جاباما
۹۵۸۱۱۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نوری: استقلال انگیزه بیشتری دارد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: با این که هیچ یک از دو تیم برای شکست وارد دربی نمی‌شوند، اما استقلال هم انگیزه و هم توانایی بیشتری برای پیروزی دارد.

خبرگزاری مهر: محمد نوری اظهار داشت: استقلال فعلاً با یک بازی کمتر از پرسپولیس ۸ امتیاز کمتر دارد و واقعیت این است که اگر در این بازی شکست بخورد، باید قید قهرمانی را بزند. مگر آنکه در ادامه مسیر اتفاقات عجیبی بیفتد.

وی افزود: اگر شاگردان مجیدی در این بازی پیروز شوند و دیدار عقب افتاده شان مقابل فولاد را هم با برتری به پایان برسانند، تقریباً فاصله امتیازی را جبران کرده و امید آنها برای قهرمانی زیاد می شود. از همین رو استقلال در دربی چیزی برای از دست دادن ندارد و با انگیزه های زیاد، میل هجومی بیشتر و تاحدودی انتحاری بازی می‌کند.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: آمار دو تیم هم نشان می‌دهد پرسپولیس یک تیم تدافعی است که به ضد حمله دل می‌بندد و استقلال تیمی تهاجمی است که بیشتر دقایق در یک سوم دفاعی حریف حضور دارد. سرخ پوشان به خصوص بعد از حضور گل محمدی خیلی اقتصادی امتیاز می‌گیرند و با حداقل اختلاف بازیهای خود را می‌برند.

نوری بیان داشت: یکی از نکاتی که می‌تواند روی بازی تاثیر بگذارد، قضاوت داور است. ما استقلالی‌ها خاطرات خوبی از قضاوت دکتر حیدری نداریم و امیدوارم او در این بازی با دقت و وسواس بیشتری سوت بزند تا خدای ناکرده اشتباهات سهوی موجب ایجاد شائبه نشود.

عضو کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال با تاکید بر نقش بزرگترهای دو تیم گفت: همیشه در این بازی‌ها سکوها آماده التهاب است و امیدوارم بزرگترهای دو تیم کمک کنند تا از بروز هرگونه نا آرامی و التهاب روی سکوها جلوگیری کنند.

مدافع پیشین آبی پوشان بیان داشت: به عنوان پیشکسوت استقلال آرزوی قلبی‌ام این است که این تیم برنده از زمین خارج شود که البته در این صورت رقابت بالای جدول تا پایان لیگ کاملاً داغ باقی می‌ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج