۹۵۸۰۷۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۱۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

فال روزانه 98/11/17

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی سرشار از موقعیت‌های مختلف را در پیش‌رو دارید و در این سال به اندازه کافی فرصت برای مسافرت و خوش‌گذرانی پیدا می‌کنید. در سالی که با تولدتان شروع کرده‌اید به لحاظ حرفه‌ای نیز دستاوردهای چشمگیری را تجربه خواهید کرد و در این سال کار و تلاش،‌ حرف‌اول را در برنامه‌های شما خواهد زد. در سال تولدتان مسئولیت‌های جدید و مهمی به دوش شما واگذار خواهد شد، در نتیجه این مسئولیت‌ها را جدی بگیرید و به اطرافیان ثابت کنید که به این راحتی از زیر بار مشکلات شانه خالی نمی‌کنید. در اسفند ماه که از راه می‌رسد با مشکلات مالی روبرو خواهید شد، برای حل این مشکلات از هم‌اکنون خودتان را آماده کنید و مواظب دخل‌و‌خرج‌های‌تان باشید. فروردین و اردیبهشت سال آینده، ماه‌‌های تفریح و خوشی شما به حساب می‌آیند و در این ماه‌ها تا می‌توانید در کنار دوستان قدیمی و اعضای خانواده خوش‌ بگذرانید و تفریح کنید. ماه‌های تیر و مرداد سال آینده زمانی است که باید تصمیم‌های مهمی در زندگی بگیرید و به لحاظ کاری و حرفه‌ای، تجارت‌ خود را گسترش دهید. در این ماه‌ها از خطر و هیجان هراسی نداشته باشید و برای رسیدن به هدف‌های‌تان دل به دریا بزنید و اجازه ندهید چیزی سد راه شما شود. دی ماه سال آینده، ماه عاشقی شما است و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، در این ماه آتش عشق به جان شما می‌افتد و عشقی جگرسوز را تجربه خواهید کرد. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با تلاش و جسارت به پایان برسانید و در این سال از هر فرصتی برای پیشرفت و موفقیت بهره بگیرید تا در پایان سال تولدتان، دستاوردهای چشمگیری از این سال به یادگار ببرید.

فال روزانه ۱۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

مدت زیادی است که قصد انجام کاری را دارید و زمان مناسبی برای انجام کار موردعلاقه‌تان پیدا نمی‌کنید. امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا کار دلخواه خود را انجام دهید. انسان ولخرجی‌ هستید و در گذشته خرج‌های زیادی انجام داده‌اید، امروز به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش ندارید و باید تاوان خرج‌های گذشته را بدهید. در نتیجه از چنین شرایطی درس بگیرید و در آینده حواس‌تان بیشتر به خرج‌های‌ زندگی باشد و صرفه‌جویی و پس‌انداز را در پیش بگیرید. امروز خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی شما را فراهم خواهد کرد. اعضای خانواده را در جریان این خبر قرار دهید و لحظه‌های شاد و فرخنده‌ای را در کنار هم تجربه نمایید. روز خوبی را شروع کرده‌اید و کار عقب‌مانده‌ای ندارید، در نتیجه سریع‌تر از همیشه کارهای امروز را به پایان برسانید و با دوستان و رفقای قدیمی بیرون بروید و حسابی تفریح کنید. مدتی است که احساس می‌‌کنید همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما توجه لازم را ندارد، این قضیه را با عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و مطمئن باشید ایشان از امروز به بعد بیشتر از همیشه به شما توجه خواهد کرد.

فال روزانه ۱۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

به جای اینکه در واقعیت زندگی کنید، دائم خیا‌ل‌پردازی می‌کنید و نقشه‌های خیالی و غیرقابل دسترسی ترسیم کرده‌اید. این وضعیت نه تنها شما را به جایی نمی‌رساند، بلکه باعث شده تا اعضای خانواده نیز به شما به دید انسانی خیال‌پرداز نگاه کنند. اجازه ندهید چنین وضعیتی ادامه پیدا کند و از امروز تصمیم بگیرید که رویاپردازی را کنار بگذارید و با طرح نقشه‌های واقعی و عملی، آینده‌ای روشن را برای خودتان تصور کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع کرده‌اید و پولی به دست‌تان می‌رسد، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است این پول را برای روز مبادا کنار بگذارید و با صرفه‌جویی و پس‌انداز، وضعیت مالی‌تان را تثبیت کنید. اعضای خانواده امروز روحیه خوبی دارند و این روحیه به شما نیز منتقل شده است، چنین وضعیتی را به فال نیک بگیرید و پرانرژی‌تر از همیشه کار کنید. نظرهای همسر یا عشق‌زندگی‌تان را نادیده می‌گیرید و این وضعیت باعث شده تا عشق‌‌زندگی‌تان بر این باور باشد که شما به ایشان توجه خاصی ندارید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، اهمیت بیشتری به نظرهای ایشان بدهید و با رفتار خود به وی ثابت کنید که نظرهای او برای شما از هر کس دیگری مهم‌تر است. وضعیت شغلی خوبی ندارید به دنبال کار جدیدی می‌گردید، اجازه ندهید این وضعیت شما را ناامید کند و مطمئن باشید که شغل بهتری را با استمرار در جستجوی کار بدست خواهید آورد.

فال روزانه ۱۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

امروز با انرژی و اعتمادبه‌نفس سرشاری از خواب بلند شده‌اید و احساس می‌‌کنید که هیچ‌چیز و هیچ‌کس قادر نیست جلوی شما را بگیرد. این احساس را مغتنم بدانید و کارهای سخت‌ودشواری که همیشه از انجام آنها شانه خالی‌ می‌کردید را انجام دهید. انسان بداخلاق و کج‌خلقی هستید و این روحیه باعث شده کسی تمایل به نشست‌و‌برخاست با شما نداشته باشد، در نتیجه نه‌تنها به انسان منزوی تبدیل شده‌اید، بلکه به لحاظ کاری نیز اطرافیان علاقه زیادی به معامله و تجارت با شما ندارند و کاسبی خوبی را تجربه نمی‌کنید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و امروز با خوش‌خلقی و مردم‌داری، درهای جدیدی از موفقیت را به روی خودتان باز کنید و دوستان تازه‌ای پیدا نمایید. امروز با فرد یا افراد جدیدی ملاقات می‌کنید و این ملاقات زمینه انتقال تجربه‌های سودمندی را فراهم می‌کند. این تجربه‌ها را آویزه گوش کنید و از آنها برای پیشرفت کمک بگیرید. روز شلوغ و پرکاری را آغاز کرده‌اید اما کارها به خوبی پیش می‌رود و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی با خودتان خلوت کنید. عاشق همسر یا عشق‌زندگی‌تان هستید، اما عشق خود را به زبان نمی‌آورید و این وضعیت باعث شده تا عشق‌زندگی‌تان احساس کند که شما ایشان را مانند گذشته دوست ندارید، قبل از اینکه این احساس شما را از عشق‌زندگی‌تان دور کند، تصمیم بگیرید که عشق و محبت بی‌پایان خود را به زبان بیاورید و با رفتار و گفتار به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که بیشتر از همیشه دوستش دارید.

فال روزانه ۱۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

روز سختی را در پیش‌رو دارید و امروز با حادثه‌های مختلفی روبرو خواهید شد، در نتیجه شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل شما و اطرافیان تکان نخورد. قصد خرید کالایی گران‌قیمت را دارید، اما برای خرید این کالا تاکنون دست‌ نگه‌داشته‌اید، امروز زمان خوبی برای خرید کالای موردنظرتان است و مطمئن باشید خرید این کالا در درازمدت سود چشمگیری از آن شما خواهد کرد. کارهای زیادی برای انجام در محل کار یا منزل دارید اما به تنهایی از انجام تمام این کارها بر نمی‌آیید، در چنین شرایطی روی کمک اعضای خانواده یا همکاران حساب‌باز کنید و مطمئن باشید روی شما را برای کمک زمین نخواهند انداخت. امروز زمانی که در حال استراحت هستید، یکی از اعضای منزل مزاحم شما می‌شود و آرامش‌تان را بر هم می‌زند. به این فرد بفهمانید که استحقاق آرامش و استراحت را دارید و از ایشان درخواست نمایید که شما را دمی به حال خودتان واگذار کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان مدتی است که می‌خواهد حرف ناخوشایندی را با شما درمیان بگذارد، امروز با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و در صورت شنیدن هرگونه حرف ناخوشایندی، آرامش‌تان را حفظ نمایید و دلیل این حرف را جویا شوید.

فال روزانه ۱۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

عازم سفری هستید و در این سفر اتفاق‌های ناخوشایندی انتظار شما را می‌کشد، در نتیجه قبل از سفر حسابی خودتان را آماده هرگونه اتفاق کنید. امروز قرار است وقتی را به همراه دوستان قدیمی در بیرون از منزل سپری کنید، این موقعیت را به فال نیک بگیرید و با رفقای قدیمی حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب خرج‌‌های‌تان باشید چرا که احتمال زیادی وجود دارد که ولخرجی کنید و آخر شب پول کم بیاورید. مدتی است که به بزرگان فامیل و ریش‌سفید‌ها سری نزده‌اید و ایشان از این رفتار دلخور شده‌اند، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت سری به بزرگان خانواده بزنید و از ایشان دلجویی نمایید. مدت زیادی است که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان برای گردش و تفریح به بیرون از شهر نرفته‌اید و روزمرگی‌ها و شلوغی‌های کار باعث شده تا میان شما و عشق‌زندگی‌تان فاصله بیافتد. در نتیجه در اولین فرصت دست عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و دونفره بیرون بروید و گشتی عاشقانه در دل طبیعت داشته باشید. اگر به فکر ارتقای شغل و تجارت خود هستید، همین امروز دست به کار شوید و مطمئن باشید بهینه‌سازی‌هایی که امروز برای حرفه خود انجام می‌دهید، در دراز مدت سودچشمگیری روانه حساب‌‌‌های بانکی شما خواهد کرد.

فال روزانه ۱۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

علاقه زیادی به ورزش و تحرک دارید و امروز زمانی دست می‌دهد تا وقت خود را به ورزش موردعلاقه‌تان اختصاص دهید و به لحاظ روحی و جسمی، نشاط‌ و شادابی پیدا کنید. به رغم اینکه قدر پول را می‌دانید و اهمیت زیادی به دارایی‌های‌تان می‌دهید، اما انسان سخاوتمندی هستید و هرگز اجازه نمی‌دهید اطرافیان مشکل مالی پیدا کنند، این روحیه را کنار نگذارید اما به گونه‌ای زندگی کنید که کمک‌های‌تان به دیگران، مشکل مالی برای شما به دنبال نداشته باشد. انسان خلاقی نیستید و نداشتن ایده‌‌‌های بکر و خلاقانه شما را از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته است، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با ارتباط با افراد خلاق و نوآور، ایده‌های جدیدی از این افراد بگیرید و دامنه کاری‌تان را گسترش دهید. روز پرحادثه‌ای را شروع کرده‌اید و اگر مواظب دارایی‌های خود نباشید، احتمال سرقت اموال باارزش شما وجود دارد. امروز احتمال دارد حرفی از دهان‌تان خارج شود و این حرف زمینه ناراحتی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند، در نتیجه کمتر از گل به عشق‌زندگی‌تان نگویید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل وی تکان نخورد.

فال روزانه ۱۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

سفری در پیش دارید و در این سفر به جای اینکه به شما خوش بگذرد، نگرانی‌های زیادی را تجربه خواهید کرد. پولی از یکی از اطرافیان قرض کرده‌اید و امروز زمان پرداخت این پول فرا رسیده‌ است، اما آه در بساط ندارید تا دِین خود را ادا کنید. بهتر است حتی اگر از زیر سنگ‌ هم که شده این پول را فراهم کنید،‌ در غیر این‌صورت کسی که از وی پول قرض کرده‌اید آبرو برای شما نمی‌گذارد. اهمیتی به نیازهای اعضای خانواده نمی‌دهید و این وضعیت باعث شده اهل منزل شما را انسان خودخواهی تصور کنند. در نتیجه از امروز وقتی را برای رسیدگی به اعضای خانواده کنار بگذارید و توجه بیشتری به نیازهای آنها داشته باشید. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و از هر فرصتی برای ابراز عشق به همسر یا عشق‌زندگی‌تان استفاده می‌‌کنید، این وضعیت به جای اینکه عشق‌زندگی‌تان را خوشحال کند، ایشان را ناراحت می‌کند و از ابراز عشق بیش‌از‌حد شما خسته شده است. در نتیجه از امروز جانب اعتدال را در پیش بگیرید و کاری نکنید که ناراحتی عشق‌زندگی‌تان را به دنبال داشته باشد. کار مهمی انجام داده‌اید و انتظار دارید مزد خود را در قبال انجام این کار مهم دریافت کنید، اما این اتفاق به این زودی صورت نمی‌گیرد و پرداخت پاداش و دستمزد شما به تعویق خواهد افتاد. نگذارید این شرایط شما را خسته و افسرده کند و مطمئن باشید نتیجه زحمت‌های خود را خواهید گرفت.

فال روزانه ۱۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

روزهای شلوغ و پرکاری را می‌گذرانید و فرصتی برای رسیدگی به خودتان پیدا نمی‌کنید، قبل از اینکه این وضعیت سلامتی‌ شما را به خطر بیاندازد، فکری به حال خودتان بردارید و بیشتر از گذشته مواظب سلامتی‌تان باشید. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع کرده‌اید و سرمایه‌گذاری در بازار مستغلات و مسکن شما را به سود چشمگیری خواهد رساند. میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان سوء‌برداشت‌هایی وجود دارد، امروز دست عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و دمی با ایشان خلوت کنید و ریشه این سوء‌برداشت‌ها را خشک کنید. ماجرایی ناخوشایند در زندگی شما اتفاق افتاده و این قضیه شما را حسابی ناراحت و غصه‌دار کرده است، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که امروز این قضیه ختم به خیر می‌شود و ناراحتی‌های‌تان از بین می‌رود. کار مهمی را باید انجام دهید و این کار را می‌‌خواهید بدون کمک دیگران به پیش ببرید، اما مطمئن باشید یک دست صدایی ندارد و برای انجام این کار مهم بهتر است که از دوستان و آشنایانی که به آنها اعتماد دارید کمک بگیرید.

فال روزانه ۱۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

روز خوبی را شروع نکرده‌اید و نگرانی‌های مالی زیادی دارید، بار این نگرانی‌ها را به تنهایی به دوش نکشید و مشکلات مالی خود را با اعضای خانواده و ریش‌سفیدان فامیل درمیان بگذارید، مطمئن باشید اعضای خانواده شما را در مشکلات تنها نمی‌گذارند و دست یاری به سمت شما دراز خواهند کرد. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده و با خرید هدیه‌ای به شما ثابت می‌کند که همیشه به فکرتان است. به جای حضور در جمع، علاقه زیادی به تنهایی دارید و می‌خواهید با خودتان خلوت کنید، خوشبختانه امروز بخت با شما یار است و فرصتی دست می‌دهد تا قدمی در خیابان و پارک بزنید و از تنهایی لذت ببرید.

فال روزانه ۱۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

پولی برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید و قصد دارید درآمدتان را افزایش دهید، اما روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب نکرده‌اید و بهتر است هرگونه سرمایه‌گذاری و معامله را به روزهای آینده موکول کنید، در غیر این‌صورت سرمایه‌‌ای که با هزارویک زحمت اندوخته‌اید، به باد خواهد رفت. انسان خوش‌مشرب و مردم‌داری هستید و اطرافیان را مانند آهنربا به خودتان جذب می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. کارها را به سرعت انجام نمی‌دهید و همیشه از دیگران عقب هستید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان از شما جلو بزنند و پیشرفت لازم را در کار و زندگی نداشته باشید. در نتیجه از امروز تصمیم بگیرد که با تمرکز بیشتری کارها را انجام دهید و با سرعت‌عمل بیشتری کار کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حال‌و‌روز خوشی ندارد و در بستر بیماری گرفتار شده است، امروز وقتی را برای پرستاری از ایشان اختصاص دهید و به وی ثابت کنید که در شادی و گرفتاری کنارش هستید.

فال روزانه ۱۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

امروز یکی از همسایه‌ها رفتار نادرستی با شما خواهد داشت و این رفتار زمینه مشاجره‌ای را میان شما و این فرد ایجاد می‌کند. سعی کنید نفت به آتش این مشاجره نریزید و تا جایی که امکان دارد قائله را ختم به خیر کنید، در غیر این‌صورت، این مشاجره شما را به دردسر بزرگی می‌اندازد. انسان لج‌بازی هستید و مرغ شما همیشه یک پا دارد، این روحیه باعث شده تا اطرافیان از شما دل خوشی نداشته باشند، در نتیجه قبل از اینکه به فردی منزوی و تنها تبدیل شوید، لجبازی را کنار بگذارید و برای نظر دیگران اهمیت بیشتری قائل شوید. احساس می‌کنید، فردی بدخواه شما است و با این فرد رابطه خوبی ندارید، امروز به این نتیجه خواهید رسید که این فرد بد شما را نمی‌خواهد و میان شما و ایشان سوء‌تفاهمی وجود داشته است. در نتیجه از امروز این فرد را به دوستان صمیمی‌تان اضافه کنید و رفتار دوستانه‌ای با ایشان در پیش بگیرید. امروز با ذهنی آشفته و نگران از خواب بلند شده‌اید و مضطرب هستید، اجازه ندهید این اضطراب شما را در طول روز همراهی کند و با انجام کارهای مذهبی و مدیتیشن، آرامش خود را بازیابید. رابطه‌ای صمیمی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و از بودن در کار وی راضی و خوشحال هستید، این احساس را با عشق‌زندگی‌تان در میان بگذارید و به ایشان ثابت کنید که بیشتر از همیشه دوستش دارید.

فال روزانه ۱۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

قصد انجام کاری را دارید، اما راه‌و‌چاه انجام این کار را بلد نیستید و به همین دلیل انجام این کار را به تعویق انداخته‌اید، موکول کردن بیش‌از‌حد این کار به آینده صلاح نیست و امروز با یکی از آشنایان که تجربه بیشتری در کار مورد نظر شما دارد مشورت کنید و مطمئن باشید مشورت‌های ایشان راه‌گشای انجام این کار خواهد بود. انسان بداخلاقی هستید و با زمین و زمان دعوا راه می‌اندازید، این روحیه اطرافیان را از شما دور نگه داشته است و دوست صمیمی ندارید که در گرفتاری‌ها از او کمک بگیرید. در نتیجه از امروز خوش‌رفتاری و مردم‌داری در پیش بگیرید و با اخلاق‌خوش، دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. مهارت‌ها و هنرهای زیادی دارید اما کسی از توانایی‌های شما خبر ندارد و این رویکرد شما را در زندگی عقب‌انداخته است، امروز زمان مناسبی است که مهارت‌ و هنر خود را در معرض نمایش دوستان و آشنایان قرار دهید و مطمئن باشید توانایی‌های شما در نظر اطرافیان جلوه می‌کند و زمینه موفقیت‌های بعدی شما را فراهم می‌کند. یکی از دوستان قدیمی که مدتی است خبری از ایشان ندارید امروز با شما تماس می‌گیرد و خاطره‌های خوش گذشته را با هم زنده می‌کنید.

فال روزانه ۱۷/ ۱۱/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج