جاباما
۹۵۷۹۴۳
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

از پیراهن پرسپولیس در دربی رونمایی شد

باشگاه پرسپولیس با اسپانسر جدید از پیراهن خود برای بازی فردا رونمایی کرد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در پی مذاکرات و توافقات انجام شده بانک‌گردشگری یکی از بانک‌های خصوصی کشور اسپانسر باشگاه پرسپولیس شد.

مذکرات از یکماه قبل آغاز شد و سه روز قبل منجر به توافق نهایی شد و مدیرعامل باشگاه، معاونت اقتصادی و کارگزار برند پرسپولیس در جلساتی که از یکماه قبل آغاز شد با این بانک به توافق رسیدند.

بر اساس اعلام انصاری فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس طی این توافقات نام و لوگوی بانک گردشگری به عنوان حامی جدید باشگاه روی پیراهن تیم به مدت دو فصل و نیم درج خواهد شد.

یکی از توافقات‌ مهم طرفین عرضه کارت هواداری از طریق بانک‌گردشگری است و جزییات و چگونگی ثبت نام‌هواداران برای دریافت کارت هواداری پرسپولیس از طریق باشگاه در توافق با این بانک بزودی اعلام‌ خواهد شد.

هواداران ضمن دریافت کارت هواداری می‌توانند از دیگر خدماتی که از طریق همین کارت به انها عرضه خواهد شد بهره مند شوند. انصاری فرد در این مراسم ضمن لزوم تلاش برای افزایش درامدها تاکید کرد باید از برند پرسپولیس نهایت بهره را برد و اینگونه چالش های مالی سنگین بوجود امده که ناشی از افزایش بده‌ها،هزینه شدن درامدهای این فصل و افزایش هزینه ها را یک‌به یک با اجرای طرح های اقتصادی حل و فصل کرد.

مراسم رونمایی از اسپانسر جدید از ساعت ۱۵:۳۰دقیقه در دفتر مرکزی بانک‌گردشگری و با حضور انصاری فرد مدیرعامل، یلوه معاونت اقتصادی، قدوسی مدیر روابط عمومی و مشاور مدیرعامل و خبیری معاون اجرایی باشگاه و حضور مدیران و هیات مدیره بانک‌گردشگری برگزار شد.

در این مراسم ثابتی ریاست هیات مدیره بانک‌گردشگری درباره فعالیت های این بانک و توافق با پرسپولیس مطالبی را بیان کرد و ابراز امیدواری کرد بانک گردشگری بتواند خدمات شایانی را به پر سپولیس و هواداران آن ارایه کند.

یلوه معاون اقتصادی باشگاه نیز گفت: باشگاه پرسپولیس در سامانه هواداری سی سی که هواداران می توانند با ارسال عدد ۶ عضو ان شوند از طربق کارگزار برند پرسپولیس و بخش اقتصادی باشگاه با همراه اول و ایرانسل و رایتل همکاری دارد.همچنین نام‌ایرانسل هم در بخشی از رویپیراهن درج خواهد شد و همکاری با این اپراتور ادامه دارد.پشت پیراهن نیز طبق توافقات انجام شده نام و لوگوی قهوه بن بانو تا اخر فصل درج می شود.

در این مراسم از طرح جدید ال اشپورت و پیراهن پرسپولیس برای دربی و لیگ قهرمانان اسیا نیز رونمایی شد. پیراهن پرسپولیس برای نیم فصل دوم نیز بعد از بازی با الدحیل طی مراسمی ویژه رونمایی می شود.

از پیراهن پرسپولیس در دربی رونمایی شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • AF16

      شبیه ارسناله

    • بدون نام

      کاش با سلیقه تر لباس ها طراحی می شدن

    • متی

      اخه این چه طرحیه خدااااا چقدر بد ثلیقه

    • بدون نام

      خیلی چرت و مسخرس خواهشا با همون قبلی ادامه بدین این چه طرحیه مثلا که رونمایی کردین
      خیلی چرته خیلی خیلی
      اقای انصاری فرد از شما یکی دیگه انتظار نداشتیم که از بنجل ترین لباس رو نمایی کنی
      خیلی مسخرس خیلی حال ادمو ب هم میزته با این لباس میخوایم تو اسیا مسابقه بدیم نکنین خواهشن این چیه اخه لباس یا..... لعنت ب رانت خواری لعنت لعنت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگ راراه خوشگل تره

    • بدون نام

      اخه ای چیه شرافتن
      ابرومونه بردین
      لاقل پیرن قبلیه بهتربود ب ابلفضل

    • بدون نام

      عالی خیلی خوشکله یاد اصالت پرسپولیس افتادم دستتون درد نکنه

    • مهرداد

      واقعا زشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج