جاباما
۹۵۷۵۸۶
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

سلیمانی: مشکلات اقتصادی به‌دلیل فاصله از ولایت است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل این فشار حداکثری نشکند، اما ایران تاکنون این راهبرد دشمن را به فروپاشی کشانده است و آثار آن مشخص است.

ایسنا: سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در یادواره ۹۷۶ شهید عشایری کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دهه پر فروغ فجر و تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: ما در انقلاب اسلامی با وجود دشمنی دشمنان و عدم باور جهان اسلام به پیروزی، توانستیم انقلاب اسلامی را به ثمر برسانیم و بستر ظهور حضرت را فراهم کنیم.

سردار سلیمانی عنوان کرد: با وجود انقلاب اسلامی نظام ما عاشورایی و عزتمند شد در حالیکه قبل از انقلاب ایران کشوری ذلیل و منفور بود.

سلیمانی: مشکلات اقتصادی به‌دلیل فاصله از ولایت است

وی با اشاره به ابعاد شهادت حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: یکی از دلایلی که ترامپ تروریست دست به ترور ناجوانمردانه حاج قاسم زد عقده و کینه از شکست این فشار حداکثری بود.

سردار سلیمانی گفت: در تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی در دنیا بی‌سابقه‌ترین حضور در تجلیل از یک فرد مورد علاقه و فرمانده به تصویر کشیده شد، نه تنها مردم ایران حضور داشتند، در کشورهای مسلمان و غیرمسلمان نیز مردم به صحنه آمدند، صحنه‌هایی عجیب رقم خورد و دشمن انگشت به دهان ماند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی ۴۱ سال در مقابل دشمن به میدان رفت و پیروز بود، گفت: وجود او رعب و وحشت عجیبی در میان دشمن راه می‌انداخت.

سلیمانی گفت: خون سردار سلیمانی دامان سلطه را رها نخواهد کرد، دشمن را ناآرام کرده است چرا که شهید سلیمانی و آرمان‌های او به مراتب خطرناکتر از سردار قاسم سلیمانی است.

وی افزود: خون سلیمانی قدرت و اتحاد عظیمی را ایجاد کرده و بلاشک توطئه های دشمن را بیش از پیش خنثی و اسرائیل را نابود می کند.

سردار سلیمانی ادامه داد: مردم این استان قبل و بعد از انقلاب با وجود جمعیت کم آن همیشه در صحنه و مقتدر نشان داده و در کشور به لرهای غیور و رشید مشهور شده اند.

وی بیان کرد: شهدای این کشور و رشادت عشایر این مردم زبانزد بوده و الگوی سایر استانها شده است.

وی گفت: خدمات نظام انقلاب اسلامی در مقابل قبل از آن بزرگ است و با تکیه بر فرهنگ ایثار شهادت.

سردار سلیمانی افزود: بیانیه گام دوم سندی راهبردی بخصوص برای جوانان و نقش آفرینی آنان است برای تکمیل دولت اسلامی و توسعه کل کشور.

وی گفت: رهبری ما را در موقعیت تمدن سازی قرار داده و واجد شرایط نیل به مرحله تمدن سازی هستیم و رژیم اشغالگر مانعی برای این جهش است که با از بین رفتن این رژیم منحوس به این جهش خواهیم رسید.

وی گفت: دشمن در مقابل این الگو و جهش توطئه می کند اما کشور ما در کانون توجهات قرار گرفته و در حال تمدن سازی است و به آن هم خواهد رسید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی ها با عملیات فریب روانی تلاش می کنند، شکست های خود را پیروزی و پیروزی های کشورمان را شکست تلقی کنند که باید با بصیرت در مقابل این توطئه هم ایستاد و فریب خوردگان را آگاه کنیم و در مقابل اغواگری امریکایی ها با وحدت و یکپارچگی و اگاهی بخشی طوطه ها را خنثی، قدس را آزاد و بر مشکلات کشور و مردم فایق آییم.

سردار سلیمانی افزود: در زمان رهبری امام المسلمین آزادی قدس محقق و فروپاشی اسرائیل سرعت خواهد گرفت و این افتخار برای ما که پیش قراول آزادی در مقابل دشمنان بشریت هستیم، نصیبمان می شود و این نیازمند رهرو ولی فقیه و اتحاد است.

وی همچنین گفت: عدم کامیابی ها، مشکلات اقتصادی، فاصله طبقاتی، تبعیض در برهه هایی به دلیل فاصله از ولایت بوده و تبعیت از فرامین رهبری پیروزی و نصرت را به همراه خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در پایان بیان کرد: جمهوری اسلامی نظامی مترقی و پیروز است و باید به جوانان توفیقات این ۴۰ ساله انقلاب و تنگناها و مشکلات قبل از انقلاب گفته شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ایرانی ها قبل از انقلاب اسلامی در بین عربها به "اخ الیهود" معروف بودند اما امروز کشوری عزیز و صادر کننده انقلاب و اسلام هستیم.

وی بیان کرد: مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در سال ۴۲ در دفاع از راهبرد رهایی از سلطه امریکا اقدام کردند و با شهادت طلبی به پیروزی رسیدند.

سردار سلیمانی دستاوردهای انقلاب اسلامی را عین عزت و آزادگی خواند و افزود: ملت ایران از گذشته بدنبال آزادی بودند و به آن هم رسیدند.

وی رهبری و ولی فقیه را نتیجه بخش انقلاب اسلامی دانست و گفت: بدون ولایت و رهبری امام راحل (ره) قبل از انقلاب هیچگاه این پیروزی ها حاصل نمی شد.

وی مقابله بویراحمدی ها و بهمیی ها را در مبارزه با حکومت ستم شاهی، نمونه بارز مبارزه و حضور در صحنه عنوان کرد و گفت: پیروزی ها بدون ولایت و رهبری موفقیت آمیز نبود و با وجود مقام معظم رهبری پیروزی نتیجه بخش شد.

سردار سلیمانی تصریح کرد: امریکایی ها مست قدرت بودند و احتمال نمی دادند امام خمینی(ره) با تکیه بر غیرت دینی مردم و دست خالی انقلاب را به سرانجام برساند.

وی ابراز کرد: امریکایی وقتی به خود آمدند با مستشارانشان با هدف براندازی و صف آرایی در مقابل مردم ایستادند اما با رهبری امام خمینی(ره) و حضور مرد بساط انها جمع شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: امام هیچگاه در انقلاب ۵۷ از اسلحه استفاده نکرد و با دست خالی مفهوم قدرت را تغییر داد.

سردار سلیمانی تغییر مفهوم قدرت را در این روزها برگرفته از راهبردهای امام و رهبری خواند و گفت: امریکا دارای تجهیزات قدرتمندی است اما در مقابل قدرت مفهومی انقلاب اسلامی ناکارامد است.

وی در ادامه گفت: در نظامی که فرهنگ ایثار و شهادت زیربنا باشد قدرت سخت کاربرد ندارد و سست و پوچ است.

سردار سلیمانی افزود:۴۱ سال از پیروزی انقلاب سپری شده است و امریکایی ها شبانه روز تمام توان و تلاش خود را برای رسیدن به پیروزی در مقابل ایران اسلامی بکار برده اند اما هیچ گاه به این پیروزی نرسیدند و این به معنای تغییر مفهوم قدرت است.

وی گفت: باید قدردان این قدرت مفهومی باشیم چراکه ما در سایه اسلام که امام به بشریت عرضه کرد توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در شرایطی قرار داریم که دشمن به زعم خود با تروریسم اقتصادی و جنگ رسانه ای و دنباله روهای داخلی به دنبال براندازی است، اما با حضور مردم همیشه در صحنه در مقابل آنها مقاومت می کنیم و به پیروزی خواهیم رسید.

سردار سلیمانی گفت: هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل این فشار حداکثری نشکند اما ایران تاکنون این راهبرد دشمن را به فروپاشی کشانده است و آثار آن مشخص است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هعي چي بگيم كه سانسور نشه؟

    • ابوالفضل

      اوکی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج