۹۵۸۰۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

مواد مخدر در عطاری، الکل در داروخانه!

رئيس سازمان غذا و دارو، نظارت بر عطاري‌ها را در مورد فروش مواد مخدر بسيار سخت دانست و گفت: برخورد مستقيم وزارت بهداشت با موسساتي مانند عطاري‌ها که بدون مجوز تأسيس مي‌شوند، مشکل است.

خبرگزاری فارس: رئيس سازمان غذا و دارو، نظارت بر عطاري‌ها را در مورد فروش مواد مخدر بسيار سخت دانست و گفت: برخورد مستقيم وزارت بهداشت با موسساتي مانند عطاري‌ها که بدون مجوز تأسيس مي‌شوند، مشکل است.

رسول ديناروند در مورد نظارت وزارت بهداشت بر داروهاي گياهي که در برخي انواع آنها مواد مخدر وجود دارد به فروش مي‌رسد گفت: ما نظارت خود را بر روي اين داروها انجام مي‌دهيم اما انجام نظارت، سخت است.

وي ادامه داد: نظارت وزارت بهداشت بر موسساتي ميسر و قطعي است که خود اين وزارتخانه به آنها مجوز داده باشد و در صورت تخلف مي‌تواند مجوز آنها را باطل کند. رئيس سازمان غذا و دارو گفت: اما در جاهايي که بدون مجوز وزارت بهداشت تاسيس مي‌شوند مانند عطاري‌ها نظارت ما بايد با همکاري ساير نهادهاي مرتبط باشد.

ديناورند گفت: در مورد عطاري‌ها نيز نظارت ما اين گونه است، در حالي که در مورد داروخانه‌ها چنانچه تخلفي کنند به راحتي مي‌توانيم همان موقع داروخانه را پلمب کنيم چرا که اختيار قانوني داريم اما در مورد عطاري‌ها اين گونه نيست و نياز به همکاري ساير سازمان‌ها دارد.

وي در مورد اينکه تخلف نيز در داروخانه‌ها به راحتي انجام مي‌شود و نمونه آن را در فروش الکل مي‌بينيم گفت: داروخانه‌ها الکل طبي و مجاز مي‌فروشند و اگر داروخانه‌هايي باشند که الکل را براي مصارف غير مجاز بفروشند با آن‌ها برخورد جدي خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب اسید چه؟ من میپرسم که چرا ماده خطرناکی مانند اسید به راحتی در دسترس است؟ حتما باید چیزی به اصطلاح از نظر شرعی " حرام" باشد که فکری به حالش بکنیم؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج