۹۵۸۱۴۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

کاغذی‌ترین بلیت تاریخ به صورت اینترنتی!

بلیت فروشی دربی ۹۲ از بامداد پنج شنبه به شکلی جدید از سر گرفته شده است.

ورزش سه: دو روز پس از این که سامانه بلیت فروشی اقدام به عرضه بلیت های دربی تهران کرد، حالا حتی سکوهای مورد نظر (با کسر ۱۲ هزار صندلی خالی) نیز به فروش نرفته است. دلیل این موضوع نه استقبال کم هواداران که اختلال های عجیب در سامانه ای است که در ابتدای فصل ادعا می‌شد، قرار است تمام مشکلات در این رابطه را حل کند.

خطاها و ارورهای مختلف، ایرادات پرداختی، کسر وجه و عدم تحویل بلیت، کد رهگیری اشتباه و... تنها گوشه ای از مصیبت هایی است که طرفداران سرخابی در این دو روز تحمل کردند و در نهایت نیز «در صف انتظار» ماندند تا این که چند ساعت مانده به دربی، سامانه بلیت فروشی با شکلی جدید آغاز به کار کرد!

این در حالی است که روابط عمومی این سامانه از کسانی که پرداخت وجه داشته اند، خواسته که با اسکرین شات اس‌ام‌اس کسر هزینه، وارد ورزشگاه شوند. اما نکته مهم این است که گزارش هایی وجود دارد مبنی بر این که ساعاتی پس از خرید بلیت و کسر هزینه، صندلی مذکور از حالت رزرو خارج شده و برای بقیه نیز قابل خرید بوده است.

همچنین این بار سایت مذکور، به جای این که جایگاه و سکو و... را از هواداران سوال کند، یک سره با اخذ اطلاعات فردی، آن ها را به قسمت پرداخت، هدایت می‌کند! یعنی کسی که بلیت را تهیه می‌کند، اولا مجبور است جایگاه طبقه دوم را بخرد و دوما دقیقا نمی‌داند که باید در کدام صندلی مستقر شود.

این شاهکار جدید سامانه متعلق به توسعه و تجهیز، یک سردرگمی جدید را در پی خواهد داشت و علاوه بر تبعات حضور هوادارانی که هزینه از آن ها کسر شده اما بلیت در حالت تعلیق باقی مانده، طرفدارانی را با حالت مبهم به ورزشگاه خواهد کشاند که اطلاعی از صندلی خود ندارند!

یعنی نمی‌دانند باید از در شرقی وارد ورزشگاه شوند یا در غربی! ممکن است از قسمت شرق وارد شوند اما سکوهای این طبقه پر باشد، در آن صورت چه خواهند کرد؟ اگر از گیت رد شده باشند، عملا چاره ای نیست و باید وارد ورزشگاه شوند اما در غیر این صورت مجبورند نزدیک به یک ساعت دیگر زمان صرف کنند و استادیوم را دور بزنند و به قسمت دیگر برسند! حال پاسخگوی این سردرگمی و تحمل هزینه و اتلاف وقت کیست و اساسا آیا این نوع بلیت فروشی، تفاوتی با فروش کاغذی دارد؟ حداقل در آن مدل قدیمی، هرکسی که یک کاغذ در دست داشت، وارد استادیوم می‌شد و تمام...!

کاغذی‌ترین بلیت تاریخ به صورت اینترنتی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      دیگه برنامه نود هم نیست که این داستانهارو پیگیری کنه
      ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج