جاباما
۹۵۸۰۱۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

شیطنت یحیی گل‌محمدی در نشست خبری

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری امروز خود با اشاره به سابقه گلزنی به حریف، شیطنت جالب توجهی در تقابل با سرمربی حریف که هواداران این تیم بارها به گل‌های او مقابل پرسپولیس اشاره کرده بودند، داشت.

ورزش سه: سرمربی پرسپولیس در نشست خبری امروز خود با اشاره به سابقه گلزنی به حریف، شیطنت جالب توجهی در تقابل با سرمربی حریف که هواداران این تیم بارها به گل‌های او مقابل پرسپولیس اشاره کرده بودند، داشت.

سرمربی پرسپولیس که بعد از چند سال بار دیگر روی نیمکت این تیم حضور یافته، بعد از دو پیروزی درخشان مقابل تراکتور و نفت آبادان که هر دو در جمع مدعیان این فصل قرار دارند، اکنون خود را مهیای دیدار حساس و حیثیتی مقابل استقلال می‌کند. دیداری که پرسپولیس در نیم فصل اول با حضور گابریل کالدرون موفق به از پیش رو برداشتن رقیب دیرینه خود شده و اکنون نیز با حضور در صدر جدول، هواداران انتظار یک نتیجه مناسب از کادرفنی جدید تیم خود دارند.

گل محمدی که سابقه گلزنی در دربی را نیز در کارنامه دارد، امروز در نشست خبری خود به شکل شیطنت آمیزی به این موضوع اشاره کرد تا در برابر فرهاد مجیدی که اکنون روی نیمکت تیم رقیب حضور یافته، شرایط برابر خود در گلزنی به رقیب را به اشتراک بگذارد.

سرمربی پرسپولیس در بخش دیگری از نشست خبری امروز خود البته به بحث مهمی اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر کمیته ضد دوپینگ به این بازی و حواشی مربوط به آن شد: این مسئله‌ای است که باید بررسی شود و همیشه روی این‌جور موضوعات حساسیت وجود داشته است. من مطمئن هستم این حساسیت فردا هم وجود خواهد داشت و مطمئنا فردا کارشناسان دوپینگ در استادیوم حاضر خواهند بود.

البته ساعاتی بعد از این صحبت‌های سرمربی پرسپولیس، افسران ضددوپینگ با حضور در اردوی سرخپوشان از سیامک نعمتی و محمدحسین کنعانی زادگان، دو بازیکن پرسپولیس تست گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج