جاباما
۹۵۷۸۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بارسلونا در آستانه فروپاشی

اظهارات اریک آبیدال که با پاسخ کوبنده لیونل مسی همراه شد باشگاه بارسلونا را در وضعیت متشنجی قرار داده است و این موضوع ممکن است به پایان همکاری ستاره آرژانتینی با این تیم منجر شود.

ایسنا: به نقل از آس، بارسلونا در شرایط دشواری قرار دارد. این اتفاق پس از اظهارات اریک آبیدال، مدیر ورزشی باشگاه رخ داد. او در مصاحبه با اسپورت به بارسای ارنستو والورده و پیشنهاد به ژاوی ارناندس برای مربیگری در این تیم اشاره کرد و گفت: اگر به بازی بازیکنان نگاه کنید و نتایج در نظر گرفته نشود کاملا مشخص بود که بازیکنان خیلی تلاش نمی کنند. من روی جزییات توجه داشتم. خیلی از بازیکنان راضی نبودند و کار نمی‌کردند. رابطه سرمربی با بازیکنان همیشه خوب بود اما مسائلی همچون صحبت درباره بازیکن پیشین وجود داشت.

آبیدال درباره ژاوی اظهار کرد: پیشنهادی وجود نداشت. در نخستین جلسه ژاوی تنها گوش کرد. در دومین جلسه برنامه‌اش را به ما گفت. مسائلی که در رسانه ها منتشر شد بیشتر سیاسی بودند تا ورزشی. او تجربه کافی ندارد. درست است که بارسلونا خانه اش است اما اکنون زمان مربیگری اش در این تیم نیست. درهای باشگاه همیشه به روی او باز است.

قطعا این صحبت‌ها با پاسخ ژاوی، والورده یا یکی از اعضای باشگاه روبه‌رو می شد اما اولین شخص لیونل مسی بود که از طریق اینستاگرامش مدیر ورزشی باشگاه را با خاک یکسان کرد. او در استوری‌اش نوشت: اگر بخواهم صادق باشم دوست ندارم خودم را وارد این مسائل کنم اما هر کسی نسبت به کارهایش مسوولیت دارد و نسبت به تصمیماتی که می‌گیرد کارهایش را پیش می‌برد. ما بازیکنان هستیم که در زمین بازی می کنیم و نخستین کسانی هستیم که متوجه می‌شویم در شرایط خوبی قرار نداریم. در بخش مدیریت ورزشی نیز مسوولیت‌هایی وجود دارد که آن شخص نیز در رابطه با کار خود تصمیم‌گیری‌هایی می‌کند. به همین خاطر زمانی که در رابطه با بازیکنان صحبت می‌شود باید اسم برده شود و نباید به همه انگ زده شود. هم‌چنین به برخی از مسائل دامن زده شده است که درست نیستند.

اظهارات مسی به معنای شروع یک بحران درونی در باشگاه است چون هر اظهار نظر ستاره آرژانتینی اگر انتقادی هم باشد تاثیراتش را به سرعت نشان می‌دهد. این قضیه هم استثنا نخواهد بود.

در چنین شرایطی خوسپ ماریا بارتومئو باید به اوضاع سر و سامان بخشد. رییس باشگاه تیم کاتالانی از که ژانویه ۲۰۱۵ این سمت را بر عهده گرفته است اکنون با سخت‌ترین روزهایش روبه‌رو است. تنش‌های زیادی در باشگاه وجود داشت اما هیچ یک با این قضیه قابل مقایسه نیست چون مسی خود را وارد این جریان کرده است.

سخت می‌توان فهمید که استراتژی باشگاه چه خواهد بود. هم‌چنین مشخص نخواهد بود بارتومئو چگونه برای وضعیت آبیدال و مسی راه‌حلی پیدا خواهد کرد. اختلافات مدیر ورزشی و رییس باشگاه در رابطه با خرید مهاجم در نیم فصل وجود داشت. اکنون آبیدال ضعیف شده است و مصاحبه اش با اسپورت وضعیت را در شرایط هشدار دهنده قرار داده است. اظهاراتش درباره ژاوی، والورده و سرمربی جدید تیم همه را شگفت زده کرد.

بارتومئو پس از آرام کردن وضعیت باشگاه باید با یک مهاجم قرارداد امضا کند چون پس از مصدومیت دوباره عثمان دمبله این تیم اکنون تنها مسی و آنتوان گریزمان را در این پست در اختیار دارد و آنسو فاتی نیز از تیم پایه به تیم نخست وارد شده است.

رییس باشگاه بارسلونا نیز مساله تمدید قرارداد مسی را فراموش نکرده است. ستاره آرژانتینی قراردادش تا تابستان ۲۰۲۱ است اما بندی در آن وجود دارد که تابستان آینده می‌تواند باشگاه را به صورت بازیکن آزاد ترک کند. مهاجم بارسا همیشه علاقه‌اش را به تیمش نشان داده است اما اگر چنین شرایطی در باشگاه ادامه پیدا کند ممکن است تصمیمی بگیرد که تیم کاتالانی را کاملا تحت تاثیر قرار بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج