جاباما
۹۵۷۹۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نکونام: از خودگذشتگی داشتیم بیش از ۲ گل می‌زدیم

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به تمجید از عملکرد تیمش در دیدار مقابل شهر خودروی مشهد پرداخت و مدعی شد با از خودگذشتگی بیشتر می‌توانستند بیش از دو گل به این تیم بزنند.

خبرگزاری تسنیم: جواد نکونام ، سرمربی فولاد خوزستان بعد از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل شهر خودرو مشهد در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: ما خیلی خوب بازی را شروع کردیم، حریف را خیلی تحت فشار قرار دادیم و در نیمه اول می توانستیم به گل برسیم. شما اگر بازی‌های شهر خودرو را دیده باشید این تیم در اکثر بازی‌هایش خیلی خوب مالکیت توپ را در دست گرفته و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریفانش ایجاد می‌کند، اما امروز به این تیم فقط یک موقعیت گل دادیم. بدون شک اگر بازیکنان ما امروز کمی از خودگذشتگی داشتند، نتیجه خیلی بهتر از اینها بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان یادآور شد: من از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم که امروز سنگ تمام گذاشتند و واقعاً نشان دادند که در شرایط ایده‌آل خود به سر می‌برند. آنها با تمام وجودشان جنگیدند و توانستند موقعیت‌های زیادی را ایجاد کنند. البته ما هنوز در ابتدای راه خود در نیم‌فصل دوم هستیم و باید این بازی را فراموش کرده و به بازی آینده فکر کنیم. بازی‌های مهمی در پیش است و هر روز باید تلاش‌مان را بیشتر کرده و برای بهتر شدن بجنگیم. در کنار آن باید از خودگذشتگی بیشتری هم داشته باشیم.

نکونام: از خودگذشتگی داشتیم بیش از ۲ گل می‌زدیم

نکونام با تمجید از خط دفاع تیمش خاطرنشان کرد: تیم شهر خودرو حتی نزدیک دروازه ما هم نشد جز در یک مورد که اشاره داشتم. ما در کارهای دفاعی خیلی خوب بودیم و باید در امر گلزنی هم بهتر شویم. من به بازیکنانم گفته بودم که حریف از تک موقعیت‌های خود استفاده می‌کند و باید خیلی مراقب آنها باشیم به این خاطر کاری کردیم که آنها از دقیقه 75 رو به بازی مستقیم آوردند. دیدید که فوتبال مالکانه را به نحواحسن اجرا کردیم و باید واقعاً به شاگردانم خسته نباشید بگویم. ما هفته قبل شکست بدی را داشتیم و سه امتیاز این بازی خیلی اهمیت داشت تا خودمان را به شرایط مطلوب برگردانده و از لحاظ روحی و روانی بهبود ببخشیم.

وی راجع به عملکرد خریدهای تیمش در نیم‌فصل عنوان کرد: از عملکرد پاتوسی راضی‌ام، اگرچه اعتقاد دارم او هنوز بازیکن 90 دقیقه‌ای نیست. پاتوسی در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد. فرشاد احمدزاده هم به مراتب بهتر از این هم خواهد شد. شما شک نکنید تیم ما خیلی بهتر خواهد شد و می‌توانیم به جایگاه بهتری در جدول برسیم. خوشبختانه به مانند نیم‌فصل اول دغدغه کمبود بازیکن نداریم و رقابت در تیم‌مان بیشتر شده است. در کنار آن رفاقت‌ها هم افزایش یافته است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با تمجید از عملکرد تیم داوری مسابقه گفت: می‌خواهم بگویم امروز عملکرد داور فوق‌العاده بود. آقای کرمانشاهی شاید در یکی دو صحنه اشتباهاتی داشت، اما قضاوت بی‌نقصی داشت و جای هیچ حرف و سخنی را باقی نگذاشت. مهمتر از آن رفتارش خیلی عالی بود. من مربی وقتی در یک صحنه اعتراض می‌کردم بابت رفتار خودم شرمنده می‌شدم. همچنین داور چهارم و کمک داورها نیز رفتار خیلی خوبی داشتند. من به تیم داوری یک خسته نباشید می‌گویم.

نکونام راجع به عملکرد عارف آقاسی و فرزاد جعفری نیز تصریح کرد: عارف در دو بازی اخیر ما خیلی خوب بازی کرد و دیدید که در تیم امید هم بازیکنان ثابت بود و حقش را گرفت. او هنوز خیلی جا برای پیشرفت دارد و باید خیلی چیزها هم یاد بگیرد. آقاسی در مسیر خوبی قرار گرفته است و باید به همین روند ادامه دهد.

امروز ما عارف را در جناح چپ گذاشتیم و با وجود اینکه راست پاست در پست غیرتخصصی‌اش عملکرد خیلی خوبی داشت. وقتی بازیکن شعور فنی داشته باشد و ذهنش نیز باز باشد در هر پستی می‌تواند بازی کند. فرزاد جعفری هم بعد از مدت‌ها که به بازی گرفته شد، عملکردش خیلی خوب بود. همه ما او را دوست داریم و امیدواریم که همین روند را ادامه دهد. تمام اعضای تیم باید تلاش کنند تا فولاد به جایگاهی که شایستگی‌اش را دارد، برسد.

وی در پایان در خصوص اینکه دربی پایتخت را چطور می‌بیند، گفت: اگر بگویم شاید نرسم بازی را ببینم دروغ نگفته‌ام. ما برای خودمان بازی دوستانه تدارک دیده‌ایم و هر نتیجه‌ای هم که در دربی رخ دهد به حال فولاد فرقی نمی‌کند. در حال حاضر تمام تمرکزمان برای بازی با پیکان هست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج