند.

در فضای مجازی نیز هر طیفی با قرار دادن پازل‌های استنباطی خود به دنبال مقصر قلمداد کردن عضوی از مجموعه بودند. برخی انصاریفرد را مقصر می‌دانستند که با انتشار این مبالغ به دنبال به سکوت فرا خواندن بازیکنانی است که این روز‌ها به شدت بابت عدم دریافت مطالبات خود شاکی هستند و او قصد داشته با این مساله به آن‌ها دریافتی شان را یادآوری کند! طیف دیگری هم مدعی هستند که ایرج عرب، مدیرعامل سابق و عضو هیات مدیره مستعفی باشگاه پشت این ماجرا قرار دارد و به دنبال تمیز کردن دوران مدیریت خود در این باشگاه بوده تا نشان دهد در دورانش حساب و کتاب با بازیکنان تا تسویه نهایی صورت گرفته است و به این واسطه آن را در اختیار رسانه قرار داده است.

با همه این اوصاف و در شرایطی که این اتفاق باعث کمرنگ شدن اعتماد بین بازیکنان و مجموعه مدیریتی شده، اما در تمرین امروز بحث اصلی بین آن‌ها به ارقامی بود که نشان می‌دهد برخلاف شایعات طی این سال‌ها آن‌ها با کمترین دریافتی و تفاوت رقمی فاحش با شایعات، به نتیجه مناسبی دست یافته‌اند. افشای ارقام قرارداد در شرایطی شکل گرفته که طی سالیان اخیر همواره از دریافتی نجومی توسط بازیکنان پرسپولیس به عنوان یک شایعه جدی یاد می‌شد، اما اکنون مشخص شده که دریافتی بازیکنان فاصله زیادی با شایعات داشته است.

بازیکنان پرسپولیس با ابراز رضایت در تمرین امروز نسبت به این موضوع، در انتظار برآورده شدن وعده باشگاه برای پرداختی مطالبات آن‌ها پیش از دربی روز پنج شنبه هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج