۹۵۸۱۶۲
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

دیدار ترامپ و گوایدو در کاخ سفید

رئیس‌جمهور آمریکا در تازه‌ترین فشارهای این کشور علیه دولت قانونی ونزوئلا، این بار در کاخ سفید با «خوان گوایدو» رئیس‌جمهور خودخوانده این کشور دیدار کرده است.

فارس نوشت: رئیس‌جمهور آمریکا در تازه‌ترین فشارهای این کشور علیه دولت قانونی ونزوئلا، این بار در کاخ سفید با «خوان گوایدو» رئیس‌جمهور خودخوانده این کشور دیدار کرده است.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بعد از آنکه رئیس‌جمهور خودخوانده ونزوئلا را به عنوان میهمان ویژه به سخنرانی سالیانه خود در کنگره آمریکا دعوت کرد، در کاخ سفید هم از او میزبانی کرده است.

دیدار ترامپ و گوایدو در کاخ سفید

کاخ سفید در صفحه توئیتری خود ضمن انتشار تصاویر دیدار رئیس‌جمهور آمریکا با خوان گوایدو رئیس‌جمهور خودخوانده ونزوئلا نوشت: «ایالات متحده به همکاری با شرکایمان در منطقه برای مقابله کردن با دیکتاتوری نامشروع در ونزوئلا ادامه خواهد داد».

در تصاویری که کاخ سفید از این دیدار منتشر کرده، «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا هم دیده می‌شود.

دیدار ترامپ با گوایدو در حالی انجام شده که پیش از این رئیس‌جمهور خودخوانده ونزوئلا در سخنرانی سالیانه رئیس‌جمهور آمریکا در کنگره که بامداد روز گذشته ایراد شد، حضور یافت و مورد استقبال جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها قرار گرفته بود.

آمریکا از سوم بهمن ماه سال گذشته در اقدامی غیرقانونی گوایدو را به عنوان «رئیس‌جمهور ونزوئلا» رسمیت شناخته و از آن زمان در حال اعمال انواع فشارهای اقتصادی، سیاسی و تهدیدهای نظامی علیه دولت قانونی «نیکلاس مادورو» بوده است.

واکنش مادورو به حضور گوایدو در کاخ سفید

مادرو ضمن انتقاد از سیاست‌های رئیس‌جمهور آمریکا در قبال ونزوئلا گفت: «سیاست‌های بیمارگونه ترامپ در قبال ونزوئلا، در نهایت ایالات متحده را در معرض تقابل با ونزوئلا قرار می‌دهد».

مادرو همچنین خواستار توقف مداخله ایالات متحده آمریکا در امور ونزوئلا شد.

اظهارات رئیس‌جمهور ونزوئلا در حالی مطرح شد که بامداد چهارشنبه، ترامپ در سومین سخنرانی سالانه خود در جلسه کنگره از «خوان گوایدو» رئیس‌جمهور خودخوانده ونزوئلا که در آنجا حضور داشت، تقدیر کرد و وی را «رئیس‌جمهور حقیقی و قانونی ونزوئلا» خطاب کرد و در سیاستی مداخله‌جویانه گفت که ایالات متحده آمریکا خواستار «احیای دموکراسی» در ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا است».

از طرف دیگر، اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد رئیس‌جمهور آمریکا بعد از آنکه رئیس‌جمهور خودخوانده ونزوئلا را به عنوان میهمان ویژه به سخنرانی سالیانه خود در کنگره آمریکا دعوت کرد، در کاخ سفید هم از او میزبانی کرده است.

آمریکا از سوم بهمن ماه سال گذشته در اقدامی غیرقانونی گوایدو را به عنوان «رئیس‌جمهور ونزوئلا» رسمیت شناخته و از آن زمان در حال اعمال انواع فشارهای اقتصادی، سیاسی و تهدیدهای نظامی علیه دولت قانونی «نیکلاس مادورو» بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زنده باد ترامپ

    • بدون نام

      ایشالله ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج