۹۵۷۶۱۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پاسخ دبیر جشنواره فجر مشهد به سهیل بیرقی

دبیر هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد گفت:من سهیل بیرقی را نمی شناسم و اصلا اطلاعی از محتوای فیلم «عامه پسند» هم ندارم و از واکنش وی تعجب کردم چرا که هیچ فشاری برای نبود این فیلم در لیست ما از جایی وجود نداشت.

خبرگزاری فارس: هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در پردیس‌های سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، ویلاژ توریست و آفریقا آغاز شد.

محمدرضا محمدی در حاشیه این جشنواره در خصوص عدم اکران فیلم «عامه پسند» در جشنواره فیلم فجر مشهد اظهار کرد: ما در شورای سیاست گذاری جشنواره مشهد به ۲۴ فیلم برای اکران در سینماهای مشهد و ۲۷ فیلم برای سینما رسانه رسیدیم.

دبیر هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد ادامه داد: در لیست فیلم‌های درخواستی ما از تهران همین ۲۷ فیلم بود که در میان آنها فیلم «عامه پسند» نیست.

وی با اشاره به واکنش کارگردان فیلم «عامه پسند» در فضای مجازی اظهار کرد: من سهیل بیرقی را نمی‌شناسم و اصلا اطلاعی از محتوای فیلم «عامه پسند» هم ندارم و از واکنش وی تعجب کردم چرا که هیچ فشاری برای نبود این فیلم در لیست ما از جایی وجود نداشت.

محمدی گفت: احتمال اضافه شدن این فیلم در روزهای آتی به جشنواره مشهد بسیار کم است زیرا ما در شورای سیاست گذاری درخواستی برای این فیلم به تهران ندادیم.

گفتنی‌ است؛ نبود فیلم عامه پسند در لیست اکران جشنواره هفدهم مشهد اولین حاشیه این جشنواره بود که حتی سهیل بیرقی کارگردان این فیلم سینمایی نیز مدعی فشارهایی برای عدم اکران آن شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج