جاباما
۹۵۸۱۶۶
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

دلیل تست دوپینگ قبل از دربی مشخص شد

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی دلایل اخذ نمونه‌گیری تست دوپینگ قبل از دربی را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: شب گذشته نمایندگان مبارزه با دوپینگ ایران از ۴ بازیکن استقلال و پرسپولیس پیش از دربی تست دوپینگ گرفتند که همین موضوع سوالات زیادی را در اذهان ایجاد کرد مبنی بر اینکه نمونه‌گیری از بازیکنان پیش از مسابقه درست است؟

مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد برای نخستین بار است در فوتبال قبل از مسابقه (out of competition) تست دوپینگ گرفته می‌شود، اظهار داشت: هر چیزی شروعی دارد و این موضوع دستور وادا بوده است. ما طبق قوانین AFC و فیفا این تست‌ها را می‌گیریم.

وی افزود: تست خارج از مسابقه اتفاقا برای یک بازی مهم مانند دربی بسیار مهم است. دوستان ما در این باشگاه و همین طور بازیکنان همکاری بسیاری خوبی داشتند. باید خوشحال باشیم که این اتفاق افتاده است و باید تشویق کنیم تا برای مسابقات بعدی هم این اتفاق رخ دهد. همه چیز طبق روال بوده و باید تلاش کنیم ورزشکاران با دوری از دوپینگ نتایج خوبی بگیرند.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در پاسخ به این سوال که آیا ماموران نادو امروز هم در دربی حاضر می‌شوند، عنوان کرد: هر امکانی وجود دارد حتی گرفتن تست دوپینگ در منزل. ممکن است ماموران وادا خارج از کشور بیایند و نمونه بگیرند ما می‌خواهیم با نمونه‌گیری زیاد این اتفاق نیفتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساسان

      یاد دوپینگ دسته جمعی بازیکنای کیسه در بازی مقابل پرسپولیس افتادم که به راحتی آب خوردن توسط رییس وقت کمیته ضد دوپینگ ماست مالی شد

    • گنج قارون

      وقتی در یک شهرآورد بسیار مهم یکی از دو تیم حکومتی باشه خُب معلومه که برای موفقیتش از هیچ کاری دریغ نمی کنند ..بچه های استقلال بایستی مواظب باشند که این کارها همه اش ساختگی دولتیهاست ..اگه راست میگن سیدجلال رو از جلوی دستگاه تست دوپینگ رد کنید بعدش ببینید چطوری دستگاه منفجر میشه .

    • علی

      ابن چه مسخره بازیه بعد تست میرن دوپینگ میکنند البته بماند که تست دوپینگ در کشور ما سیاه نمایی بیش نیست کی شده بک نفر رو معرفی کنند که دوپینگ کرده نمونه بارزش همین فرهاد مجیدی که تمام مردم فهمیدن بجز رسانه ها در ضمن بخاطر همین پنهان کاری هاست که در مسابقات برون مرزی گند ورزشکاران ما در میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج